hallo lieve dames het gaat nog steeds zelfde met bryan hij is heerlijk vrolijk maar zo nu en dan krijgt hij een hoestbui en dan begint hij te kokhalzen en komt er slijm omhoog vandaag gelukkig maar 1x gebeurd, heb hem gisteren ook direct ventolin gegeven hoop dat het beetje werkt en anders bel ik de ha op hoor. thanks voor jullie meeleven de angs blijft gewoon goed zitten en niemand die het beter begrijpt dan jullie dus allemaal een hele dikke knuffel
Vermoeiend Ik weet wat het is.. Dan is je geduld heeeel gauw op..! Lune smijt ook haar speen kwaad weg en ze heeft hem nog niet uit haar mond gerukt of ze begint al te brullen.. Aargh!
Knuffie terug Vivi en bij twijfel bellen hoor meid. Anders ga je toch niet lekker slapen strakjes. Ooh Lune dus ook al. Ik leg hem eerst rustig neer, speen erin, schaapje erbij en dan ga ik weg. De 9de keer leg ik hem boos neer, zeg nee en dan lacht hij me uit , zie dan maar eens boos te blijven. Maar nee, leuk is het niet. Ik hoor het als hij de speen uit bed kwakt en weet dat er een huilen op gaat volgen.
Wen: www.hillhout.com www.houtweb.nl Als je googeld op houten zandbak krijg je verschillende zandbakken te zien
Leuk hebbedingetjes komen weer voorbij....en wij gaan ook voor de IKEA kast, die van Mrijn, maar dan met 8 vakken.... Zandbak was gevraagd voor kerst aan mijn ouders, maar die dachten er anders over.....grrrr. Dus dan maar voor de verjaardag een 2e poging. Enne....*schaam schaam*, hier liggen we er weleens in om 21.00. Dan kijken we elkaar en en zeggen dan niet:"mag niet, tis nog maar....". Maar dan zeggen we: "dan kunnen we boven nog wel even tv kijken", om vervolgens direct in slaap te pleuren. Agossie, dat snotterkoppie van Sarah. Wat sneu zeg! Dikke knuffel voor jou meissie. Mooie foto's Maja. Zo hebben we idd een beeld van jouw familie. Ik moet zeggen dat ik dol ben op die familiekiekjes. Enneuh, toch leuk weer even een topic relativeren met vreselijke flauwe opmerkingen. Da's wel aan ons toevertrouwd. Luukje, houdt nu eens op met etteren....Je bent een lieve, stoere kerel, maar je moet nu ECHT gaan slapen. Dus doe je oogjes toe, schaapje in de armen, speentje in het mondje en snurken maar. Morgen mag je weer lekker de boel op stelten zetten. Wij gaan even bankhangen....hopelijk langer dan 21.00....hi hi hi. Slaap lekker allemaal en tot morgen. Koes koes.
Das lastig Dees... lijkt me erg vermoeiend zeg... Luuuuuhuuuuuk, ga 's slaaaaapen! Vivian, hoop dat het snel beter gaat met Bryan en anders idd even naar de ha(p) hoor... knuffie Maja, ja leuk die kast en manden die Mrijn liet zien... ik ken die andere kast met bakken ook, maar vond het niet bij ons in huis passen met al die gekleurde bakken, idd meer iets voor speelhoekje vonden wij... wil wel die witte meubeltjes, je weet wel stoeltjes en tafeltje, voor Fenne kopen binnenkort...
Hij lacht je dan uit..? Haha, dat is wel weer grappig Lune niet, die wordt alleen maar kwaaier omdat ik het lef heb om weg te lopen.. Ik ga nu echt even op de bank, voel me niet echt lekker. Jeroen ook al niet
OOh ja, de foto's. Arme Sara, zo'n waterig koppie Maja, voor het eerst dat ik die vent van jou zie, stoer hoor! Hangze Suuske en fijne avond. Wij liggen ook weleens om 9 uur al hoor. Zeker als hij weer eens aan het spoken is geweest. Ik hoop dat hij vannacht doorgaat want ik moet morgen werken en Olaf is alleen thuis met hem. Dus ik hoop dat hij zich een beetje gedraagt anders heb ik morgen weer de hele tijd geklaag.
Ja hij begint dan echt te schateren. Of hij pakt de spijlen vast (om zich op te trekken), schudt nee en gaat alsnog staan. Tis me der 1 hoor. Jij ook hangze Maja Haiiiii SM
thanks lieverds jullie zijn schatten het gaat nu redelijk goed maarja het blijft schrikken ieders keer ben gewoon bang dat hij weer aanval krijgt maar we gaan niet doemdenken he @dees luke lacht jou ook al uit, hier ook eentje die me uitlacht als ik boos op hem word en dan heb ik echt moeite om mijn lachen in te houden hoor zo ga lekker ff banken morgen weer werken
Oeh, lekker, vis. Weet je wat lekkere vis is? Dorade en dan op de bbq grillen of in een grillpan, jammie!
Ik het de foto's van Maja gemist... En super die zandbak met bankjes... we hadden het toevallig vandaag nog over een zandbak voor straks... en ik vind de prijs echt meevallen, dat dat van hout wel duurder zou zijn... Suus... slaap lekker over 30 minuutjes!
hehe wat denk je dat ik in de oven heb DEES? Dorade (Dorada)in een ovenschaal met onderop tomaten en paprika aardappelschijfjes en de vis