? hij moet juist niet te warm gekleed worden , het is op zijn kamertje 19 gr ... hij heeft zelf 40.1 ... volgens mij doe ik t dan wel goed ... toch ..?
Ik zou zelf ook nog wel een broekje aandoen Mys. En misschien in de loop van de nacht, mocht de koorts wat zakken, een dekentje erbij.
Ik weet het niet Mystery, ik denk dat te koud ook weer niet goed is... maar misschien zoals Meiske zegt, nu even afkoelen en dan straks weer iets warmer aankleden? Ik ben ook geen expert hoor...
ow oke . ik dacht dat t te warm zou zijn , wat ik al zei , dit is mij ook onbekend , bryan heeft dit nog nooit gehad ... ik ga straks toch nog even een schone pampie doen , dus dan zal ik hem een broek aan doen
Lijkt me prima zo Mystery... gewoon doen wat jij denkt dat goed is, gewoon even voelen of hij het niet te warm of te koud heeft... Veel succes vannacht met alle zieke beebjes en mama's en papa's... doeg!
Ik ben er nog (even) Ik ga zo Sofie wakker maken en voeden. Dan zelf douchen en lekker naar bed. En nu hopen dat ze me weer een nachtje doorslapen gunt Welterusten allemaal en beterschap voor de zieken!
Het lijkt of dat Sara zich alweer veel beter voelt. Ze heeft net een bekertje appelsap op een stukje brood en een banaan. Hopelijk wil ze dadelijk ook nog haar papfles. Weltrusten allemaal, hopelijk knappen de zieke kindjes weer snel op ! x
goedenavond meiden ook nog ff een teken van leven hier. gewoon nu te druk geweest met de aanbouw , puinruimen , boodschappen en het huis soppen, maar het gaat goed hoor, voorlopig kan alleen de buitenmuren nog niet gemetseld worden ,dus nu wachten tot we verder kunnen en dat het gaat dooien... heb terug gelezen maar te veel om overal op te reageren, zieke mama,s en kiddies beterschap en als je niet vertrouwd ff naar de ha of de hap hoor! dikke knufffff morgen nog vrij en dan ff relax daggie hoop ik , al wil ik de slaapkamer en badkamer nog ff soppen dan is alles weer schoon, woensdag moet ik werken tot 16 uur en dan savonds bij me pa en familie gezellie , en dan 1 januari schoonvader jarig en dag erna vrijdags en zaterdag weer werken.dus vandaar dat ik alles weer ff glad wil hebben en blijf aan de gang nu met al dat stof en puin wat mee naar binnen gaat nu, maar ja het houdt je bezig.. dikke knuffel allemaal KUSSSS
Heey Ik heb hier volgens mij nog helemaal niet gepost, kwam nooit meer op het forum. Nu kwom ik even melden dat alles super goed gaat! Zoë die gaat zelf staan, en heeft ook al haar eerste stapjes (aan de bank) gezet! Ik ben echt super trots op haar! Ze is nu 9 maanden en 3 weken. Ik hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat. Ik wou ook even melden dat de 2e er aan komt. Ben nu ong. 7 weken zwanger. Ik heb nog geen echo en afspraak bij de vk gehad. die komt op 12 jan. Groetjes
Ben me helemaal niet meer komen melden... Maar ik heb gebeld met de HA en omdat ze niet 3 dagen boven de 38.5 heeft gezeten doen ze er niks aan. Wel heb ik verdovende druppeltjes gehad voor in haar oor. Werkt alleen niet super, het is nogal dik spul en dr oortje doet erg pijn dus krijg het er moeilijk in Maar goed, we moeten wel bellen als ze echt koorts krijgt en blijft houden. Verder heerlijk wezen wandelen vandaag in de kou. Had de hittepit in de voetenzak gedaan, zo was het heerlijk warm. Morgen gaat ze naar het kdv en gaan Peter en ik (afzonderlijk ) de stad in. Peter is ook lekker vrij morgen. Hij wil z'n cd bonnen gaan uitgeven en ik moet (nog steeds *zucht* ) om pampers en nog wat ander klein spul. Ik had nog bonnen voor pampers, maar die dingen zijn echt overal op. Ik wil babydry nr 4. Morgen nog een keer bij kruitvat proberen en anders is het jammer. Ben nooit zo'n koopjes jager, maar er lag hier nog steeds zo'n kortingsbonnenboekje. En we hebben deze keer er eens goed gebruik van gemaakt. We hebben nu echt wel 30 euro bespaard! Veel korting op pampers en billendoekjes, maar ook op wasmiddel en koffie enzo. Nu nog ff klieren met Peterdedropveter en dan slapen. Bye
goedemorgen meiden , bryan heeft op zich wel goed geslapen , maar ik haalde hem er net uit , en zijn ochtend temp is 39.6 .... dat is na mijn idee te hoog voor de ochtend , ik ga zo even naar het open spreek uur met hem , voor zijn oren na te kijken ... ook voor advies .. ik laat jullie wat weten ...
morgen; Hopelijk worden alle zieke beebs weer beter vandaag suus; heerlijk geslaagd dus. Ben wel benieuwd welke kast je gekocht hebt. boney; succes met de pampers, zelf grijp ik bijna nooit mis bij etos in spijk of bij kruitvat bij mij. topics; valt mij idd ook op dat het steeds dezelfde zijn die overal met hun grote mond tussenkomen en ongevraagd overal hun mening geven, sommige denken zelfs beter te weten dan onderzoekers wat wel en niet goed is. Vandaag ff naar de grote ah en verder alleen stofzuigen en dweilen. bah bah tot later
Morning! Wat een hoop zieke baby's en mama's! Julia hoest weer een beetje, maar ik heb ineens het idee dat dat ook wel eens met de luchtvochtigheid te maken kan hebben. Heb ik nooit eerder aan geacht, maar op haar kamertje staat nooit een raam open en de vloerverwarming slaat daar aan als die in de rest van het huis ook aanslaat. De lucht kna niet anders dan droog zijn! Ik ga er z meteen werk van maken. Vannacht ben ik er 1x uit geweest om Juul een slokje water te geven en wat Bisolvon. Ze had (werd boos op mij omdat ze wat moest drinken) er zelf geen last van, maar wij lagen al een uur wakker van haar gehoest. Ik voel vandaag ook ineens een verkoudheid opkomen dus ik heb al flink gespoten met Vicks First Defence. Dat hielp de vorige keer erg goed! Verder is ze echt zo leuk en vrolijk! Ze kan natuurlijk nog maar 1,5 week rupsen en dat maakt zoveel verschil! Ze gaat de hele kamer door en ik heb echt geen kind meer aan haar. Ze kan rustig 2 uur aan het spelen en onderzoeken zijn. Debie: die kast bij Ikea is de Expedit. Staat op de site bij de boekenkasten. En die mand is de Kottebo. Die staat op de site bij de kleine opbergers en dan bij de manden. In Barendrecht staat hij bij de plantenafdeling. Daar staan nog meer menden en bakken die in de kast passen (staat erbij vermeld dat ze passen). Ze waren vorige week voor een groot deel op omdat die kasten in de aanbieding waren.
Goedemorgen! Sjalothje !Van harte gefeliciteerd met je 2e zwangerschap. Boney, beterschap met Tessa! En idd gebruik van maken als je zoveel geld kan besparen. Mrijn, leuk woord rupsen En fijn dat je geen kind aan haar hebt, haar wereld is natuurlijk plotseling stukken groter. Mys, beterschap met Bryan is idd hoog voor een ochtend temp. Hopelijk kan de ha je verder helpen. Ik ben net wakker en Sara slaapt nog, ben net wel effe gaan kijken of ze nog ´ademt´ Ik ben de medicijnen aan het afbouwen, ik neem nu 1 dag wel en 1 dag niet. De dag dat ik geen pil neem dan droom ik echt verschrikkelijk..... vannacht heb ik de marathon gelopen in Afghanistan in bikini top (ja hoe kom je erop ) Ik ga maar snel mijn pilletje nemen