Nou, ik ga maar aan die arbeit... anders komt manlief zo thuis en istie verbolgen over t feit dat ik 'niets' heb gedaan. Dikke einde jaarsknuffel voor u allen .. enne .. tot volgendjaar dan maar! Veel plezier vanavond, niet teveel champagne drinken he! (Nu het vorig jaar niet mocht ga ik lekker aan de alcohol.. dus mocht ik morgen hier zijn, willen jullie dan zachtjes tegen me praten?
Maja, balen dat Lune nog zo ziek is, ik had gehoopt dat het beter zou gaan. Laat jij trouwens de bevochtiger aan als ze in bed ligt? Ik doe het nu telkens als zij uit bed is en uit als ze er weer in gaat.... Meiske, ook ik heb net een half uur in de rij gestaan voor die verrekte oliebollen....pffff. Bevroren tenen en ik heb het idee dat ik het nooit meer warm krijg. Maar ik heb alle boodschappen binnen. Tess is net uit bed en we gaan zo een boterhammetje eten.
Mom, wat geweldig om weer foto's van jouw mooie meid te zien! Mrijn, heerlijk rustig dus....nou, wil wel een nachtje ruilen qua omgeving (vindt je een oorlogsgebied aantrekkelijk?). Ik heb een luchtbevochtiger van Medisa, van de mediamarkt. Siz, mooi gezegd meid. Helemaal mee eens. Maja, laat even weten wat de HA heeft gezegd. Ik hoop dat hij/zij wat voor jullie kunnen doen.Succes meissie!
Maja, goed dat je toch nog bij de HA terecht kan, anders zit je weer met de feestdagen, sterkte! Suus mooi ingericht lekker strak! Mom2bofnie, wat een leuke fotos van Elena, mooie meid en mooie felle ogen! De kleine van mijn schoonzus is er nog niet, ik ben wel benieuwd maar ik ga ze niet lastig vallen Ik weet nu waarom Sara koorts had en haar flessen en eten niet wilt....tand nr 3 is in aantocht
ben dr ook ff... arme arme Lune en mamamaja, ik vind het zo zielig dat ze zo ziek is... ik kom straks wel even kijken wat de ha gezegd heeft. Suus, wauwie... mooi gedaan! Wat is nou nieuw, de kast en de meubeltjes voor Tess toch? Mom(2be)... wat een cutie is Elena, heel mooi die fel blauwe ogen... zo anders ook dan Fenne met haar donkerbruine ogen... en ze kruipt ook al goed zo te zien, of niet? Ik heb vandaag een beetje een pestbui, geen idee waar het vandaan komt, maar ik ben steeds aan het snauwen tegen Vincent... wil ik helemaal niet, dus ik ga nu even lekker een uurtje op bed liggen en dan ben ik daarna vast weer vrolijk...
oh maja.. hoop dat het meevalt met lune.. Mom2bofnie: leeeeeeeuuke foto's! Suus.. wow! Gaaf joh! ziet er echt mooi uit! Tess mag met recht trots zijn op de architectonische hoogstandjes van haar mamma! Hier staat het eten voor vanavond klaar.. lekkerrrrrrr als nora wakker is krijgt ze eten en dan gaan we naar vrienden van ons waar we vanavond gezellig met zijn 10en zitten! erg gezellig!
De kast en het zithoekje voor Tess is idd nieuw. De stoelen hebben we al heel wat jaren, die stonden altijd in het andere gedeelte van de kamer. Bedankt voor de complimenten, ben er ook helemaal blij mee en het was nog niet eens zo duur. Wen, ik ben ook al humeurig. Maar ik weet waar het vandaan komt.....word helemaal kriebelig van het geknal buiten. Ik hoop dat jouw humeur weer positief is na het slaapje. Siz, klinkt gezellig hoor! Heel veel plezier alvast!
Zou dat het zijn? Het geknal? Dat zou namelijk goed kunnen, ik vind sinds de zwangerschap ook dat de tv en de radio altijd te hard staan... Heb trouwens niet geslapen, maar wel ff gelegen... nu eten voor Fenne op staan en daarna omkleden, tassen pakken en op naar vrienden... net als Sizzel zijn we met een grote club om 't nieuwe jaar in te gaan... we blijven daar ook slapen omdat we het sneu vinden om Fenne midden in de nacht nog wakker te maken en naar huis te verplaatsen, op hoop van zegen dat ze daar gaat slapen! Ik houd mijn hart vast, want 1 vriend van ons heeft altijd ongelooflijk groot en duur vuurwerk dat echt de hele straat een oorlogsgebied laat lijken... fijne avond allemaal... op naaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrr 2009!
Nou, we zijn weer terug. Lune heeft buikgriep, flinke verkoudheid en een keelontsteking Geen wonder dat ze zo beroerd is, veel huilt en niks wil.. Ze heeft (weer) antibiotica gekregen. De ha vroeg me zelfs of de creche wel zo'n goed idee is met haar omdat ze zo vatbaar is en allergisch en gevoelige longen. Ze dacht dat als ze wat ouder is het dan beter gaat maar nu is er steeds weer iets. Misschien toch eens over nadenken.. Ik heb haar nu weer naar bed met een zetpilletje. Hoop dat die gaat werken en ze niet meer zo'n last van dr keel heeft want ze wou net niks drinken of eten. En dat terwijl ze wel nog steeds heel erg aan de diarree is. Toen ik haar vanmiddag uit bedje plukte zat ze, inclusief kleertjes helemaal onder de poep. Jak. Suus, wat is je huis leuk zo! Echt mooi ingericht en een leuk hoekje voor Tess. Chaggie Wen, lekker even pitten en met het goede been weer uit bed stappen hoor Jullie gaan straks toch naar vrienden oud&nieuw vieren? Mom, wat een leuke foto's! Mooie meid met die prachtige kijkers! Sizzel, ook gezellig naar vrienden dus. Veel plezier! SM, fijn dat er een tandje aankomt, weet je ook weer waar het slechte eten aan ligt. Oja Suus, ik heb de luchtbevochtiger eigenlijk constant aan. Als het vochtig genoeg is draai ik hem zacht. Heb hem bij Scheer en Foppen gekocht, een delonghi (?) voor 59,95. Babyzaken enzo hebben die dingen geloof ik niet, je moet echt bij een witgoedzaak (of hoe noem je die zaken..?) zijn. Mediamarkt enzo hebben ze vast ook. Mijn ouders komen zo langs oliebollen brengen en salade eten. Jeroen en ik hebben alleen allebei geen trek en ook niet zo'n zin in visite.. Hoop dat ze snel weer vertrokken zijn hihi.. Lieve meiden, allemaal een hele fijne avond en een super einde van het oude jaar waarin we onze prachtige kindjes hebben mogen dragen en krijgen.. En natuurlijk ook een gelukkig, gezond, liefdevol en voor sommigen vruchtbaar 2009! Het wordt het jaar van de februari-mama's, ik voel het!
Fuk man, die kutkinderen hier lopen ook flink te knallen, voor Lune haar raam.. Vroeger deed ik er ook aan mee maar ik kan die koters nu wel de nek omdraaien Wen, hoop ook dat Fenne lekker slaapt. Wij blijven expres thuis omdat we het niet aandurven, nu alleen maar beter nou Lune ziek is natuurlijk. Hele fijne avond!
Tjonge, Lune heeft het flink te pakken zeg! Hopelijk slaat de AB snel aan. En heb je oppas dan de dag dat Lune naar het kdv moet? Poeh, ik zou namelijk niets met dat advies kunnen....tja, ontslag nemen... Helemaal niet erg dat je geen zin aan visite hebt, nu moet er gewoon rust in de keet zijn! Ik heb de bevochtiger idd bij de mediamarkt gehaald. Ik hoop dat jullie toch nog een leuke en vooral rustige avond hebben! Wen, ik kan totaal niet tegen lawaai, word er helemaal ibbelig van. Had ik altijd al, maar na de geboorte van Tess (en alle drukte dat het moederschap met zich meebrengt) is het alleen maar erger geworden. Ik hoop dat Fenne lekker gaat slapen daar, zodat jullie lekker oud en nieuw met vrienden kunnen vieren! Ik kijk echt de hele dag al terug op 2008. Vind het best wel vreemd om afscheid te nemen van zo'n indrukwekkend jaar....sentimentele muts dat ik ben. Meiden, we gaan van 2009 ook weer een topjaar maken en dat delen we weer lekker met elkaar! Alvast de beste wensen voor iedereen en een goede jaarwisseling!
Arme Lune! Inderdaad geen wonder dat ze zich rot, naar en ook nog vervelend voelt! Lastig advies om haar weg te houden van het kdv. Zou een gastouder nets zijn voor jullie? Dan is het aantal kindjes in ieder geval beperkt. Het bevalt ons erg goed! Ik ben inmiddels geslaagd voor een luchtbevochtiger. Ik ben naar een lokale zaak in de buurt gegaan en heb nu een Honeywell. Koos gaat straks de hygrometer die we nog hebben liggen installeren zodat ik een voor- en nameting kan doen (hoezo controllfreak). Wen: ik kan ook niet meer tegen lawaai! Raar bijverschijnsel van het zwangerzijn denk ik. Niet handig alleen dat dan juist kinderen zoveel herrie kunnen maken Ik kreeg vandaag het sprongetjesalarmmailtje van OIG binnen en juist vandaag vertoond Koningin Juliana typisch sprongetjesgedrag! Ze heeft echt de hele ochtend lopen jengelen en miepen om het volgende moment weer heel erg te moeten lachen.... Thuis wilde ze absoluut niet eten, werd echt razend op me en in de auto had ze in 10 minuten een hele krentenbol op. Kind, weet toch wat je wil! Gelukkig is Koos morgen weer een dagje thuis, mag hij haar vermaken 8)
Hey meiden! Heb niet terug gelezen, maar kwam jullie even een fijne jaarwisseling toewensen en alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar! De oliebollen zijn helaas mislukt, ze smaakte niet lekker, waarschijnlijk oud olie gebruikt. Heb vanmorgen vroeg wel het vuurwerk in huis gehaald, dus we kunnen knallen vanavond. Ik moet nu nog douchen enzo, en dan gaan we naar mijn ouders, mijn zus met de kleintjes zijn er ook. Gezellig dus! Een fijne avond iedereen!
Lune heeft een uur geleden haar fruit van vanmiddag er weer uit gegooid Ze ligt nu weer op bed. Ik hoop dat er wel wat van de antibiotica is blijven zitten.. Dit wordt ook weer een lekker nachtje, helemaal nu met al dat vuurwerk. Zie er nou al tegenop. Heb afgelopen 2 nachten ook praktisch niet geslapen. Ben echt op. Hoop zo dat Lune snel weer beter is, heb zo met haar te doen Ga nu even op de bank liggen en vroeg naar bed denk ik. Jeroen ligt ook al weer uitgeteld op de bank. Gezellig zo.. Ik kwam eigenlijk alleen maar heel gezellig even klagen. Hoop natuurlijk dat jullie allemaal een super avond hebben! Tot morgen denk ik, in 2009.
He bah Maja, ik lees gewoon tussen de regels door dat je er helemaal doorheen zit..... Meid, ik hoop echt dat jullie alledrie (en in het bijzonder Lune) weer snel beter zijn! Dikke dikke dikke knuf! Naatje, veel plezier vanavond! Mrijn, moest zo lachen om de "koningin Juliana-bijnaam". Maar ja, die sprongetjes.....tis dat het goed is voor de ontwikkeling, maar anders mocht het van mij afgeschaft worden.... Ik ga afsluiten en lekker met een filmpje op de bank (hopelijk blijven we wakker tot 00.00.....ha ha ha) en oliebollen op tafel (met een lekker wijntje). Ik wens jullie nogmaals een geweldige jaarwisseling! En uiteraard de beste wensen voor 2009! Koes koes.
hoi hoi! Mooie foto's van Elena! Lune meiske wat ben je ziek arm mupke! Gauw beter worden! je mama en papa zijn zo moe en je bent bijna jarig en dan willen wij graag en vrolijke jarige Lune op foto zien Hoe is het met Bryan Mystery? Suus: oeh leuk joh dat hoekje voor Tess, met die kast! Super! Ichtus: ik wil je nog even een knuffie geven... Dwaas ook aan jou! uhmmmm kweet het niet meer! Jeetje alweer bijna 2009.... Weetje dat de meeste van ons elkaar al vanaf 2007 kennen! Das bijna 2 jaar. Grappig dat we elkaar niet loslaten! Ik kijk een beetje met een raar gevoel terug op 2008... Finn geboren, het meest geweldige moment van mijn leven! Toen de afwijkende hielprik uitslag... Veel familie gedoe en toen hier ingetrokken. Wat een vlucht was die ik nu echt goed zat ben... Dussss 2009 moet ons jaar maar worden! Ik wens iedereen een gelukkig en gezond 2009! en dat onze dromen mogen uitkomen!
hallo meiden! Ik zeg nog maar een keer:LUNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE wordt maar snel beter meisje! Net nieuws gehad mijn nichtje is vanmiddag om 17uur geboren {|= Ik heb mijn schoonzusje maar effe gesproken, maar ze was kapot en vond de gewone bevalling erger als de keizersnede die ze bij haar eerste zoon gehad heeft