Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Idioot topic? :) Ik ga even zoeken...

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Het kdv belde vanmiddag, Lune was toch ziek geworden. Ze had haar hele bedje eronder gespuugd en daarna nog een paar keer flink overgegeven :( Toen ik haar kwam halen was ze helemaal blij toen ze me zag, maar ik moest de maxicosi nog pakken dus liep weer weg.. Was ze helemaal overstuur, zo zielig..
    Thuis heb ik haar direct op bed gedaan en ze ligt nu nog. Ze hoest ook heel erg dus ik hou steeds in de gaten of ze ook niet hoeft over te geven dan. Ben nou ook weer in twijfel wat ik zal doen met haar als ze niet aangeeft uit bed te willen. Vanavond nog drinken aanbieden? Denk het wel he? Hoort overgeven ook bij RS? Omdat ze ook weer zo hoest en benauwd is.. Heb wel zo'n luchtbevochtiger gekocht, die staat nu aan op haar kamertje.
    Jeroen is ook nog ziek en ik voel me zelf ook niet super. Ben ook ongi, dat zal er ook mee te maken hebben..
    Nou, ik ga weer de ziekenboeg in.
    doeg! x

3. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    och jeej kleine lune ook al niet lekker , jemig wat een gedoe ook met dit weer he !

ik zou gewoon wat vaker wat drinken aan bieden , en een beetje bij houden wat ze drinkt ...

sneu dat ze niet lekker zijn ,
    jullie ook beterschap meis ...

4. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    het is maar stil hier :(

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    He bah, Lune toch ziek geworden. Nu liggen jullie allemaal in de lappenmand....Beterschap!
    Moet je haar wakker maken voor de fles dan? En hoeveel heeft ze vandaag gedronken (minus het uitgespuugde)?

Bryan en Sarah dus ook in de lappenmand....jemig, schiet niet op hier met al die zieke beebjes. Sneu hoor, helaas hoort het bij dit jaargetijde. De volgende winter hebben ze al veel meer weerstand....dus laat het voorjaar maar komen.

Nou, wij hebben de kamer rigoureus omgegooid en een kast met bakken bij de Ikea gekocht. We zijn dus goed geslaagd, want ik moest me de terugweg dubbel vouwen tussen de dozen....whaahaa.
    Morgen gaan we alles in elkaar zetten en zal ik even een foto maken.

Tessje kwam doodop terug van het kdv, terwijl ze goed geslapen had daar. Ze had de flessen prima gedronken, maar moest niets van de hapjes hebben. Wellicht heeft ze iets onder de leden, zou zo maar kunnen met al die zieken.

Bones, hoe is het met Tessa gegaan vandaag?

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Jemig, ik open gewoon 3 willekeurige topics bij baby&dreumes (omdat er een idioot topic zou staan, nog niet gevonden trouwens....of alleen maar idiote topics....), voeren enkele dames in alle 3 de topics zinloze discussies waar de kunst is "elkaar zoveel mogelijk onderuit halen". Het gaat allang niet meer over de eigenlijke vraag van TS. Erg irritant!

7. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lune nu ook al ziek :( Ik zou ze ook nog wat te drinken geven Maja. Beterschap daar allemaal!

Hoe is het nu met Bryan Mystery?

Whaha Suus, zie het helemaal voor me hoe jij daar tussen alle aankopen in de auto zat :) Ik ging een paar jaar geleden samen met mijn zus (die nu overigens af en toe misselijk is) een matras en bedbank kopen bij ikea. Dat bed was zo loodzwaar (70kg) dat dat al een hele belevenis was om in de auto te krijgen. Toen het matras nog... Mijn zus moest achterin zitten en voor mij kijken of er verkeer van rechts kwam, want daar had ik geen zicht meer op! Volgende keer gaat Piet maar mee met een aanhanger!
    Leuk een foto van je aankopen :D

8. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    nie zo lekker :(

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Lune heeft om half zes haar slokje melk er direct weer uitgegooid.. Heb de hap even gebeld omdat ze ook naar haar oortje grijpt en koorts heeft. Ik moest paracetamol geven en mag tot morgen aankijken dat ze niet drinkt. Moet morgenvroeg ,als ze niet komt in de nacht, beginnen met een theelepeltje water. Ik hoef haar er zelf niet voor wakker te maken.
    Ben benieuwd hoe het gaat vannacht. Hoop dat ze morgen wel wat wil drinken en niet meer zo ziek is.. Ze is echt zo zielig, hing heel slap tegen me aan. Ze slaapt nu maar is tussendoor wel steeds onrustig.
    Ik ga zelf ook weer op de bank, voel me ook nog steeds niet lekker.

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Al die zieke beebjes en mama's en papa's... :( ... veel beterschap allemaal!

Ik kan het onzin topic ook niet vinden, maar er wordt weer flink gesnauwd naar elkaar... al vind ik sommige mama's ook niet echt lekker bezig om eerlijk te zijn, beetje domme opmerkingen soms hoor...

11. supermummy

supermummy Niet meer actief

Arme zieke kindjes allemaal!

Sara wil geen warm eten en geen melk.
    Ze heeft net wel een danoontje op en een beetje appelsap.

12. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ahh wat zielig Maja! En goed dat je even gebeld hebt. Ik hoop dat ze nu niet meer hoeft te spugen en dat ze lekker slaapt vannacht!

En Bryan ook nog ziek dus!

Gelukkig is Sofie niet ziek. Alleen ben ik aan de rees :( Nou ja, liever ik dan Sofie :D

13. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    meiden hij heeft nu 40.1 :(

14. supermummy

Haha het idiote topic is blijkbaar toch niet zo idioot!
    het is ...........

Express

;)

15. supermummy

Mys had je hem al een zetpil gegeven?

drinkt hij nog?

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    oh haha die express heb ik dus ook helemaal gelezen ja, die is behoorlijk idioot! hahaha :)

Bryan, was je vandaag al naar de ha geweest?

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    ik bedoel natuurlijk Mystery... ;)

18. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ga je morgen nog naar de ha met Sara Supermummy?

19. supermummy

Meiske, ligt eraan. Als ze niet wilt eten en drinken dan ga ik zeker. Maar ze is alweer een beetje opgeknapt ze haalt weer streken uit enzo :)

en jij aan de rees? (hehe leuk hoe je het schrijft!)

20. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ja water drinkt hij .. heb hem net een zetpil gegeven

Deel Deze Pagina