Mike zijn kerstoutfit, alleen jammer dat zijn kuif is ingezakt. En eigenlijk had ik een wit shirtje eronder, maar die had hij 1e kerstdag zo vies gemaakt, dat ik em niet meer schoon kreeg Zo'n lekker ding!
Zucht... ik ben nu bij mijn ouders en Elena is ontzettend moe, maar weigert gewoon te slapen.. had al een uur geleden moeten slapen. Vanmiddag sliep ze hier zonder problemen.
GOOOOOOOOOOEDEAVOND! ben ik ook weer ff.. hier heerlijke kerstdagen gehad en vandaag weer gewerkt... Nu vrij tot 8 januari! JEEEEEJ! deze moeten jullie zien.. waarschijnlijk kennen de meeste van jullie deze wel... maar elke kerst moet ik 'm weer ff kijken.. hihi.. blijft zo leuk.. http://nl.youtube.com/watch?v=pjiCkSRzaQU
wat een leuke foto's allemaal! en de meeting 21 of 22 febr gaat niet lukken! CARNAVAL! (en ik moet werken!) Maart lijkt me prima!
hee meiden beetje te laat om nog fijne dagen te wensen maar internet lag eruit. Hopelijk heeft iedereen dus fijne dagn gehad. Ga zo weer weg dus was ff bliksembezoek meeting vanaf half maarthelemaal leuk. dikke kus voor jullie allemaal
lieve meiden ff vanuit hier een dikke knuffel voor iedereen ga nog even aan mijn schoolwerk dus zie jullie op het nieuwe forum xxxxx
hallo allemaal , ik lees wat over een nieuw forum ? kan ik hier dan nog wel terecht ? voor ik heel mijn verhaal doe
ooooooooooooooooooow ik zie het al , we gaan verhuizen dit weekend spannend hoor we hebben het echt heerlijk gehad, bryan is heel lief geweest , echt voor herhaling vat baar , zal zodra we verhuisd zijn wel wat fotos showen ! heeft iemand een updateje voor me ! ?
Ahwwww, lieve foto's van Mike en pupke. Hoe heet het hondje? He balen Mom2be. Luuk wil ook vaak bij een ander niet slapen. Haaaaaaaa Sizzel, lieffie! Vivi, knuffie terug en leerze! Haiiii en doeiiiii Debie Haiiii Mys, euhhh verhuizen? Volgens mij heb ik iets gemist dan ofzo? Het grillen was lekker. Er branden nu geurkaarsjes en een wierookje om de lucht weg te krijgen. Luuk heeft heerlijk een heel stuk warm broodje weg zitten happen na zijn warme hap. Hij ligt nu te slapen en ik ben benieuwd voor hoe lang. Zo een lekkere bak cappucino maken met een stuk kerststol erbij.
Mooie fotos NAATJE!Lekker ding is Mike! Mom2B lastig he als ze zo moe zijn maar niet willen slapen. Mys welkom terug! Dees ooh je maakt me lekker met je kerststol.
Ik ben het helemaal zat in deze flat. Ik wil een andere flat/huisje. Met verwarming met bad en met lift Ik ben druk aan het zoeken....