Februari 2008 Mama's

Discussion in 'De mama's' started by MissN, Feb 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Pfffft, optimist! Ik moet nog door tot 23u vanavond. Maar ik denk dat ik straks nog wel ff kan liggen als ik terug kom. Dat moet eigelijk wel, want gisteravond om half 8 zat ik iets door te lezen en ik viel echt bijna in slaap (na 3 bakken koffie :( )
    Hierna lekker vrij tot 2 jan.
    Nu echt onder de douche.
    Bye

2. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ja dat is idd dan nog een lange zit.
    Dat vind ik ook een nadeel als je in diensten werkt, dat je toch gewoon vroeg eruit moet maar dan tot 22 of 23 uur door moet.

3. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

Nov 11, 2006
    2,853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Mijn laatste berichtje op het oude forum dan maar...

Lieve Dwaas, ik heb aan je moeten denken. Mijn moeder is kerstnacht gestorven (11 jaar geleden) en dat maakt mij altijd wat zwaar op de hand, deze dagen. Kerst zal ook voor jullie nooit meer hetzelfde zijn, maar ook daar ga je de waarde van inzien. Het krijgt in ieder geval een diepere betekenis. Sterkte en geniet er nog maar van je papa!

You know who: je krijgt het wel enorm voor je kiezen meid... Ik voel erg met jullie mee!

Fenneke: nu even stoppen met ontwikkelen hoor, je moet nog 15 jaar wachten voor je op de brommer mag!

Wij hebben de dagen rustig door gebracht. Gister hebben we zo goed als niets gedaan (dat wil zeggen, Koos is de hele dag de deur niet uit geweest en ik ben even naar een concours in de buurt geweest). Gisteravond heel suf met z'n 2-en gegourmet en nu ben ik blij dat kerst weer een jaartje voorbij is.
    Wij genieten op het moment volop van Juultje! Ze rupst inmiddels de hele kamer door en dat vindt ze zelf vooral helemaal geweldig! Het geeft haar zoveel meer vrijheid! Gister heeft ze bijna alle tijd dat ze wakker was in haar eentje gespeeld, we hebben er geen omkijken naar. Het allerleukste is naar een tas kruipen (mijn hutkoffer of de luiertas) en die dan helemaal leeg halen :) :) Ben benieuwd of er nog een deel van het 11-maanden sprongetje gaat komen.

Ik nodig jullie en de beebs trouwens van harte uit voor een 1e verjaardagsfeestje/meeting van de februaribeebs en -mama's bij mij thuis. Als datum zat ik te denken aan 21 of 22 februari.

Ben benieuwd hoelang we nog in de lucht blijven en hoe het nieuwe forum eruit gaat zien.

4. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Even snel voordat we eruit vliegen

Jaaaaaaaaaaaaaaa Mrijn, leuk!

Mijn foto's staan allemaal op de pc, geen probleem alleen vind ik het erg jammer dat ook de commentaren bij de foto's weg zijn :(

Kga ontbijten en kijken hoe het hier straks is.

5. supermummy

Sara staat ook sinds een paar dagen echt los, zo maximaal 10 seconden en dan heeft ze door dat ze los staat en gaat ze op haar kont zitten :)

6. supermummy

Leuk idee Mrijn, lijkt me leuk om al die 1 jarige dreumessen bij elkaar te zien :)

7. 40plusmama

Wat leuk SM. Dat vertrouwen hebben ze nog niet he. Luuk gaat ook zitten als ik hem aan 1 handje pak.

Hij heeft op dit moment pret in de box, zit steeds te klappen :)

8. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

Nov 11, 2006
    2,853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Is vast wel te combineren met een bezoekje aan NL, niet? Of moeten we een inzamelingsactie voor je starten zodat jullie ook kunnen komen?

9. supermummy

Hehe inzamelingsactied goed idee :D
    Nee het geld is geen probleem, eerder de vrije dagen :evil:

10. supermummy

Hehe ja , hier wil ze ook niet achter de loopwagen, niet eens staan :( terwijl ze al sinds ze 6 maanden is aan de tafel etc staat.

11. 40plusmama

Dat doet Luuk dan weer wel, die loopt vlot met dat loopding weg.

Jaaa leuk als je ook komt SM

12. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

Sep 24, 2007
    9,650
    2
    0
    Goedenmorgen,

nou, hier gister een soortgelijke dag als die van Maja gehad. Oei oei oei....wat een strijd. Mevrouw wilde dus niets drinken en niet slapen, helemaal overstuur van de drukte. Beneden wist iedereen wat we moesten doen en kwamen de niet gevraagde adviezen. Mijn moeder liep de kamer in en ik hoorde haar zeggen: "tja, susan en jan willen haar uit de drukte houden....", met een smoelwerk van heb ik u daar.....Oeh, ik kookte zowat. Ik heb dan ook heel erg boos gereageerd en van een gezellige kerststemming was geen sprake meer. Echt voor iedereen was het TE druk. Ook de kleine van mijn zus kon niet slapen en was helemaal van het padje af.....zo zielig.
    Nee, dit was een dag van hel en we vergeten hem dan maar snel weer. Tess is goed verwend met allerlei cadeaus die nu op zolder staan. Tja, sorry hoor, maar vraag dan wat we voor haar hebben willen.....
    Kortom: frustratie alom!

Maar gelukkig heeft ze vannacht voorbeeldig geslapen tot 8.30 vanmorgen.

Ga straks even teruglezen (als de pagina er niet uit ligt....). Gaan we dan op hyves verder?

13. Meiske74

Meiske74 VIP lid

May 22, 2007
    6,571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoihoi meiden

Zo Boney, weer vroeg uit de veren vandaag! Een voordeel heb je, Tessa slaapt tenminste door :D Ik heb Sofie weer drie keer moeten voeden vannacht :( Wel op mijn bed gelegen tot half 9. Helaas vanaf een uur of niet meer echt geslapen, omdat Kas wakker was. Hij was met Piet mee naar beneden gegaan, maar toen Piet wegging, kwam hij natuurlijk zijn moeder plagen :(

Fenne doet al een paar stapjes los :confused: Niet te geleove, wat gaat die meid hard!

En Sara staat ook al los, goed zo meid!

He Mrijn, dat is nog eens een goed idee, een 1e verjaardagsfeestje!

Ik ga nu een stapel rekeningen betalen, daar ril je van. Heb er altijd zo'n hekel aan om te internetbankieren. Maar dan is alles weer betaald voor dit jaar :D

14. supermummy

Pff Suus klinkt echt als niet leuk! bah bah bah, daar hebben die kleintjes echts niks aan aan die gezellige kerstfeestjes.

15. Meiske74

Meiske74 VIP lid

May 22, 2007
    6,571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Suus, fijn he, al die ongevraagde adviezen :( Gelukkig heeft Tess vannacht wel goed geslapen! En alle cadeautjes op zolder? Waren ze zo fout ;)

16. supermummy

ben benieuwd wat voor een cadeaus je hebt gekregen voor Tess

17. supermummy

Meiske is lekker de admi bij aan het werken.

18. Meiske74

Meiske74 VIP lid

May 22, 2007
    6,571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Haha Supermummy, ik ben nog niet begonnen :D Sofie wilde heel erg graag bij mama op schoot zitten! En dat gaat even voor :D

19. supermummy

:) hehe ja tuurlijk gaat dat voor!

20. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Mrijn, leuk een meeting, maar 21 feb is Tessa jarig!
    Of ik dan de 22e kan weet ik nog niet.

Share This Page