Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ik bedoelde niet de fotos van mijn kinderen he schatje....

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ooh, dan heb ik wat gemist, ff kijken

3. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    denk aan wat je me pbde gisteren....moppie

4. 40plusmama

Die van jou had ik ook al gezien, je ziet er goed uit!

Of mis ik nou iets en bedoel je dat niet?

5. 40plusmama

Hm, dan ga ik nog even neuzen want ik had al een vermoeden dat je iets bedoelde :)

6. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ga jij even zoeken en ik hoor het dan wel haha

maar nu ga ik even bankhangen schatje misschien kom ik zo nog even kijken....

kusjes

7. 40plusmama

Hangze meid, ik ga zo ook hangen en Luukje moet zo nog wat drinken. Die ligt nu nog in dromenland.

Eerst ff zoeken ;)

8. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    He dames, ik kom even de hoek om kijken, niet teruggelezen.

IEDEREEN HELE FIJNE FEESTDAGEN TOEGEWENST!!!!!!

Laatste dagen denk ik steeds aan wat ik vorig jaar allemaal rond deze tijd deed met mijn bolle buik. Het lijkt zo ver weg, maar het is nog maar zo kort geleden. Gister avond de hele bevalling zowat herbeleeft (in t koppie dan ;) ) gek he.. wat een emotioneel gedoe.

Elena is echt mega aanhankelijk, zowel overdag als 's nachts. Wat is dat toch? Ik word er af en toe een beetje moe van. Ze wil maar een ding: bij ons zijn. Ja heel lief hoor, maar ik kan mijn kont niet keren. En s'nachts is het al helemaal niet tof. Ze is wat onrustig en drammerig. Wil niet in de boxs spelen, niet gaan slapen, doet moeilijkt met de avond hap.... ik hoop dat dit slechts een fase is waar we even door heen gaan. Misschien toch weer tandjes? Of een sprongetje? Of hebben we haar teveel geknuffeld en haar zin gegeven? Ik weet t niet. Wel verwacht ik vannacht weer gedoe, want gister is ze bij ons in bed belandt :rolleyes: en ik durf te wedden dat ze dat vannacht weer voor elkaar gaat proberen te krijgen. Dus dat wordt de strijd aan gaan!

Morgen eerst kerst vieren met de lui op t werk, daarna het traditionele gourmettten bij de schoonouders. Ik had graag naar de kerk gewilt.. vandaag konniet er kwam een vriend uit t buitenland langs.. morgen werken, ik vind het erg jammer. Heb zo het idee dat ik het echte kerst mis.

Oh ja, vandaag bij een meubelhal in Hattem een heel leuk bolderkarretje gekocht, voor als elena wat ouder is kan ze met poppen en speelgoed rond sjouwen. Ik zal m binnenkort hier laten zien. Hij kostte slechts 10 euries, ik kan t nog steeds niet geloven.

Tot zover ik hier in vogelvlucht, veel plezier he komende dagen!

9. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Robert ten Brink is in Dirksland geweest :confused: Ken haar wel van gezicht! Grappig hoor :D

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hihi ik zag het.. Was leuk! Grappig dat je haar kent!

Mom, klinkt als sprongetjes gedrag.. Hoop dat het zo over is. Lune hangt ook meer aan mij nu, ze zat vanavond even bij Jeroen op schoot en na 2 minuten begint ze te huilen en strekt haar armpjes naar me uit. Uiteindelijk pak ik haar en gaat ze tegen me aanhangen en is weer stil. Zielig voor papa ;)

Ik ben best moe dus ga zo naar bed. Morgen lange dag en overmorgen ook dus wil wel een beetje fit zijn. Gelukkig mag ik morgenvroeg blijven liggen :)

Fijne dagen iedereen!
    xxx

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Kleenex heeft ook een goeje aan mij gehad vanavond... Heerlijk brullen bij al die mooie liefdes verhalen :cry:
    Leuk zeg in Dirksland. Ik herkende het gelijk. En dat verhaal was ook erg ontroerend...

Truste allemaal.
    xx

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemorgen

Een hele fijne eerste kerstdag! :)

En geniet van de eerste Kerst met je kleintje!

wij gaan einde ochtend naar mars zijn tante heb er wel zin in ,maar ben nog steeds strondverkouden en nu ook kriebel hoest , baH
    Gwen is nu aan het spelen en hoop dat ze zo nog ff wil pitten.

heb nu 6 daagjes vrij, dus ff bijkomen en opknappen hoop ik

Oja de Binnen muren staan hoor van de aanbouw ;)

13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Allemaal een hele fijne 1e kerstdag.

Zag dat Dwaasje en Dees er flink op los gekletst hebben gister, ouderwets gezellig. Fijn om je weer terug te hebben Dwaas!
    Enne, die foto....hmmmm, word er akelig nieuwsgierig van....ha ha ha.

Dat hangerige aan mama is hier ook al zo. Liefst kruipt ze af en toe IN me...ach, is ook wel weer schattig. Maar zo erg als bij Mom is het hier niet.
    Snap dat dat erg zwaar is....

Hier prima nachtje, ze werd om 8.00 wakker. Zo even fruithap eten en om 12.00 komen mijn ouders hier lunchen....gezellie.

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hoi... nu kan ik echt zeggen: fijne kerstdagen! :D

Gisteren een gezellige dobbelavond bij mijn moeder gehad, Fenne wilde alleen niet slapen met al die geluiden die uit de woonkamer kwamen. Er rende ook 3 meiden van 3, 5 & 7 rond, dus dan weet je een beetje hoe dat geklonken moet hebben hihi... dus Fenne is uiteindelijk tot 22:00 uur opgeweest terwijl ze normaal altijd rond 19:30 uur slaapt... ik vond het wel een keertje kunnen en was super gezellig want ze had dikke schik met die 3 meiden, die waren haar echt aan het entertainen en zij maar lachen...

Vannacht om 02:00 uur werd ze helemaal totaal in de war en overstuur wakker... heb echt even door haar kamertje moeten lopen om te laten zien dat ze nu echt thuis was... toen dat besef eenmaal kwam was het goed en ging ze weer lekker slapen... alleen bij mij wilde niet lukken, dus ik heb nu barstende koppijn en ben maar alvast opgestaan... Fenne en Vin slapen nog steeds... :(

Heb trouwens helemaal "All you need is love" gemist... balen! :)
    Ik zie wel dat zo "Als je begrijpt wat ik bedoel" begint... ik kan nog steeds huilen als zwelgje weg gestuurd wordt... :oops:

Verder hoor ik over een boel hangerige beebjes... tis wat! Wel cute dat ze zo hun rust vinden bij je, maar erg handig is het niet...

en Dwaas... fijn dat je er weer bent... meen ik echt!

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh!

We zijn druk met van alles en nog wat. Ik heb net de kadootjes ingepakt voor het sinterklaasspel (ja, het is kerst.. :) ). Zo stom, ik was vergeten wat te kopen.. Bedoeling is dat je 1 leuk kadootje en 1 stom kadootje doet. Ik heb hier dus even rondgesnuffeld in huis.. We hebben een leuk schaaltje en een flesje wijn als leuke kadootjes en een pak kruidcake en een blikje leverpastei als stomme kadootjes hihi.. Ik verheug me met name al op de leverpastei want er zijn 3 vegetariers in onze familie 8) Aaah, flauw! Maar daar hou ik van haha!
    Verder gaan we zo met de autostoel van Lune bezig in de auto te plaatsen (hoop dat het lukt..) en weet ik veel allemaal, we hadden van alles op het programma in elk geval.

Dus Fenne wou niet slapen Wen? Denk dat dat hier vanavond ook een beetje zo gaat. Ze moet slapen bij mn oom en tante in het campingbedje, ben benieuwd of dat wil.. Als we naar huis gaan plukken we haar er weer uit. Het fijne is dat ze 5 minuten verderop wonen dus als het niet wil kan een van ons altijd nog met haar naar huis. Sneu trouwens dat ze vannacht zo overstuur wakker werd.. En flink balen dat jij koppijn hebt, hoop dat dat vandaag wegzakt.
    En heb je het droog gehouden bij zwelgje? hahah

Suus weer een beetje beter? Veel plezier met je paps en mams! Gezellie :)

Joma, bah kerst en verkouden :( Hoop dat jullie toch een leuke dag hebben!

En de rest ook allemaal natuurlijk!

Vanochtend was ik even bang dat ik ziek werd, ging plassen en daarna weer in bed, werd ik me toch een potje kotsmisselijk :( Gelukkig weer in slaap gevallen en daarna was het over.

Nou nogmaals voor alle mama's en beebs een heeeele fijne 1e kerstdag! Dat we allemaal maar lekker mogen vreten 8) Jahaa, het gaat ook om gezelligheid enzo blabla, maar het vreten is uiteindelijk toch waar het om draait. En familie en gezondheid, geluk en al die onzin.
    Sorry, ik word een beetje opstandig van al dat kerstgedoe.
    Hoe dan ook, dikke kus voor iedereen!

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hey meiden

vrolijk kerstfeest allemaal

en kunnen jullie voor me duimen dat er geen baby's geboren worden ;) ik zit op wacht tot 18 uur

17. 40plusmama

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hoi, ik heb even een gaatje voor mijn schoonmama hier is... we hebben zojuist alle voorbereidingen voor het kerstdiner gedaan en volgens mij gaat het errug lekker worden!

Duim, duim, duim voor Vivian! ;)

Wat ontzettend schetig Dees! Echt knap hoor dat hij dat al snapt... lekker ding ook met z'n kuif! :D

Maja, hier gisteren dat sinterklaasspel gedaan (dobbelen voor cadeautje bedoel je daarmee toch?)... en heb je prima opgelost zo met die cadeautjes vind ik! Ik hoop dat Lune niet doet wat Fenne gisteren deed hoor, ze heeft daar zo hartverscheurend gehuild toen ik haar alleen liet op dat kamertje... toen ik terug kwam had ze gewoon gespuugd en viel ze me om de hals en wilde me echt niet meer loslaten... dat was wel even slikken... dus Lune: gewoon lekker de oogjes dicht doen meiske, das het beste voor jou en voor je mama & papa.

Hier de hoofdpijn redelijk gezakt na 4 paracetamol... nogmaals fijne dag allemaal hahaha

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Maja, ik voel me weer goed hoor....op wat gesnotter na.
    En die cadeautjes, dat wordt wel lachen ja. Ik wens jullie in ieder geval veel plezier en ik hoop dat Lune lekker gaat slapen daar.
    En wees maar lekker opstandig, het draait idd voornamelijk om vreten.

Wen, agossie Fenne even helemaal de weg kwijt. Lijkt me vreselijk om te zien en horen. Zo he, 4 paracetamol.....dat je uberhaupt nog wat voelt....ha ha ha. Eet smakelijk voor straks.

Vivi, ik duim voor je. Nog maar 2 uurtjes wacht....

Luuk, wat knap zeg! Wat een superleuk filmpje van jouw kanjer, Dees. Veel plezier met de visite.

Mijn ouders zijn net weg en we hebben lekker en gezellig geluncht. Tess vond de drukte maar niets en at minder dan anders, maar dat mag....de flessen gaan weer prima op de laatste dagen.
    Net was het even jammeren in bed, door alle indrukken, maar het is nu net stil. Hopelijk blijft het even stil, zodat we even tv kunnen kijken.
    Morgen gaan we rond 13.00 naar mijn ouders...mijn zus,zwager en de kids komen daar ook. Dan gaan we eerst kado's uitpakken, dan de kids op bed en rond 17.00 eten. Ik hoop dat Tess daar wil slapen, want anders wordt het een lange zit....

20. supermummy

supermummy Niet meer actief

Merry X Mas everybody :)

Hier een lekker rustige kerst. Ik vind het heerlijk dat ik niet de hele familie af hoef :)
    Ik gooi zometeen een kippetje in de oven en maak een saus met cashewnoten.

groetjes!

Deel Deze Pagina