Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Als ik voor die tijd mijn rijbewijs haal (wat ik hoop, maar niet verwacht) dan kom ik! ! ! ! ! ! ! ! !

2. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Zullen we anders een dag in maart prikken? In februari zal er in elk weekend wel een verjaardag worden gevierd. Anders maken we Hyves even een lijstje met voorkeuren.

Wat sneu dat er verschillende baby's zo overstuur zijn geraakt door de kerstdrukte. Volgend jaar gaat dat allemaal alweer een stuk makkelijker.

Mensen die het beter weten, gelukkig zijn ze wel wijzer dan mij daarmee lastig te vallen. Nee hoor, maar mijn familie (vader en zusje) zitten 100% op mijn lijn en Koos zijn familie... Ach, die hebben heel erg veel meningen, maar vallen alleen Koos daarmee lastig. Hij verdient dat ook wel een beetje want hij heeft de afgelopen 20 jaar commentaar gehad op de opvoeding van zijn broers en zussen dus nu is hij aan de beurt. Gelukkig heeft hij een brede rug!

3. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Een datum in maart vind ik ook oke hoor.

Sofie heeft haar neusgaten ontdekt :) Elke keer verdwijnt haar halve vinger erin. De grootste lol heeft ze dan haha!

4. supermummy

supermummy Niet meer actief

hihi die Sofie

5. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Haha, gekke Sofie

Meiden, we gaan even boodschapjes halen

Ik ben een beetje melig dus voor jullie [​IMG]

6. supermummy

nOU AARDIG ZEG DEES ;)

7. 40plusmama

SM [​IMG]

Luukje moet nog eten dus zit nog even hier....

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Huh? Zw.pagina er nog niet uit.. :(:

9. 40plusmama

Jawel maar jij mag er nog op [​IMG]

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
  11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    hihi melige Dees...

Ja ik vraag me af wanneer we er af vliegen. Misschien doen ze het vannacht? Of zijn ze nu druk bezig met de voorbereidingen en opeens is het *WEG*
    Nou, dan kletsen we op hyves toch verder? Of op het forum van kikkert. Dat is misschien wat overzichtelijker?

12. supermummy

Ik denk dat het wel weer een tijdje duurt,,eerst zou het toch eind november zijn?

nog 20 min en dan ben ik weer klaar met werken :)

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ja, daar zit ook een forum bij.

14. 40plusmama

Ja daarom

Oeh lekker bijna klaar. Ik moet maandag, woensdag en vrijdag werken tot 16.00 uur

15. supermummy

van 8 tot 16?werk je alweer de volle 8 uur?

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Lekker SM, ik moet vanavond nog en dan ook heerlijk vrij tot 2 jan.

17. 40plusmama

Van half 9 tot 4

Vanaf 5 januari weer 8 uur per dag. Van 8.30-17.00 uur.

18. supermummy

Voel je je er al sterk genoeg voor?
    Hoeveel uur per week is dat dan?

Boney werk jij altijd s'middags?

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Jemig,straks loopt iedereen elkaar te zoeken met al die verschillende sites....hi hi hi.

Ach, die cadeaus...tja, groot,kleurrijk, lawaaierig speelgoed, dat Tess het einde vindt. Maar mama vindt de kamer al zo vol en iets wegdoen....ja, kan, maar ze speelt nog prima met al dat (iets minder lawaaierig) speelgoed. Dus voorlopig zolder en dan komt het vanzelf een keer beneden. Ik baalde gewoon, want mijn zus en ik mochten iets uitkiezen voor €30,-. Ik had een zandbak uitgekozen en mijn zus een loopwagentje. Maar mijn moeder wilde perse iets geven waar ze NU mee spelen konden. Nou, dan moet je het ook niet vragen.....

Ach, ik was gewoon irri door alles en dan is niets goed. Ik heb ook wel een brede rug, maar ik bijt echt wel van me af hoor. Ik mag best zeggen dat ik niet gediend ben van al dat commentaar.
    Nu weet iedereen tenminste waar hij/zij staat.

Ik heb net boodschapjes gedaan en Tessje is aan het ontwaken, dus zometeen een broodje eten.

Dees, lekker melig ja? Hoort bij dit soort dagen. Kan ik ook wel gebruiken, dus helemaal prima.

Sm, wil je Meiske niet zo plagen met de admi....da's niet aardig. Blijf maar lekker zitten hoor Meiske, die rekeningen lopen (helaas) niet weg....

Fenne al aan de wandel...jemig, wat gaat het toch hard!

Meeting, waar dan? Als het ver weg is, dan haak ik af....En in Maart ben ik zelf jarig, dus moet sowieso kijken of ik dan kan.

Deel Deze Pagina