Mys, hier staat de wasmachine in de schuur en een droger hebben wij niet. Dus geen idee. Misschien niet zo handig met het lawaai. en er moet natuurlijk een goeie afvoer zijn voor de droger etc.
zo was zit in de droger en ook nog ff broeken nat gestreken en opgehangen dan hoeft dat niet meer gestreken te worden en gaat makkelijker ook!
ik hoor bij sommige al gewichten van 10 kilo ! Gwen weegt nu 8,8 kilo en 74 cm en dan zeggen sommige nog zo die is flink een grote dame hoor
ja nou dat is er allemaal wel we hebben ze vroeger ook binnen gehad , ik merk alleen dat ik zodra de avond valt , niet meer durf te wassen of drogen ... en als het binnen staat , durf ik het wel ... vandaar , we hebben wel een deur , misschien kunnen we die dicht doen , als de was machine loopt ...
oh hier hoor je de wasmachine goed hoor en op Gwen haar kamer ook maar mevrouw wordt er niet wakker van hoor , denk dat ze het onderhand wel is gewend hihihi als ze slaapt kan ik zelfs haar kamertje stofzuigen
vindt zo sneu voor Maja en Lune dat ze nu zo ziek is, hoop dat ze snel opknapt en dan op haar eerste verjaardag bah bah das echt sneu
oooh echt waar joma , wat een slaap kop hahah ik wil gewoon ook me was bijgehouden hebben , maar dat lukt zo gewoon niet ,
nee daarom heb ik van het begin af aan gewoon de dingen savonds gedaan en blijven doen die ik altijd deed, want anders stapelt alles maar en verslonsd het en daar kan ik dus echt niet tegen
mja en dat is dus nu hier het geval .... bah bah .. en ik durf het in de schuur dus echt niet .. anders was het geen probleem ... en de volgende beeb , ik dacht luuk of Jaydee
nou ik uh doe dat wel , maar ik kom niet vaak in de schuur , en ik vergeet gewoon dat ik aan het wassen ben dus ik denk dat als ik hem binnen heb staan , dan hoor ik waneer hij klaar is , snappie ?