Yep Leuk istie he? En heel handig met die grote bakken erin. Wij doen dus ws groene met witte bakken. Of alleen groen.
ja, paul wil hem ook voor ilse, mijn zusje heeft hem in de woonkamer en dan met verschillende maten bakken erin, erg handig
haaaai debie hebben ze die bakken in alle kleuren? zou anders een mix van allemaal felle kleurtjes wel leuk vinden.. of rood met paars of zo..
Ja naja, ze vragen erom.. En Sizzel, ze hebben wel verschillende kleuren maar niet alle. Moet je andere even op www.ikea.com/nl kijken en dan bij kinderland en opbergers.
baby en dreumes, over lelijk kado van schoonouders ofzo.. Maar valt wel mee hoor, ik heb niks geks gezegd en me keurig ingehouden O
moest erg lachen om de bonbons, snap die discussies gewoon niet en een aantal reageren altijd zo irritant, zoeken het gewoon op dit soort topics
Ik ga mijn foto's zo weer verwijderen. Denk niet dat mijn broer, oma en vriendlief het op prijs stellen dat ik ze op internet gekwakt heb
gister voor het eerst eens lang bij vrienden gezeten, waren half twaalf denk ik thuis en ben gewoon brak
Ja maar dat verhuizen gaat niet echt volgens plan, straks staan ze er volgende week nog En brak? hihi, niks meer gewend he Ik kan ook niks meer hebben hoor, als ik later dan twaalf uur op bed lig ben ik ook brak de volgende dag Mietjes zijn we geworden