Schattig he, dat geklets? Tess was gisteren een heel gesprek aan het voeren met haar beer. Jan en ik lagen helemaal in een deuk.
Wen en Boney, veel plezier met het wandelen straks. Ik red dat hier niet meer. Moet me zo toch echt even gaan aankleden en opmaken. En dan fijn naar de kno-arts...bah bah.
Geeft niet Suus..haha.. Ik ga wel even wat verzinnen..en lukt het niet dan zie ik jullie de volgende meeting..
haha nee hoor..heb net me meisje gevoed..even lekker met der getut..en haar gebrabbel aangehoord..en nu is ze een beetje aan het jengelen in der bedje..maar valt tussendoor elke keer in slaap...haha
Suus, jij schreef dat Tess zo gek is op haar vader. Dat is hier ook. Baal daar wel eens van. Bij Peter kan ze uren in z'n armen liggen en met grote heldere ogen om zich heen kijken. En bij mij doet ze dat bijna nooit. Ja even, na de voeding of als ik haar uit dr bedje haal. Bij mij wil ze alleen maar drinken of zuigen. en lachen dat ze naar Peter doet! ben gewoon jaloers. Naar mij ook wel eens een glimlach hoor. Vanmorgen in bed had ik nog een heel 'gesprek' met dr, maar zodra ze peter hoort of ziet....
hmm nee..niet dat ik weet..ze doet het nog hartstikke goed..dus die zal dan nog wel komen he.. Heb zaterdag het boek oei! ik groei besteld dus die zal van de week wel komen
Jaydee is hier gekker op mij dan op papa..zodra ze bij der vader zit zoekt ze mij altijd gelijk weer op...
goeiemiddag meiden jeetje ik hou jullie echt niet bij hoor, heb helaas ook niet zoveel tijd om te komen kijken. Bryan heeft vannacht geslapen van 0.00 tot 8.00 vanmorgen ben heerlijk uitgeslapen maar overdag wil hij daarentegen niet zo goed slapen meer hazenslaapjes en dan weer jengelen en huilen dus overdag heb ik mijn handen vol aan mijn stoere bink nu is hij ook verkouden dus heb net maar neusspray gehaald
Jaydee is hier ook nog steeds verkouden al een week.. Sinds gister is ze wel slijm aan het ophoesten dus ik hoop dat het snel over is..vind het zo zielig.. Vivian wel erg fijn dat Bryan zo goed heeft geslapen vannacht..
Dan kun je het mooi in de gaten houden MissN, tis echt een leuk boek. Hier ook slapen,jengelen,slapen,jengelen....volgens mij is ze te loom om het huilen echt door te zetten. Boney, da's exact hetzelfde verhaal als hier. Ik vind het ook af en toe frustrerend en tegelijk vertederend. Maar tis nu al een papa's-meisje. Zaterdag lagen we met z'n drieen in bed en Tess keek alleen maar naar Jan. Af en toe als ik wat zei draaide ze zich heel even om, maar daarna direct weer naar papa kijken.....
hahah dank je missn , maar de fles is te warm dus bryan moet nog even met de tut en t ateam doen hahhaah @ vivian , fijn dat hij zo lekker heeft geslapen meid , en geen sorry , zei ik vanmorgen ook , heb ook niet veel tijd , maar is niet erg hoor ! germ dat hij zo verkouden is
ja heerlijk missn moet echt zegen dat het me goed doet nu hij doorslaapt merk dat ik zelf ook veel meer fut heb das maar goed ook kan ik me weer gaan opladen voor 23 april dan moet ikweer gaan werken
Hier is ze ook te moe om het huilen echt door te zetten...Maar ik laat haar mooi lekker liggen..het is nu namelijk echt aandacht vragen..en die kan ze over een paar uurtjes weer krijgen..als ze even lekker heeft geslapen.. Of ze moet het huilen ineens door gaan zetten...
Wat veel snotterende en hoestende beebjes zeg. Ben blij dat het tot nu toe Tess bespaard is gebleven. Allemaal een snotvrije knuffel van mij!