Tja SM, die valt al niet eens meer op tussen al die onzinnige topics. Maar al die vrouwen die zooooooo graag even willen laten weten wat nou echt goed is voor een beebje.....pffffff. Laat iedereen in de waarde! Mys, als je het niet vertrouwd, dan gewoon naar de HAP hoor. Ik heb het idee dat je er niet gerust op bent, toch? Maja, he dat gaat nog niet lekker dus. Ik hoop toch echt dat ze wat vocht gaat binnenhouden. Snel opknappen jullie allemaal! Meiske, whhhaaaahhaaa, zie jullie ook al helemaal zitten. Dikke lol natuurlijk! Ik zat met mijn billen tussen de rijderstoel en de achterbank en kwam net met mijn hoofd iets boven de ruit uit (zat met mijn neus vastgeplakt tegen de ruit) en mijn benen had ik in mijn nek. Jan zat met z'n neus op het stuur, echt een komisch gezicht. Tis maar goed dat we op 5 min. afstand van de Ikea wonen, de politie had ons niet moeten zien. Jouw zus is dus alleen een beetje misselijk, hopelijk neemt dat weer af gedurende de weken vorderen. Gaat het shopdagje morgen nog door? Voel je je beter?
Oh, ik lees het al....je hebt alleen nog last van racekak. Dan maar een chemisch toiletje onder de arm met het winkelen.....
huh tot 41.7 niet schadelijk? Dus met zulke hoge koorts hoef je niks te doen? Of geef je hem wel zetpilletje enzo?
DYLAN STAAT LOS! hij heeft net tot 3 x toe rond de 10sec los gestaan we hebben een foto als bewijs (mama en papa zijn trots )
tot 41,7 niet schadelijk? PPFF hebben ze dat letterlijk zo gezegd?en 41,8 is wel schadelijk?en wat voor een schade?
Maar goed in de gaten houden Mys! Whaha Suus, jouw beschrijving van de overvolle auto is ook geweldig Wij moesten nog 40km rijden... En morgen ga ik gewoon shoppen. Of ik moet morgenochtend nog steeds leeglopen, dan niet. Maar ik heb me er zo op verheugd, ga ook gelijk een cadeautje voor Sofie kopen!
Wij hebben trouwens vorige week een nieuwe allesbrander gekocht voor in het nieuwe huis. Hij is nu even voor nood aangesloten, zodat het wat warmer daar wordt. De cv doet het nl. nog niet daar. Deze hebben we gekocht (volgend jaar lekker knus voor de haard Wordt Piet misschien nog een beetje romantisch )
wauwie... ik wil ook zo graag zo'n haard! Kikkert... das cool! Wil je de foto delen? Ik was even mijn paar laarzen verkopen, er kwam een meisje aan de deur die ze wilde kopen... weer 50 euro gevangen... Vincent vindt me al een echte handelaar worden hahaha... heb deze week voor ik geloof 150 euro op marktplaats verkocht... en idd Maja, you know me: kleertjes.com here I come! Suus... ben benieuwd naar jullie nieuwe speelhoek en inrichting! Fenne heeft vandaag ontdekt dat ze ook zelf kan gaan zitten als ze aan de bank of tafel staat... ze is er zelf nog het meest trots op... echt zo leuk om te zien! Wel handig ook want nu was ze steeds boos als ze ergens anders heen wilde en nu gaat ze gewoon zitten, kruipt naar waar ze zijn moet en gaat daar weer staan... jeej!