maar jij slaapt ook uit toch? Triest he, soms zitten we op de bank, kijken elkaar aan en zeggen "mag nog niet, is pas half 9"
Ik slaap alleen uit als ik niet hoef te werken, dus de ene week wel en de andere niet. Anders moet ik ook om 7uur op.
Damn, ik heb alle foto's gemist behalve die van snotkop Sara. Arm ding.. Ik ga deze kast kopen bij Ikea
en als je niet uitslaapt toch zo laat naar bed? Dat red ik tegenwoordig niet meer. meiden ga afsluiten denk ik, fijne avond
Hmmm Mrijn, die is ook wel erg leuk.. Vooral die bakken. Je brengt me aan het twijfelen Trusten Debie! Ik ga thee zetten en even op de bank denk ik.
Nou, je kan nog veen door twijfelen want deze kast is net nieuw en DUS overal uitverkocht. Ze komen 5 januari weer binnen. Ik vind die andere kast handiger, maar die plastic bakken vind ik erg lelijk.
Meen je niet.. Maar zouden die manden dan ook niet in die kast passen die ik net liet zien? Ach, ik zie het morgen ook wel.. En ik vind die bakken niet lelijk, maar vind die manden beter bij ons interieur passen. Vind dat plastic eigenlijk meer voor een echte speelhoek ofzo en die hebben we niet.
Voor allemaal Luuk is weeeeeeer aan het etteren. Hij gaat steeds staan, pleurt zijn speen, schaapje (en zonder die 2 kan hij niet slapen) en andere speeltjes uit bed en gaat dan brullen. Ik word er zooooo moe van steeds die strijd met het naar bed gaan. Ik kan soms wel 10x naar boven om hem neer te leggen, speen terug te geven en zijn schaapie