Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Pffffffffff, ik word af en toe niet goed van Luuk.

In de winkel net: jengelen
    In de auto: jengelen
    Thuis: jengelen
    Tijdens de fles: jengelen
    Net op bed: jengelen

En nu heeft meneer een kwartier geslapen en ligt alweer te protesteren. Volgens mij heeft hij last van een dikke, vette sprong.

2. supermummy

supermummy Niet meer actief

Mag ik hier een dilemma voorleggen....

De afgelopen 2 dagen was bij ons een goeie vriend logeren.Wij zijn bevriend met hem en ook met zijn vrouw, maar alleen hij was bij ons omdat zijn vrouw moest werken (wonen in Nederland.)
    Ik had een goed gesprek met hem, en blijkbaar gaat het helemaal niet zo goed met hun huwelijk (ze zijn een jaar getrouwd en hebben een kindje van anderhalf) Hij praatte echt over zijn vrouw, dat ze zich gedroeg als een klein kind, dat ze liegt over bepaalde dingen/ dingen achterhoudt. En nu was hij weer heel boos omdat zij niet met hun dochtertje naar de dokter ging terwijl ze al ziek was sinds maandag. Hij was het echt zat en hij wilde misschien wel een tijdje ergens anders gaan wonen. Ik vroeg aan hem of zij ook wist dat het hem allemaal zo hoog zat, volgens hem wel maar neemt ze het niet echt serieus.

Ik heb best veel contact met zijn vrouw, telefoon e-mail en msn, maar ze heeft me nooit iets over deze problemen verteld. Moet ik haar maar eens wat stille hints geven?Of vertellen wat hij mij gezegd heeft?Of me er helemaal buiten houden?
    Het zijn goede vrienden en het lijkt me echt erg als hun huwelijk kapot gaat.

3. 40plusmama

Ik zou me er buiten houden. Ik ben een keer goed op mijn bek gegaan met zoiets.

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hey... de pagina is er nog! :D

Wat een leuk filmpje van Tess zeg! Zij wordt ook al echt een dame zeg!
    En ook geen foto van Sofie met de vinger in dr neus? ;)

Met mijn snelle jelle gaat het vandaag goed, ze zit nu vol bewondering naar papa te kijken die eerst een aantal sterretjes voor haar gebrand heeft en die nu bellen aan het blazen is... dat vindt ze echt prachtig! :D

Een meeting in maart lijkt me super leuk :) ... ik ben helemaal voor hoor! Ik denk dat februari idd een beetje lastig is omdat er dan steeds kindjes jarig zijn...

SM... ik zou me er buiten houden om eerlijk te zijn... als zij er over wil praten dan zal is dat wel doen toch?

Ik ga even eten voorbereiden...

Meiske, heb trouwens net wat van die Noppies kleertjes gekocht van de voorjaarscollectie, ben er zooo blij mee! :D
    Zal ff foto zoeken!

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    en dit vestje...

7. 40plusmama

Ahhhh wat leuk Wen!

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    met dit rokje... ik vind het zulke mooie lente kleurtjes... zie haar al helemaal lopen met witte all stars er onder ofzo... :D

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    thnx Dees... ben er helemaal verliefd op, van mij mag het voorjaar worden! :)

Heb ook nog mijn oog laten vallen op een ander kleur legging (meiske weet wel welke, die witte met bloemetjes!) en 't witte shirtje die daar bij hoort... maar die koop ik pas weer als ik het geld via MP weer verdiend heb... :D

10. 40plusmama

Ik heb ook nog heel veel liggen maar bewaar het toch nog even. Wie weet hebben we het ooit nog nodig ;)

11. 40plusmama

Wat eten jullie trouwens? Wij gaan samen plaatgrillen en Luuk krijgt een potje en af en toe een stukje vlees toegestopt.

Ooh en de site blijft vandaag gewoon online lees ik net.

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ow? De site blijft vandaag? Nou ja, gezellig :D

Wen, wat een leuke kleertjes! Zijn idd hele leuke kleurtjes, staat Fenne vast prachtig!

Dees, Luuk een jengeldagje dus? Of is het nu weer beter? Lekker grillen.. Ik ga zo een hele lekkere spaghetti maken met uitgebakken ontbijtspek met knoflook, champignons, broccoli en daarover room met verschillende kaasjes, o.a. gorgonzola.. mmmmm.. Wel machtig maar o zo lekker.

Suus, wat gaat Tess hard joh :confused: Ze loopt al dapper zeg! En Fenne doet al stapjes los! Jemig de pemig ik weet niet wat ik lees/zie :) Wat ontzettend leuk!

Suus, wat irritant die adviezen he :evil: Ik voel zwaar met je mee ;) Goed dat je er wat van gezegd hebt!

SM, ik zou me er ook buiten houden. En als je er mee zit het bespreken met die man, benoemen dat je het vervelend vindt dat je dit nu allemaal weet en misschien voorstellen dat hij het er niet meer met jou over heeft? Je komt in een lastige situatie zo namelijk.

Ik ben vandaag enorm sjaggie :( Dat komt met name omdat ik het hier zo'n puinhoop vind. En dat komt weer door onze hond. Ze haart zo uit, overal ligt dus haar.. Lune tijgert nu en zit er dus ook steeds onder ondanks dat we elke dag stofzuigen. Ook stinkt de hond enorm en vernielt ze elke mand die ze krijgt. Ik word er zoooo flauw van en ben in staat om haar weg te doen maar dat vind ik eigenlijk ook weer niet kunnen.. We hebben een kind en de hond moet weg. Ben ik erg op tegen. Meiske, jouw zus kon toch een hond doodpendelen ofzo? 8) :)

Oe, Lune huilt heeeeel hard omdat ik haar bij de mand van de hond heb weggehaald :confused: Ze is woest hihi..

Ga nu even naar haar toe. Later! x

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ik bewaar alleen de dingen die ik echt super leuk vind... Fenne heeft zo ontzettend veel kleertjes vooral in mt 62 en 68 dat ik besloten heb ook een boel weg te doen. Stel dat ik nog een kindje krijg, dan moet het maar net weer een meisje zijn en dan moet ze maar net weer in hetzelfde seizoen geboren worden, en ik ken mezelf... ook dan wil ik weer nieuwe dingen hihi... tot nu toe al voor 200 euro ofzo verkocht via MP, en dat besteed ik dan weer aan kleertjes die ik eigenlijk te duur vind haha

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    wij eten pasta... hadden nog saus in de vriezer... lekker makkelijk dus! En Fenne eet hutspot... jammie! haha

maja... doodpendelen? little harsh... isnt it? ;) :)
    maar ik snap je wel, ik erger me ook kapot aan kat en konijnenharen hier in huis... terwijl het echt wel mee valt allemaal...
    Had vandaag trouwens ook een erger aan zooi dag en heb dan ook flink mijn opruimwoede gebruikt en hele benedenverdieping aan kant gezet en het tuinshuisje opgeruimd zodat daar mijn nieuwe fiets in kan (die ik trouwens vandaag wilde ophalen, maar de fietsenhandelaar was dicht :rolleyes: )...
    Geniet maar lekker van je maaltijd zo... knap je vast van op en klinkt heerlijk! :D

15. supermummy

Ja idd ik hou me er maar buiten, anders heb ik het straks gedaan.

Wij ETEN: gebakken inktvis ringen,salade en frietjes

16. supermummy

hahaha doodpendelen

17. supermummy

Leuk dat de site er nog niet uitvliegt vandaag.
    Morgen hopelijk ook nog niet,want ik moet werken ;)

18. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Hoi meiden, kom jullie even gedag zeggen hihihi

Lees zo af en toe mee, maar heb het druk met een pup en baby en dan ook nog de kerstdagen. Nu liggen man, kind en pup te slapen, heerlijk! :)

Ga zo nog even kijken of ik wat leuke foto's heb...

19. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Nou Mike is alweer wakker hahahaha....

Op weg naar de kerstgrotten in Valkenburg

20. naatje070

naatje070 VIP lid