Dees, wat een schat is het toch (zo te horen aan jouw verhalen) en fijn om even een persoon te hebben waar je terecht kunt ENNE< BEDANKT WEER VOOR DE LEUKE SITES.............. voornemen 1 gaat zo al mislukken, niet meer zoveel kopen voor Sarah, hahaha
Ladies... GELUKKIG NIEUWJAAR!!! Wauw... wat klets ik al weer lang met jullie! Nou dat alcohol drinken viel reuze mee, 2 biertjes en 1 champagne . T was reuze gezellig gister. Elena sliep ook als een blok door alles heen. En.. vandaag ging ze zomaar uit zichzelf voor het eerst klappen! Leuk zeg. Kikkert, stoer hoor dat Dylan al pasjes doet. Wintersport... nog nooit gedaan, weet niet of het aan mij is besteed (ik ben motorisch niet zo'n wonder op die apparaten) Zeg.. goede voornemens... hmmm... ietsiepietsie afvallen (zegmaar wat er met kerst aan is gekomen).. proberen werk en huishouden en vrijetijd goed te combineren terwijl ik er zelf niet het loodje bij leg , en... jawel... ons best doen om een 2009 of 2010 mama te worden, maarre.. nu nog niet.. nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeel even wachten hoor. He, ik ga zo lekker hartige taart eten, een zelf bedachte, enne.. dan bank hangen, want ik ben lekker moe. Morgen is mijn pa jarig en gaan we met de hele familie schaatsen. Ik heb voor ons kleine wurmpie een sleetje gekocht, dat wordt lachen! Uiteraard zal ik het hier showen, want dit moet natuurlijk vastgelegd worden de beeb op t natuurijs! Knufffffffffffffff
roosjes zijn niet voor buiten om te lopen/staan in de sneeuw Debie... dan heeft ze echt natte sokjes... ik heb ook roosjes voor Fenne namelijk...
Ik weet niet waar je heen wil vliegen (niet opgelet), maar vanaf NL een retour NY is al heel gauw 800 euro, als je optijd boekt. Dat wou ik gewoon even zeggen, hi, hi.
SM... ik ben jaloers, ik wil ook naar New York hahaha schoentjes: Fenne heeft altijd of haar roosjes of haar baby paws aan (beide leren loopschoentjes)... ze staat en loopt eigenlijk de hele dag nu en op alleen sokjes glijdt ze weg op 't laminaat... Dees, ben zo blij voor je dat je Yvon gevonden hebt en zoveel steun aan haar hebt... Mom2be... je klinkt lekker vrolijk, super! Veel plezier morgen en ik ben nu al benieuwd naar de foto's! Mys, Bryan niet zo ziek meer?
Oh dames, ik had net echt de waterlanders mega hoog.... TESS STAAT LOS! Echt, ze stond ineens een paar minuten los en ging zelfs even dansen.... BEN ZOOOOOOO TROTS! Mijn vader zei het vanmiddag ook al, maar ik dacht dat hij het verkeerd gezien had en ergens tegen aan leunde.... OHHHHHHHH!
Mys, blij dat Bryan weer wat beter te pas is. Dees, echt een lieverd die Yvon! Hier loopt Tess altijd op haar leren slofjes (van oxxy of kruidvat), nooit op sokken, want dan glijdt ze weg.
oh ja... goede voornemens: ik wil eigenlijk een paar kilo afvallen om de boel gewoon een tikkie strakker te krijgen en verder... lekker zo door gaan met genieten als ik het afgelopen jaar heb gedaan... ben eigenlijk heel erg tevreden met mijn leven! Wel fijn om te kunnen zeggen!
Ik vind dat het allemaal zo snel gaat en dat trotse gevoel, wauw wat overweldigend. Het is ineens dan al zo'n dame. Oh, wat ben ik toch een sentimentele muts.... Ik ga even bankhangen met mijn mannetje. Allemaal een hele fijne avond en nacht en tot morgen! Koes koes.