Aai arme Tessa, dat is ook hard werken 2 tanden erbij in een nacht! hihi weet niet of die verhuizing ooit nog doorgaat....ik vind het wel best hier.
Klopt Debie, ik word er ook al zo moe van! Bones, agossie....wat sneu zeg! Volgens mij ben ik de expert op oorontstekingsgebied (3 keer Tess en honderden keren ik zelf). Als je aan de buitenkant iets ziet, dan is het buitenoor (de schelp) ontstoken en dit komt vrij weinig voor. Als het een oor- of middenoorontsteking is, dan zie je niets aan de buitenkant. Als het trommelvlies geperforeerd is (door buisjes of knappen door de druk) dan kan er troep uitkomen, ook wel loopoor genoemd. Vaak is het gelig en kan er oud bloed bij zitten. Bij Tess herkende ik het aan: verhoging, veelvuldig grijpen van de oor (bij haar voornamelijk links) en veel huilen (vooral bij het liggen, want dan komt er meer druk op). Maar goed, ik heb gehoord dat door het doorkomen van tandjes de druk in het oor ook verhoogd is. Dus het heeft met elkaar te maken. Als je het niet vertrouwd, dan even naar de HAP gaan. Want met 1 blik is het gediagnosticeerd. Sterkte meid!
Dank je suus, daarom vroeg ik het ook. Jij wist vast wel een antwoord Nee, er is niks te zien en ik denk ook dat het van de tandjes komt. Als die kies eenmaal door is zal het leed wel geleden zijn hoop ik.
Zal ik jullie eens iets geks vertellen. Ik voel me sinds 5 dagen ofzo best wel zwanger Ik ben al een aantal s´ochtends een beetje duizelig en misselijk ook heb ik vage buikpijn. En net moest ik overgeven buikgriepje of toch zwanger? Ik kan eigenlijk niet zwanger zijn want ben 11 december voor het laatst ongesteld geworden en altijd met condoom gevreeen.
hihi ja kan zijn, hoewel ik er eigenlijk helemaal niet mee bezig ben. Alleen verbreng ik nogal veel tijd op zw. pagina-
haha, dat helpt dan idd niet. Merk aan mezelf dat doordat we het zonder cd doen ik toch elke maand stiekem denk "zou t dan toch",
wat lekker herkenbaar weer hier... ik heb me ook erg zwanger gevoeld de afgelopen maand, kon niet, maar voelde wel zo... en gewoon ongi geworden... dus ons lichaam houdt ons voor het spreekwoordelijke lapje (een echt lapje zou namelijk best vreemd zijn... hoe zou dat er uit zien, een lichaam die voor een lapje gehouden wordt? Zou je het lapje dan nog wel zien als het lichaam er voor staat...? ) en Boney, hier net zo'n huilerig, hangerig meisje... ze zit ook steeds aan haar oortje en huilt zomaar uit het niets en dan is het weer over... ze heeft straks een half uur helemaal slapjes tegen me aangehangen, dat ken ik echt niet meer van haar, tis echt een spring in 't veld die echt niet stil zit... dus denk hier ook tandjes, ze heeft ook sinds gisteren steeds rond de 38.2. Maar ik houd het wel in de gaten, je weet nooit of het toch oorpijn is... en we zijn er trouwens nog!
haha doe maar niet Suus... ik vind (bijna) de hele voorjaarcollectie leuk en het is zo makkelijk met elkaar te combineren, dus niet goed voor je portemonnee Ik denk trouwens dat Fenne ook wel rond de 75 cm is, ze was namelijk al 72 cm met 8 mnd. Maar toch gaat ze nu net pas over naar broekjes in mt 74. Ik denk dat ze dus echt korte beentjes heeft vergeleken met de andere dames hier hihi...
echt? snap ik niks van... ik snap sowieso weinig van dat moddergegooi van vrouwen, ik heb nooit ruzie met vriendinnen, als we iets even niet zo leuk vinden dan zeggen we dat gewoon... ik zie het ook wel om me heen hoor, de ene keer dikke vriendinnen en dan weer modder gooien naar elkaar... snap ik niks van...
zo.. ben ik ook weer ff.. sm... hahaha.. wie weet toch zwanger he.. het zou natuurlijk zomaar kunnen!
Hoihoi meiden Gelukkig kunnen we nog op het forum Beetje verslaafd misschien! He bah, Fenne en Tessa hangerig en verhoging Inderdaad misschien wel last van tandjes en kiesjes. Vivi, hoe gaat het met Bryan? En het gevoel dat je zwanger bent ken ik ook, terwijl we er helemaal niet mee bezig zijn. Vorige maand was ik zo moe en had het koud (waren in het begin mijn kwaaltjes) Toch maar een testje gedaan en die was negatief. Wij gebruiken niks, dus het had gekund. Alleen krijg ik pas weer een eisprong als ik volledig met bv ben gestopt, dus eigenlijk kon het ook niet. Maar je weet nooit natuurlijk.
oeh.. kleertjes van noppies.. oh zo leuk! maar ze vallen altijd echt een maat kleiner.. we zijn net lekker een uur wezen wandelen bij een meer hier in de buurt.. heerlijk! Nora dik ingepakt! Heerlijk! Ook mooie foto's gemaakt!
ik denk dat iedereen wel eens denkt dat ie zwanger is.. je kunt bij zwanger zijn ook daadwerkelijk elk bestaand kwaaltje hebben... haha
Hi Siz & Meiske! trouwens Sizzel... vanaf mt 86 valt het wel mee hoor hoe klein Noppies valt, en vanaf 92 valt het echt normaal... ik had het bij de kleine maten ook, maar nu valt 86 echt voor over een paar maandjes...
Hai Wen Ik heb een legging maatje 92 gekocht van Noppies. Die is nog maar een paar cm te groot voor Sofie. Nu ik het zo schrijf, denk ik dat ik misschien niet goed gemeten heb Ga straks dat ding toch even bij haar aan doen. Niet dat het wat helpt, want ruilen kan nu niet meer! Ik ga ook dat grijze rokje nog kopen. Denk ook maat 86. Morgen maar even doen, heb nu echt nergens zin in!
Meiske, heb je gezien dat de pasvorm van een 92 legging ook anders is als van een 86 legging? Die zijn ineens veel breder bij de bovenbenen bijvoorbeeld. Oh en dat rokje is niet grijs hoor, dat is mosgroen, maar wel erg leuk!