nou hier heeft Sara nog steeds rompers van 62/68 en die passen echt nog goed (ik denk dat ze wat zijn uitgelubberd ofzo)
hihi thanks... wie weet over 20 jaar, dan mag ze namelijk pas uit van haar papa... oh wat een droppie is Gwen in haar skipakje... echt een mooi poppetje!
zijn jullie kids trouwens ook zo druk en zeer aanwezig? dylan breekt het huis af en met omkleden is hij het niet te houden dan is het nog erger. we houden heb echt kort op het moment anders loopt hij echt over ons heen. ik heb we bang dat hij misschien adhd heeft aangezien dit in de familie zit. maar ik moet er wel bij zeggen dat hij wel erg lief is hoor dus niet echt mega vervelend druk ofzo....
skipak gewoon heerlijk met dit weer zo zie je maar weer en als blijf vriezen op het ijs in de slee met haar skipakkie aan
wisten jullie trouwens al da Amsy zwnager is van een tweeling? tgaat niet vlekkeloos heb ik begrepen, maar voor nu hebben ze goede hoop dat het de goed gaat komen..
nee, zo druk is Fenne niet, met aankleden blijft ze gewoon lekker op aankleedkussen liggen, ze moet dan wel iets in haar handjes hebben om mee te spelen... verder is ze wel constant in beweging, dan hier staan, dan daar heen kruipen, dan weer met het 1 spelen en 2 minuten later heeft ze weer een andere missie... ik laat haar lekker haar gang gaan, ze is nu echt alles aan het ontdekken... ze komt ook steeds tussendoor kusjes geven of even knuffelen en dan gaat ze weer verder hihi...
neeeeee, dat wist ik niet Ichtus... waarom is Amsy eigenlijk nooit hier geweest? En waar heb je dat gezien? dan reageer ik even daar...
voor zover ik het heb gelezen was 1 beebje met groeiachterstand.. ze had laatst een goede echo gehad met 2 kloppende hartjes en het kleine beebje had nu nog maar een achterstand van 3 dgn dus dat is goed.. ze is nu 13 wk geloof ik... de gyn bleef bezorgd en ze moet half januari weer terug komen van m. dus geen onbezorgde zw.schap, maar wel hoopvol..