Ben op het werk. Ik verveel me niet dus de avond vliegt voorbij. SM jij vroeg dat geloof ik, ik ben idd vrij met oud en nieuw. Gelukkig wel! Fijne avond nog allemaal Zwaai!
Werkze Boney! Wij gaan over 5 min aan tafel. Het word geen kip met cashewnoten want mijn man heeft gisteren avond de cashewnoten opgegeten
Weer thuis en kapot! Lune wou niet slapen, helemaal overstuur. Dus hele avond met haar gezeten en iedereen had wel een mening over hoe we om moesten gaan met een huilende Lune en ik zat even rustig met haar komt iedereen eraan en aan haar zitten, spelletjes doen, gekke bekken trekken enz. Het kind was doodop en wou alleen bij mij hangen. Ze wou zelfs niet bij Jeroen op schoot, mij aankijken, armpjes strekken en huilen.. Vraagt daarna als ze lekker bij me zit eerst mn tante, dan mn moeder en dan mn oma of ze Lune bij hun op schoot mag NEE! Man, ik werd met de minuut chagrijniger.. Lune ligt nou lekker in haar eigen bedje en is als een blok in slaap gevallen. Ik had zo met haar te doen Dat anderen niet zien dat ze gewoon bij haar mama wil zijn en rust wil, sjongejonge Dat getrek en 'goede raad' geven.. *zucht* Zo, even afgereageerd. Sorry hoor, ben even ego.. Ga nu op de bank.
Zo, hier is ook alles weer rustig. De magen zijn goed gevuld en het was erg gezellig met zus en zwager. De kinderen hebben zowaar drie kwartier aan tafel gezeten en mee gegourmet! Daarna zijn ze lekker gaan spelen en konden wij verder eten. Sofie vond alles prima en heeft 2 uur in de kinderstoel gezeten Daarna nog een potje Catan gespeeld. Ahh Maja, zielig hoor die Lune. Gelukkig ligt ze nu lekker te slapen! Erg he, dat anderen dan je kleintje op schoot willen (stiekem omdat ze denken haar wel stil te kunnen krijgen!) Supermummy, kip zonder cashewnoten, ook lekker hoor Boney, werkse nog (of ben je al klaar?) Ahh Dees, wat een lieve foto jullie saampjes! En wat kan Luuk al goed in zijn handjes klappen. Het is een lekker kereltje hoor! Suus, veel plezier bij je ouders morgen en ik duim voor je dat Tess daar lekker gaat slapen! En Vivi, is er nog een beebje geboren? Wen, ook lekker gegeten? Ik ga zo douchen. Even de gourmetlucht uit mijn porien spoelen! Dan lekker slapen en hopen dat het niet zo'n dramanacht wordt als afgelopen nacht! Sofie had om 2 uur niet zo'n zin meer om te slapen. Toen ze na anderhalf uur eindelijk weer sliep, kon ik niet meer slapen Trusten!
Ben inmiddels thuis. Jullie hebben allemaal een gezellige avond gehad zo te lezen. Fijn! Behalve maja Lekker dan. Ik herken het (helaas) maar al te goed. Daarom zie ik ook zo op tegen oudjaarsavond. Dat vieren we bij schoonfam in drenthe. Blijven we ook slapen. Ik hou m'n hart vast. Dat mensen dat niet door hebben hè? Daar snap ik geen drol van. Ze zien dat dat kind het niet naar dr zin heeft en bij mama wil zijn. Arrrrgggh, erger me kapot aan zulke mensen terwijl ze het meestal wel goed bedoelen... Dees, leuke foto van jullie 2jes. Leuk filmpje ook. Ennuh, die kat op de achtergrond is heerlijk lui zeg Meiske, hoe is het eigenlijk met je zus? voelt ze zich goed? Vind het zo leuk voor jullie. Nu nog ff zappen en dan slapen. Morgen weer werken. Truste allemaal
Nou, daar ben ik weer. Tessa wilde om half 5 drinken en was net om half 7 helemaal uitgeslapen. "Normale" tijd is ook zo half 7 voor de 1e voeding, maar daarna gaat ze altijd weer slapen, maar nu was het brullen! En niet zomaar een beetje ook. Dus ik ben maar met haar naar beneden gegaan. Ben "boos" op haar, maar moet nu vreselijk om haar lachen... Ik heb ze uit bed gepakt, luier verschoond en naar beneden gegaan. Eigenlijk verder heel weinig aandacht gegeven. Nu zit ik op de bank en ze staat achter me in de box allemaal hele zachte geluidjes te maken om m'n aandacht te trekken. Tussendoor gaat ze heel lief zitten spelen. Ow, nou gaat ze weer staan en gaat nep staan hoesten Maar ik wil ze toch wel even laten merken dat dit niet de bedoeling is. Van de week was het ook al een keer om half 6 zo... Haar crackertje ligt al klaar, zodra ze gaan miepen krijgt ze die en dan gaat ze weer terug haar bed in. Kan ik ook nog even slapen. Hahaha zo te horen heeft ze het reuze naar haar zin. Ik ruik nu poep. Haha slimmerik, nu moet ik wel.
Hmmm, , daar ben ik mooi ingetrapt. Was helemaal geen poep. Ze zit nu in de kinderstoel een cracker met boter op te eten.
Goeiemorgen, allemaal een hele fijne 2e kerstdag! Maja, jemig....wordt zelfs mega geirriteerd bij het lezen van jouw verhaal. Kan me helemaal een voorstelling maken. Dat mensen het altijd beter schijnen te weten, terwijl jullie Lune al ruim 11 maanden kennen. Da's toch om beroerd van te worden. Kan me goed voorstellen dat jullie het gehad hadden. Dees, wat een geweldige foto van 2 toppers! Bones, da's minder zeg.....die vroege vogel. En zo klein als ze zijn, weten ze al precies hoe ze je bewerken moeten...ha ha ha. Ik hoop dat ze zo even lekker gaat slapen. Meiske, zo he....de kids hebben het goed volgehouden! En fijn dat het zo gezellig was, nu nog goed slapen....grrrr. Ik hoop dat jullie nu een goede nacht gehad hebben. Hier een prima nachtje. Ze werd om 7.45 wakker en we zijn er allemaal (ja ja ja, zelfs mannetje) uitgegaan. Mannetje zit nu op de grond met haar te spelen. Als ze straks in bed ligt ga ik even de spullen voor vanmiddag inpakken.
Mogguh meiden Maja, arghhhh, fijn he, die goedbedoelde adviezen waar je niet op zit te wachten. Ik zou ook pissig worden. Dat werd ik al toen mijn schoonouders en zwager zeiden dat we hem even moesten laten liggen toen hij overstuur huilde. Ik heb gewoon gezegd dat ik dat dus niet doe, alleen als hij ligt te jengelen en dat deed hij niet. Kan me voorstellen dat je nijdig was. En SM, wast lekker eten? Cashewnoten zijn jammie! Wennepen, Suus en Meiske, fijn dat het eten lekker was. Toch een ander sfeertje zo met kerst he? Woow, Tess lekker doorgeslapen! Hoest met Sofie en Tessa gegaan vannacht? Fenne ook al huilen als mama uit het zicht is. Nou hier ook 1 en dan maar huilend mama roepen. Ik vind het dan soms best moeilijk om door te lopen. Nou vannacht was het hier weer feest. Om half 5 wakker (gisteren 3 uur) en weer neer gelegd na een slokje water. In eerste instantie pikte hij het en toen weer niet. Hij lag wat te klagen en tegen 5 uur is hij toch weer gaan slapen. Hij werd uiteindelijk om 7 uur wakker en toen heeft hij de fles gehad. Om 9 uur vanmorgen was hij weer wakker en zijn we er meteen uit gegaan. Hij moppert nu in de box. Ik heb broodjes in de oven en daarna ga ik douchen en gaan we naar de shoppingmall in Wijnegem. Hier is er geen tweede kerstdag dus alles is gewoon open. Lekker even shoppen dus! Fijne 2de kerstdag meiden en tot vanavond. Kussss
Goedemorgen, Haha Boney, heb erg moeten lachen om je verslagje van Tessa Alleen jammer dat ze zo vroeg wakker was Mijn zus voelt zich goed, ze is niet misselijk ofzo. Wel is ze nog heel onzeker, of het deze keer wel goed komt. 5 Januari krijgt ze haar eerste echo! Werkse vandaag! Suus, Tess slaapt weer prima zo te lezen. Heerlijk hoor, om pas zo rond 8 uur wakker te worden. Inpakze en veel plezier vandaag! Hier was het helaas weer een wat minder nachtje. Sofie is wel gewoon lekker om half 8 gaan slapen. Natuurlijk nog een laatste voeding gehad en om half 1 alweer wakker Ik heb ze een paar keer goed gelegd en na veel protesten ging ze weer slapen. Toen nog een keer gevoed vannacht (weet geeneens meer hoe laat) en om 7 uur al weer wakker Vanmiddag gaan we bij mijn zus eten. Andere zus en pa en ma komen ook. Iedereen maakt thuis iets en neemt dat mee. Piet gaat varkenshaas in champignon-wijnsaus maken en sate. Ik zorg voor het stokbrood met kruidenboter (lekker makkelijk ) Zal eens even bij Sofie gaan kijken. Ze staat te huilen in haar bedje, maar is echt moe en moet gaan slapen.
Dees, ook al een gebroken nacht gehad met Luuk Maar wel lekker shoppen straks! Veel plezier Ziet er sfeervol uit aan de tafel gezellig met Fenne Fenne met Ernie is ook schattig!
Hihi... Leuke foto's zeg. Schattig. Tessa heeft nog steeds niet geslapen. Peter is om half 8 uit bed gekomen en mij in bed gestuurd. Ik heb tot half 10 geslapen. Inmiddels is ze aangekleed en weer in de box. Net was ze zichtbaar moe, maar eenmaal in dr bedje was het eerst keten en toen ik stiekem om het hoekje keek zag ze me (mama moet toch voorzichtiger zijn) en was het brullen. Dan maar niet. Ze gaat vast wel een keer slapen vandaag. Ik hoop niet dat dit een nieuwe fase is Nu ff zelf douchen en aankleden. Bye
en de laatste... wij bij de kerstboom... ze kijkt hier vol verwondering naar papa die een sterretje aan het afsteken is!
Sofie is uit bed en nu bij mij op schoot (ik weet dat ik dat eigenlijk niet moet doen, maar ze was helemaal over de rooie en haar gezichtje zat vol met snot) Oh Tessa wil ook niet slapen Zolang Sofie niet gaat miepen vind ik het goed!
Zo nu even teruglezen... Maja... he getsiederrie zeg! Ik had toch zo gehoopt dat Lune wel lekker zou gaan slapen! En bah, wat vreselijk irritant die mensen... en dan bedenk ik me vaak dat die mensen toch ook kinderen groot hebben gekregen, hebben die zich dan nooit geergerd aan goedbedoelde adviezen van anderen? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ik over 20 jr ook ineens dat gedrag ga vertonen! SM: hoe was de kip zonder noten? Meiske... wauw, wat hebben de kids dat goed gedaan met gourmetten, je zult wel mega trots geweest zijn! En veel plezier vanmiddag! Dees, wat een super lieve foto van jullie samen zeg... echt leuk! Oh en na zo'n rotnacht heb jij wel een shopmiddag verdiend, doe je goed! Boney, jij hebt gewerkt dus... vandaag wel vrij? hahaha nu lees ik je verslagje, wat worden ze al slim he?! Suus... wat gezellig, allemaal opgestaan! Wat gaan jullie vandaag doen? hier klein verslagje van onze kerstdag: Mijn schoenmoeder kwam dus bij ons eten en dat was super gezellig, leuke cadeautje gehad ook (wij luchtje, Fenne schoentjes van Roosjes, naar de dokter-ernie & en een trolly van Nijntje)... daarna het kerstdiner en het was echt overheerlijk... allemaal zelf bereid want Vin kan mega lekker koken, dus we hebben zitten smullen... alleen na het kerstdiner voelde ik me ineens helemaal niet lekker... en laten we zeggen dat het diner er eerder als gepland weer uitgekomen is en ook langs de verkeerde kant zeg maar... Heb nog wel megamisselijk All you need herhaling gekeken en ben toen maar gaan slapen... Fenne lag er gisteren om 18:00 uur al in en heeft geslapen tot 08:30 uur vanmorgen, dus die begreep volgens mij erg goed dat mama rust nodig had... ik voel me nu ook wel weer ok! Vandaag nog niks op de planning, vind het heerlijk! Fijne dag allemaal!