Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    hahaha dank je wel... ik vind mezelf altijd dom op foto's staan...

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hi Sofie... lees jij ook gezellig mee!

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    volgens mij is iedereen weer weg... doei!

4. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo, Sofie ligt weer in haar bedje. Ze was bij mij in slaap gevallen (verwend ding, dat doet ze wel!)

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Tja Meiske, goed of niet....je moet toch wat. En helemaal overstuur is ook niets, dan lekker bij je nemen hoor.
    Ik wens jullie echt zo'n nacht als de onze toe, want al die gebroken nachten...pfff. Dus Tess spreekt Sofie even toe:"meisje, 's nachts lekker doorslapen is echt veel leuker. Je voelt je ook direct een stuk beter en psssttt, op de een of andere manier zijn papa en mama dan ook een stuk leuker...hi hi hi".

Dees, lekker hoor shoppen. Denk dat ik liever met jullie wil ruilen, ben niet zo'n sociaal wezen met de kerst. Al dat hangen en wurgen om de dag door te komen....nee, niets voor mij.

Och, wat een mooie foto's van Fenne en mama. Je bent echt een mooie meid, Wen! Ik zal vandaag ook eens wat leuke sfeerkiekjes maken...hopelijk vergeet ik het niet.

Oh Bones, nee, ik hoop echt niet dat Tessa er een gewoonte van gaat maken. Wat gaan jullie vandaag eigenlijk doen?

Tess ligt op bed en wij gaan even een broodje eten en daarna het spul inpakken. Pffff, zelfs de kinderstoel moet mee. Mijn ouders hebben er wel 1, maar mijn nichtje van 7 maand moet daarin. Want mijn zus had de auto al vol en kon de stoel niet meenemen. Het wordt dus een hoop gesleep. Gelukkig neemt zij het campingbedje mee, zodat Tess gewoon in het ledikant gaat. Tja, anders weet ik bij voorbaat al dat ze niet gaat slapen.
    Vrees dat ze vanmiddag echt niet gaat slapen bij mijn ouders. Is vaak zo, door de drukte denk ik. Mgoe, ze slaapt 's middags toch nog maar een uurtje, dus het is niet zo heel erg als ze dat mist.....

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Klinkt gezellig wen. Op dat misselijk zijn na... Gelukkig is het wer ver nu. Raar zeg.
    Leuke foto van jullie 2jes. Ik vind mezelf ook altijd heel raar op foto's staan. Peter doet ook niet echt z'n best moet ik zeggen om ons er leuk op te krijgen.

Sofie dus ook al lekker bezig. Tessa net getempt en ze heeft toch wat verhoging.
    Ze is toch niet zo lekker denk ik. Maar ze is nog steeds aan het spelen. En zolang ze niet miept idd mag ze van mij lekker blijven spelen. Ze zal toch wel een keer moe worden?

7. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja Suus, als je een dagje met een kindje weggaat, dan lijkt het net of je twee weken op vakantie gaat :) Maar hoe groter ze worden, hoe makkelijker het wordt (en hoe minder je mee hoeft te slepen)

Ik heb gisteren een cadeautje voor Sofie gespot voor haar verjaardag. Ben er helemaal weg van: de wheelybug

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Suus, wat wij gaan doen vandaag?Haha... NEt als gisteren denk ik. Lekker met z'n 3jes lunchen, stukkie lopen en dan mag ik weer gaan werken.
    Lekker man dat Tess zo lekker slaapt. Geniet er maar van meid, je hebt het nodig.

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ow, en ik ben vanmorgen weer eens wakker geworden met stroop aan m'n kont. Daar hebben jullie vast ook wel eens last van.
    Tis heel raar, maar het is er ook niet af te krijgen. En de kleefkracht is enorm!

10. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    wil iedereen please even de hyves lezen... :cry: :cry: :cry:

11. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    goedemorgen allemaal trouwens..

12. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    oh suus.. door de drukte niet slapen. hier gisteren ook het geval. en dadelijk gaan we weer.. nu is het vandaag wel wat rustiger. Hopen dat ze dan wel slaapt.. gisteren was ze echt kapot..
    oh.. ga ff snel een fotootje showen..

13. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hihi.. als er iemand hier is in ieder geval.
    ;)

14. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    *foto weg*

15. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    goedemorgen lieve dames...

ik heb hyves gelezen...snik.....

hier nogsteeds snot in mijn kop...
    elise is gelukkig weer beter...

Vanmiddag naar mijn vader...zal wel weer even slikken worden...

Ik heb hier trouwens heerlijke fotos gezien...alleemaal mooie babys en mooie mamas...

en meiden ik ben ook blij dat ik weer terug ben!

kusjes

16. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    dwaasje. veel succes vanmiddag..
    fijn dat elise weer beter is.. nu jij nog!

17. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    thnxxx lieverd.....

geniet van je dag he....

18. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    jij ook meid.. en probeer nog van alle momenten te genieten!

19. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    oh jee... ik ga even hyves lezen...

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0