Het is op zich wel vol te houden tot nu toe ja. Ik heb ook geen keuze want werk ik nu niet mee korten ze mijn loon naar 70% omdat ik dan niet voldoende mee zou werken aan de reintegratie. Dat is schijnbaar een nieuwe wet/regeling. Ik ga dan 24 uur per week draaien. Ik draai er nu 21.
Ga je in jan. al weer hele dagen werken, Dees? En wanneer gingen jullie een nieuwe poging wagen? Dat was in febr. of niet?
Die nieuwe regelgeving heb ik gelezen ja. Beetje vreemde gang van zaken, maar waar wordt tegenwoordig niet op gekort. Ben ook benieuwd hoe het volgend jaar met de kinderopvangtoeslag gaat.....
Vanaf 5 januari weer hele dagen ja en 26 februari moeten we naar de gyn. Dan zal daarna de boel opstarten dus ik verwacht rond mei 2009 een terugplaatsing als ze goed ontdooien.
De toeslag moet ik nog aanvragen. Ik heb alleen geen idee wat ons toetsingsinkomen is en de overzichten liggen bij het admin. kantoor. Ik heb hun maar gevraagd wat het toetsingsinkomen is voor 2009.
Ja, maar er gaat van alles veranderen. Dus ik ben benieuwd wat het voor consequenties heeft voor ons. Ga eens even neuzen straks hoe dat allemaal zit. Spannende tijd dan Dees! Oh, ik hoop het zoooooo voor jullie!
van 16 tot 23 best pittig, vooral omdat je sochtends er gewoon moet zijn voor tessa. Hoeveel dagen werk je? Dees, ontdooien klinkt grappig! Tegen die tijd zullen we allemaal extra voor je duimen ! Ik ga naar huis tot later! xx
Dat doe ik dus ook nooit meer. Ze zat zo te rammen op dat ding dat m'n hele beeldscherm nu anders is. Geen menu balk, geen werkbalk meer. En wat voor combi ze intikte weet ik ook niet, maar een bericht van SM kwam opeens te voorschijn in exel Tessa word vast een computernerd.
En we zijn nog steeds in de lucht! Ik kom me vast afmelden. Ik ga over een klein uurtje werken. Waarschijnlijk tot op het nieuwe forum! Bye
En dan krijg je een simpel (straf)stoeltje (jajaja, met het oog op de toekomst) van pa en ma.....en dan is dat toch echt het leukste speelgoed! http://nl.tinypic.com/player.php?v=20f9835&s=5
Werkse Boontje Heey leuk filmpje van Tess. Ik zat met Luuk samen te kijken, zeg ik: kijk dat is Tess. Zegt Luuk Tess . Hij keek meteen naar de foto van Thijs* dus hij begreep het niet helemaal. Hij zegt nu ook regelmatig echt Thijs*. Ooh ja en aaaaaai, daddy (hoe komtie daar nou aan) en papa en mama en Haja.