Ahhhh, Sara. Ooh ja en proficiat met je nichtje! Jij ook beterschap Meiske, het schiet ook niet op met jou he? Hoest trouwens met je zus, alles nog goed?
Euh, ik moet morgen alweer werken Oke, jij geeft dus ook nog 3 flessen. Ik ga vanmiddag proberen Luuk gewone melk te geven bij het brood en dan de fles van 3 uur eraf te halen. Maken jullie de melk dan warm? Suus, jij ook bedankt voor je sms!
Sara is echt een mooi popke! Stiekem brood jatten...ha ha ha. Meiske, nog niet beter dus. Beterschap! Dus de kids vonden het vuurwerk mooi? Waren ze er allemaal bij om te kijken of sliep er nog een van hen doorheen? Ik vond dat vroeger zooooooo erg, als ik niet wakker gemaakt werd voor het vuurwerk.
Ja Dees, mt mijn zus gaat alles goed. Ze mag 5 januari naar de vk voor de 1e echo en ik mag mee! (manlief kon geen vrij krijgen)
Ik geef nog geen gewone melk, dus geen idee Dees. Ik blijf voorlopig nog 3 flessen geven, want het is onderdeel van het slapenritueel en ik ga dus echt niet iets riskeren dat het moeilijker gaat...ha ha ha. Sorry, morgen dus....hmmmm, dan mag je wel heel snel beter worden. Maar ziek is ziek hoor, dan maar weer gezeik....jammer dan....Ze hebben toch altijd wel een reden om te zeuren....
Ja ze zeuren om alles inderdaad. Ik begin maandag weer op normale sterkte en moet meteen piekuren draaien. Dus weken van 28 uur i.p.v. 24 en ik ben het er niet mee eens. Ik heb op donderdag en dinsdag altijd vrij gehad maar we hebben er niks tegenin te brengen, zo zijn de regels. Ik vind momenteel ook geen leuke en passende vacatures dus lekker zo.....
Ja gewone melk smaakt natuurlijk anders als opvolgmelk (die is zoeter) Ik denk dat hij er gewoon aan moet wennen?Of heb je het al vaker geprobeerd? Meiske, en waren je andere kinderen gisteren tot 12 uur wakker?Beterschap
Supermummy, de oudste twee zijn opgebleven. Eva heeft het tot half 11 volgehouden. Toen viel ze in slaap op de bank. En Stijn viel om kwart voor 12 in slaap. Zij wilden ook niet meer naar het vuurwerk kijken en zijn om kwart over 12 naar bed gegaan. Alleen Kas hebben we wakker gemaakt. Hij vond het geweldig, vooral de ratelband. Achter in de tuin heeft Piet daarna nog wat sterretjes aangestoken en hij was dan ook heel teleurgesteld dat daar geen knal uit kwam. Hij vroeg: wanneer komt de plof nou? Niet dus. Toen vond hij er gelijk geen reet meer aan We gaan zo toch maar het verplichte rondje maken langs ouders en schoonouders Ach, ik sleep me er wel doorheen en met een beetje mazzel zijn we over een uur weer thuis!
hahaha ik zie het teleurgestelde koppie van Kas al voor me toen bleek dat sterretjes niet ploffen... ... heerlijk die reacties van kinderen... ik lees verder dat de meeste een goede avond hebben gehad met slapende kids... en slapende ouders al erg snel na 12 uur hihi misschien hadden jullie er overheen gelezen, maar hier was dus klein rampje... Fenne wilde echt niet slapen bij onze vrienden en we hebben het echt een aantal keer geprobeerd, steeds na een half uurtje helemaal overstuur wakker. Uiteindelijk hebben we om 11 uur besloten voor het losbarsten van het vuurwerk naar huis te gaan... eenmaal thuis aangekomen was Fenne echt in paniek als ik haar alleen liet op haar kamertje, dus maar weer naar beneden. Wat dan wel weer super schattig was is dat we om 00:00 uur met z'n drietjes knuffelend en kusjes gevend 't nieuwe jaar zijn ingegaan... Om 01:15 uur ben ik met haar op ons bed gaan liggen en in mijn armen viel ze toen snel in slaap, heel voorzichtig in haar eigen bedje gelegd en toen was het goed tot vanmorgen 09:00 uur... gelukkig maar! Fijn dat Lune ook goed heeft geslapen, daar maakte ik me nog het meest zorgen om... ze drinkt nu dus ook weer wat? Gelukkig maar!
Ooh sorry Wen, inderdaad overheen gelezen. Zou het ook bij de leeftijd horen want Luuk wil ook nergens anders meer slapen? Wel leuk om het zo met elkaar te vieren. Wij hebben voor Luuk om 6 uur wat sterretjes aangestoken en hij had me een lol
Aah Arme Fenne wilde dus niet slapen bij andere mensen. Wel leuk dat jullie samen het nieuwe jaar hebben ingeluid.
Hier was Sara tot 23:45 op. Ze was gewoon gezellig met ons aan tafel stukjes brood aan het eten ,maar om 23:45 had ze het echt gehad.
Ik las net over een Spaanse traditie. In de laatste minuut elke seconde een druif eten tot 12 uur. Haal je de 60 dan mag je een wens doen. Hebben jullie dat ook gedaan?
hehe nee daar heb ik nog nooit van gehoord ... Als het twaalf uur is en de klok 12x slaat dan op iedere klokslag een druif naar binnen werken. (dus 12 druiven in totaal) dat hebben wij wel gedaan.