Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    :rolleyes: :oops:

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hihihi ja leuk he :p

3. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Laten jullie meiden hun staartjes en speldjes ook in hun haartjes zitten?
    Als ik bij Sofie een staartje of speldje erin doe, dan is het eerste wat ze doet met haar handjes het er weer uit trekken. Een slimme afleidingmanoeuvre wil nog wel eens helpen!

4. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ga Stijn op bed leggen en daarna even douchen. Misschien (weet het wel zeker) kom ik straks nog even kijken!

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier heeft ze nog geen 1 keer aan haar staartje gezeten, maar deze elastiekjes krijg ze :) er niet uit

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    @Meiske, Fenne heeft alleen een schuifje/haarclipje in en die laat ze altijd zitten, is ze inmiddels ook aan gewend... heb deze week voor de gein ook 2 staartjes aan de achterkant gemaakt om te kijken of ze die zou laten zitten en ook dat vond ze prima... ik doe die staartjes alleen nu nog niet, ik wacht tot haar haar iets langer en voller is...

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik ga lekker mijn bedje opzoeken..trusten

tot morgen.. als forum niet doet tot krabbels ;)

8. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Trusten Joma!

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    trusten allemaal!

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Kom ook nog even trusten zeggen.

Bij deze dus, trusten meiden!

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    pff hier net weer geschrokken hoor, bryan begon weer heel hard te hoesten en te kokhalzen en ieders keer als hij dat doet moet ik aan die keer denken dat ze hem met ambulance opgehaald hebben toen deed hij dat ook, en nu moet ik morgen ook nog werken :cry: maar heb met mijn mannetje afgesproken dat als hij het te vaak doet dat hij hap belt en mij (ik zit nu toevallig vlak bij de hap) en als het niet vaker dan 1x doet dan gaat hij maandag met bryan naar de ha want ik vertrouw het niet hoor.

sorry voor mijn ego berichtje maar ben weer ff geschrokken (angst van vorige keer zit er nog goed in hoor)

Nou meiden ik ga slapen morgen weer vroeg dag he.
    Hele dikke knuffel voor jullie allemaal

12. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Heeeeeeeeeeee ik vlieg nog even langs. Hoop dat jullie fijne kerstdagen hebben gehad.
    Ik ga lekker slapen en lees jullie later.
    Dikke knuffel! (Mag wel op de koude slaapkamertjes, brrrrrrrrrr)

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Potver.....
    Heel verhaal getypt, WEG!
    Nou ja over dat Tessa gisteravond helemaal overstuur was en erge pijn had. Zo had ik ze nog niet mee gemaakt. Meestal als ze dan bij ons is dan word ze snel rustig, maar ze bleef kreunen en huilen. Na een half uurtje, dentinox, chamodent en een paracetamolletje is ze lief gaan slapen tot uutje of 6 volgens mij. Daarna tot 8u. Helemaal niet zo slecht dus.
    Ik weet nog steeds niet wat het is geweest. Net was het weer even huilen. Ik denk toch echt dr mondje. Ze had net wel 38.7.

Weet niet of ik hier veel ben vandaag. Ben erg moe van het vele werken en wil ff bijslapen als dat mag van m'n dochter...

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    goedemorgen

lekker ff bijgelezen,
    las dat een hond het loodje moest leggen :) ,

Hier maatje 80, maar ilse is ook echt 75 cm, anders is alles hoogwater en daar heb ik zo'n hekel aan. Nadeel is dat alles te wijd is.

o, ze wil aandacht, schiet lekker op met mij hier :) :rolleyes:

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goeiemoggul dames van het goede leven.....

hier weer een prima nachtje gehad.
    Noppies dus, hmmm, straks eens even neuzen.
    Hier ook maat 80, Tess is 76cm. En net als bij Ilse zit het dan wel wat wijder, maar da's beter dan alles te kort.

Vanmiddag gaan we even naar mijn schoonzus,zwager en kids (die hebben we met kerst niet gezien i.v.m. schoonouders). Verder niet veel bijzonders....

Bones, jemig....da's wel vreemd ja. Hopelijk zakt de temp. in de loop van de dag en is het iets als tandjes. Maar dan is het nog niet leuk dat ze zoveel last ervan heeft. Knufje voor Tessa.

Viv, ik snap dat je enorm schrikt, maar dat gaat je ook niet in de kouwe kleren zitten zo'n ambulancetripje. Hopelijk blijft het bij een beetje hoesten....
    Knuffie voor jullie.

16. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    he bah vivi dat is inderdaad klote van brayn en dat jij moet werken, hopelijk is het niets en heeft hij er vandaag geen last meer van.

17. supermummy

supermummy Niet meer actief

18. supermummy

supermummy Niet meer actief

Vivi sterkte ermee!Hopelijk knapt je ventje snel op.

Wat zijn jullie dametjes al lang? Sara was de laatste keer pas 71cm, en dat vonden ze hier al super lang :)

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    `HEb net toch wel een oorzaak gevonden voor het huilen.
    Ze heeft er opeens 2 ondertanden bij en een heeeeeeeeeele dikke glazige bobbel op dr kaak waar (denk ik) een kies moet komen.
    Ze is echt doodop, maar kan gewoon niet in slaap komen.
    Ik geef ze elk uur chamodent, dat lijkt iets te helpen.
    Ook mag ik niet aan haar re. oortje komen, dus dat vertrouw ik ook niet :(
    Zagen jullie aan de buitenkant dat het ontstoken was? Als je in het oortje keek zeg maar? Ik zie niets namelijk, maar met wassen vanmorgen deed het echt zeer. Maar ook dat kan van de tandjes komen toch? Pffft, kon ze maar praten met een mond vol tanden (lekker dubbelzinnig...)
    Nu ligt ze weer op bed maar is nog niet helemaal stil.

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hahahaha...
    Dit lees ik net. Ik denk dat voorlopig alles nog wel even bij het oude blijft.

Hoi meiden,

We hebben de verhuizing nog even uitgesteld. We lopen toch tegen nog wat dingetjes aan die we eerst verholpen willen hebben voordat we over gaan.

We houden jullie op de hoogte.

Lotte

Deel Deze Pagina