Mogguh, Hier nog steeds ziekenboeg. Jeroen is nog steeds niet beter, niet heel ziek meer maar nog wel slap, moe en aan de diarree. Lune is nog steeds ziek. Vannacht veel bij haar geweest, om 0.00u dacht ik dat ze misschien wel een slokje water wou want ze huilde, ik erheen, moest ze overgeven.. Ze had alleen niks meer in haar maagje. Zo zielig, het kwam vanuit haar tenen, haar lijfje trok helemaal krom maar er kwam maar niks Arm kind. Ik maar over haar hoofdje aaien, meer kon ik ook niet doen. Tegen 2u weer naar haar toe, had ze een mega dunne poepluier. Alles zat eronder. Dus verschoond en ook een zetpil gegeven, daar slaapt ze meestal goed op en noi ging het ook redelijk. Heb haar ook 3 theelepeltjes water gegeven en dat hield ze binnen. Vanochtend om 6u er weer uit, bij ons in bed tv kijken en een paar slokjes water gehad. Bleef er ook in. Om half 9 80cc hele verdunde melk en net weer 80cc melk. Ze huilt alleen heel hard als ze drinkt, er doet haar iets zeer. Maar ze wil wel drinken dus dat ik ook weer zo zielig. Ik heb haar weer een zetpil gegeven en ik hoop dat ze nou even lekker slaapt en straks weer wat wil drinken. Ze hoest wel minder, ik heb gisteren nog een luchtbevochtiger gehaald en dat helpt goed. De luchtvochtigheid is nu steeds rond de 50% ipv 30%, prima dus. Ik ben zelf (nog) niet ziek, heb alleen flinke last van mn ongi. Nou maar hopen dat dit virusje aan me voorbij gaat. Denk eerlijk gezegd dat ik dan al ziek was geweest maar je weet nooit.. Sorry, beetje ego. Maak ik later allemaal weer goed Ga nu even op de bank, Lune slaapt, kan ik ook even slapen. xx
Maja, jullie zijn wel vaak ziek of niet? Althans, zo lijkt het. Veel beterschap! En Mys, weet je al wat meer over Bryan? Ik wil vandaag ook schoonmaken als Mike en Rocky dat toelaten Morgen moet ik oliebollen bakken, dus heb dan weinig tijd. En er moet echt nodig wat gedaan worden.... Oh Dees, heb je nog een blowtje gehaald? Ik zou er lekker 1 op oudejaarsavond halen..... Ok, nog een paar slokken koffie en dan ga ik echt met de wc beginnen of de slaapkamer...
goedenmiddag meiden hier lekker de boel gesopt boven ,en zo ff lekker wandelen met gwen skipakkie aan en gaan, lekker gezond oja net de slee binnen ff showen
dat zitje is met een riempje erin dus ideaal en zitje kan er ook af en kunnen er 3 kids op of maximaal 100 kilo
leuke slee joma; hier zo'n houten waar ik zelf nog als kind op heb gezeten. Net bij de ah foto's laten maken van ilse. Zo'n aktie, 2,50 betalen en dan krijg je zowieso een gratis (ahum, heb 2,50 betaald) foto. 13 januari kun je dan alle andere foto's komen bekijken, ben benieuwd of ze erg leuk zijn. Baal trouwens vreselijk, had van de ah van de week rosbief gekocht hebben ze die gewoon niet meer, nu moet ik opeens iets anders voor oudjaarsdag bedenken, echt balen.
Joma, wat een leuke slee Sara heeft gelukkig haar fles vanochtend wel op, ik zeg de afspraak bij de ha af, want ze is ook al weer vrolijk enz.
Debie, is dat zo´n actie waar ze je dan ook vanalles proberen aan te smeren? Lijkt me wel leuk profesionele fotos te hebben, hoop dat ze leuk zijn.
zo even vanuit hier , de ha kon niks vinden ,... hij is gewoon ziek , griep waarschijnlijk , 3 tot 5 dagen mag het duren kwa temp , als het dan nog zo is moet ik terug komen hij gloeit helemaal zo sneu ...
Ik heb een goede dag dus kom me ook even melden... Ik lees veeeel zieken.. BETERSCHAP.. hier nog nergens last van *klopt het meteen af* ga zo even verder terug lezen... ik las ook iets over meeting bij Mrijn.. lijkt me leuk..ik ben voor.. datum maakt me niet zoveel uit.. zat wel kijken of het me lukt... Heb eigenlijk niets te melden.. ja natuurlijk wel.. IEDEREEN EEN SUPER MOOI EN GELUKKIG NIEUW JAAR GEWENST! voor ik het weer vergeet... Marijn is niet zo'n boxkindje..en daar ben ik dus mee bezig om dat te veranderen.. vind het best handig als ie zich zo af en toe ook in de box kan vermaken...met een koekje lukt t wel, maar ja om m nu een half uur koekjes te voeren.. is ook zo wat.. Andere kiddies doen t prima.. tis nu vakantie uiteraard dus ze spelen veel buiten.. mooi weer ook al vind ik t rete koud...zij schijnen er niet veel last van te hebben... en ikzelf.. ach met ups en downs kom ik er vanzelf weer bovenop! *zegt ze stoer, maar positief* ik ga ff teruglezen.. nadat ik zoonlief de opeisende aandacht heb gegeven... KNUFF
sm je betaald 2,50 en dan krijg je een foto van 13x18 cm gratis. de andere kun je alspakket afnemen voor 99 euro, je krijgt dan wel veel foto's, maar ze moeten wel geweldig super leuk zijn wil ik die allemaal kopen. Je bent buiten die 2,50 iig niets kwijt. joma ga je ook op wintersport? (vanwege de slee)
arme Lune, Tessa & Bryan... wat onzettend zielig om te lezen dat ze zo ziek zijn... Boney... en maat 4+, hebben ze die ook niet meer? Die gebruik ik nu meestal en is volgens mij ook al vanaf 8 kilo... Sjalotjuh, leuk dat je weer eens langs komt... en gefeliciteerd met je zwangerschap, super zeg! Mrijn, juul ook aan de hoest ja? Fenne ook en heb net ook die bisolvon druppels gekocht, hoeveel drupjes geef jij Julia en helpt het een beetje? SM, jeetje... dus bijwerkingen van de medicijnen klinken lekker heavy zeg... Is het ook echt eng die dromen? Wat zijn die pilletjes dan eigenlijk heftig he... die onderdrukken dan echt veel... wanneer verwacht je ze helemaal niet meer te nemen? Naatje... hoe gaat het met Rocky? Gaat het goed tussen Mike en hem? Joma... super leuk sleetje zeg, ben benieuwd wat Gwen er van vindt! Laat de sneeuw maar komen! Debie... heb ze wel eens zien staan met die fotostudio bij de AH... ben idd benieuwd zeg! Ik heb vanmorgen mijn nieuwe fiets opgehaald... om half 10 stond ik bij de fietsenhandelaar... helaas was de rit van 5 km die daarna volgde behoorlijk koud, dacht dat mijn oren er vanaf vielen! Helaas is Fenne erg verkouden en is met haar fietsen nu niet zo slim, dus maar even een paar daagjes wachten tot ze weer beter is... lijkt me zo leuk, volgens mij vindt ze dat prachtig! Nu ligt ze lekker te slapen, Vincent is naar Duitsland de oud en nieuw boodschappen doen en ik heb heerlijk vrije tijd! Als hij weer thuis is rond 5 uur dan ga ik met een vriendin lekker naar de thermen... ze hebben daar ook zo'n lounge ruimte met openhaard, dus daar gaan we lekker in onze badjas wat snacken en drinken... heb er echt zin in, even lekker bijkletsen, normaal dan zijn Fenne en haar dochtertje er natuurlijk ook bij als we elkaar zien en dan zijn we ook veel met hun bezig... maar nu is het mama-relax-avond!
Ichtus, fijn dat je er even bent... en goed om te horen dat het steeds iets beter met je gaat... ik hoop dat 2009 voor jullie ook een topjaar wordt, dat al je wensen maar uit mogen komen!
thnx.. ja de feestdagen waren ondanks alles wel goed hoor.. raar, maar ook wel fijn om onder de mensen te zijn... gek genoeg voel ik me sinds gister echt beter...weet niet zo goed waarom, maar dat boeit me ook eigenlijk niet.. het feit dat het zo is is goed genoeg voor mij.. wintersport.. oh ik wil ook wel weer... heerlijk. ik lees.. ROCKY.. neem aan dat het een hond is Naat? @Dees hoest nu meis..thnx voor je smsjes.. @Sizz.. je bent een schat.. weet je wel he.. @Wen.. THnx meis.. hoop het ook Marijn is de box nu echt zat en ik moet ff verder... dus kom later nog wel spieken..
mama's met ervaring... vanaf welke leeftijd stap je eigenlijk over van rompertje naar onderbroekje + hemd? Niet dat ik dat nu al van plan ben hoor hahaha... maar ik zie op de site van H&M dat er bijv. al ondergoed setjes voor meisjes verkocht worden in maat 86, dan dragen ze toch nog gewoon rompers lijkt mij?
ligt er een beetje aan hoe je er zelf in staat.. ik koop na 86 geen rompers meer maar ondergoed..lisa was altijd erg klein dus die liep toen al wel in ondergoed.. dat was begin dit jaar nog.. had ze ook 86.. maar jurian niet.. die heeft nog rompers mt 86 gehad die was veel groter.. tis maar net wanneer je met zindelijkworden begint.. hoe groot je kiddie is en wat je zelf prettiger vind...
wen; lekker een nieuwe fiets en vind fietsen met ilse echt geweldig wat betreft ondergoed, dat vind ik zo wijs staan, het is dat ik het er nu te koud voor vind, maar anders. Denk dat ik in de zomermaanden overstap op ondergoed, moet eerlijk zeggen dat ik die rompers als ik ze zie in grote maten zo dom vind, maar wel altijd het ruggetje bedekt, dus wacht tot het warm word