hahahah wassen , jemig , hier een bom gevallen hoor en we hebben alles netjes gewassen daar hoor , op 1 kruidvat tasje na alles weer schoon mee terug ..
hey we zijn er nog ! hihihi denk forum ligt er al lang uit! en een meeting leuk leuk kleertjes leuk hoor WEN! leuke foto,s van de kids gezien! Hier vandaag ijzeren bint in de aanbouw geplaats en alle buitenstenen zijn van de gevel dus gaat goed, alleen moet stoppen met vriezen zodat de buitenmuren gemetselt kunnen worden... net samen gegourmet en gaan zo starten aan een lekker stuk vianetta ijs mmmmmm
hihi hij is zeer complimenteus hoor die vent van mij, maar ik weet dat hij 't als een grapje bedoeld hoor... oeh Joma, gourmetten en vienetta... ik is jaloers! sm... das ook wat... uit je broek gescheurd! oh en heb straks trouwens ook super leuke foto's van Mike gezien, wat een lekker ventje in zijn sjieke kerstoutfit!
Heey, Joma, hoe voel je je nu? Gaat het alweer iets beter? Mys, fijn dat je weer terug bent en leuk om te lezen dat jullie het goed naar jullie zin hebben gehad. Wen, leuke kleertjes.....euhm, waar gekocht? Vindt het namelijk ook erg leuk voor Tess. Meiske, heb je inmiddels de admi al gedaan? Dees is nog steeds in een melige bui..... Naatje, wat een geweldige foto's! En die kerstoutfit....super zeg. Echt een heertje! Euhm euhm.....Maja wil de hond stiekem omleggen. Nou, ik zeg niets hoor als de dierenbescherming om inlichtingen komt vragen.....hi hi hi. Mayke V......nee, nooit van gehoord...ha ha ha. Euhm euhm....nu echt kwijt.....dus allemaal maar een dikke knuffel!
@Suus nog steeds verkouden enz maar ja moet maandag toch langs de huisarts maar gelijk ff laten nakijken, heb echt zeg maar slijm en schoor en pijn in keel.
Suus, wat een mooie meid zeg! (ook schattig jurkje) Zo, Gwen kan al uit een beker drinken Nu nog even verder teruglezen
ze vindt het helemaal geweldig en laat die beker echt niet los en houdt echt met haar tanden vast hihi