Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik kom vast even doei zeggen. Straks om 10u richting drenthe. We zijn dan 1 jan om 14 weer thuis (is de planning)
    Dan komt mijn fam hierheen en gaan we met z'n allen hier schaatsen. Het ligt voor en achter het huis helemaal dicht en er word al 2 dagen geschaatst. Ziet er erg gezellig uit. Afgelopen feb. was het ook zo, maar toen had ik een dikke buik en ben het ijs niet eens op geweest. Nu worden m'n schaatsen uit het vet gehaald en ga ik morgen voor het eerst sinds jaren het ijs weer op.
    We bedachten ons gisteravond opeens dat het misschien nu wel handig was om de achterdeur op slot te doen. Normaal kan hier toch niemand achter komen ivm het water, maar nu dus wel. Ik zal wel wat foto's maken. Het ziet er heel gezellig uit zo voor je deur.
    Nu snel ontbijtje maken voor Tessa en strakkies weg.
    Fijne avond en jaarwisseling allemaal. Ik hoop dat onze kindjes niet te veel last hebben van de knallen.
    Bye bye en tot volgend jaar!

xxx

2. supermummy

supermummy Niet meer actief

Oow iedereen is al afscheid aan het nemen en de beste wensen aan het doen.

VOOR IEDEREEN EEN GEZOND, GELUKKIG EN SPETTEREND 2009 gewenst!

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goedenmorgen,

nou, ik begin direct met tranen in mijn ogen door de opmerking "terugkijken op het jaar 2008". Poeh he, wat een jaar zeg!

Hier een prima nachtje gehad.
    Tessje gaat zo weer het bed in en dan ga ik even boodschapjes halen en sterretjes.

Bones, fijn dat het wat beter met Tessa gaat. En JA, oorontsteking doet verschrikkelijk veel pijn...
    Hoe is het vandaag met Lune en Bryan?

En meiske? Hoe gaat het nu met jou?

Allemaal een fijne dag!

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Even snel, Lune huilt in bedje dus die haal ik er zo weer uit.

Gaat nog niet super. Vannacht paar keer geweest en steeds een beetje ors gegeven. Vanochtend had ze weer een mega dunne luier. Ze heeft vandaag nog niet echt gedronken, ik bied steeds een flesje aan en die wil ze niet. Lepeltjes ors gaat redelijk. Ze heeft niet meer overgegeven gelukkig maar ze huilt heel veel.

Haal haar weer even op.

5. supermummy

supermummy Niet meer actief

Maja, Arme Lune! Gelukkig heeft ze niet meer overgegeven! Beterschap!

6. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Lune nog steeds ziekjes :( Vlug beter worden hoor meisje!

Met mij gaat het stukken beter dan gisteren. Heb geen maag- en buikpijn meer.
    Ik heb net drie kwartier in de rij gestaan bij de oliebollenkraam :( Ze hadden van het Algemeen Dagblad een 8 gekregen. En ze zijn ook heerlijk, dus gelukkig geen bevroren tenen voor niks!

Ik ga hier de benedenverdieping nog even opruimen, het is een puinzooi.

Voor iedereen een gelukkig en gezond 2009!!

7. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Arme lieve Lune! Ik hoop dat ze er net zo snel overheen is als Meiske. Volgens mij zijn het vaak van die korte virusjes.

Had jij, Mayke, nou een luchtbevochtiger gekocht? Ik kan er nergens een vinden. Althans, ik ben via i-net aan het zoeken zodat ik straks gericht ergens naar toe kan gaan. Zag dat ze bij babydump verkopen, maar die zijn dicht vandaag.

Hier verder niet veel te melden. Ben een beetje in de weer met paarden (wel kopen, niet kopen...) en uiteraard met Juultje. Koos moet deze dagen erg veel werken dus daar hoef ik weinig gezelligs van te verwachten :( Ik ga mezelf zo maar eens verwennen met een veel te dure zilveren ketting van Esprit! Je moet wat als je je verveelt... (verwend nest dat ik ben!)

Vanavond liggen wij denk ik (net als vorig jaar) als voor 12 u te slapen. Koos is altijd gebroken door het vroege opstaan en om zou in mijn eentje op te blijven. Bij ons gebeurt er op vuurwerkgebied ook echt niets. Wij kijken uit over de landerijen en pas in een dorp verderop zie je wat vuurwerk de lucht ingaan. Lekker rustig hoor!

8. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    alle zieke beebjes en mamma's een hele dikke knuff... hoop dat jullie snel beter worden!

Ik wil jullie ff snel..

EEN HEEEEEEEEL GELUKKIG NIEUWJAAR EN EEN SUPER 2009

wensen..

Ik hoop dat we in 2009 het net zo gezellig hebben als dat we in 2008 hadden.. (sniksnik..) wat was 2008 een bewogen jaar.. we hebben gelachen, gehuiild, gemopperd.. alles is de revue gepasseerd.. en toch hebben we elkaar altijd gewaardeerd als de persoon die diegene is.. wonderlijk eigenlijk.. wildvreemden die zo'n ontzettende goede band opbouwen samen.. love ya all.... :D

9. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    He schatten van mensen,
    Ben hier even illegaal, want ik moet flink aan het huishouden, maar ik heb al veel te lang belooft wat fotootjes te plaatsen.
    Jakkie.. die lune, ik las het gister al, maja veel sterkte met de zieken, hoop dat je ongi wat over is... hier is het vollop van start.. jakkie.. vergeet elke keer wat voor ongemakken er bij om de hoek komen kijken.

Hier vast een foto van t karretje dat wij voor een prikkie in Hattem hebben gekocht:

10. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Whahahahahaha, natuurlijk lukt t me niet om de foto te plaatsen!

11. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Deze dan... t is nu al een boekenwurm!

12. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Elena hoest veel en als ze daar niet wakker van wordt, dan zijn t wel de knalletjes buiten, genaamd 'bam'.
    Verder wil ze''s avonds mama's potje niet eten, nu wel weer olvarit.. dure smaak die meid. Ze begint nu moeilijk te doen met t fruit hapje.. en 's avonds of 's nachts is het 1x drama met gaan slapen... verder is het een super lieve baby! :D

Hier poging 2 karretje

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    We moeten om half 4 bij de ha zijn. Lune huilt ontzettend veel en ontroostbaar. Ze hoest ook veel en als ze hoest moet ze daarna ook heel hard huilen. Eten en drinken wil ook niet echt.
    Hoop dat de ha iets kan doen want dit is echt geen doen zo..

Ik laat het nog wel even weten.

14. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Nog even wat reactie op wat ik onthouden heb...

Suus.. waar zijn je foto's.. staat t zoals je gedacht had?
    Supermummy... is de kleine er al?
    Boney veel plezier! En ja hier ook een pittezakje onderin de wagenzak, is ze toch nog verkouden geworden, helaas.
    Wen... ik ben jaloeeeeeeeeerrrsss....
    Joma en Dees.. werkse nog eventjes...

Ok hier nog een 2 fotootjes om het af te leren (let niet op de stoel, het kleed dat er normaal over hangt zat in de was)

15. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Jakkie Maja, hopelijk heeft hij een kuurtje voor dr... succes.

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    De beloofde foto's....

17. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Aaaaaaaaaaaaaaah nog eeeeeeeeeeeeeentjee dan... omdat jullie t zo leuk vinden (en het bij mij weer een half jaar duurt tot de volgenden)

18. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Zeer mooi suus, helemaal mijn smaak, goed gedaan!

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0

20. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0