Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ik heb dat ook nog steeds... we zijn dr maar druk mee... :)

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hier precies zo! Als ze heel erg overstuur aan het huilen is, krijgt Vincent dr niet stil. En ik wel!

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Hier hetzelfde, hij huilt vaker bij Olaf. Pak ik hem is hij meestal meteen stil.

Fijn dat er iets gaat gebeuren Dwaasje. Het is te hopen dat Eliesje straks minder huilt en de osteopaat helpt.

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Oh Boney, thanks voor je chloor tip, bracht mij op een ander idee! Ik heb het ff uitgekookt met schoonmaakazijn. Daarna goed gewassen en daarna nog een keer gewoon uitgekookt! Dat ding heeft dr nog nooit zo schoon uitgezien :) Dus dan hoef ik geen nieuwe te kopen :)

5. 40plusmama

Zoonlief wil weer eten dus ben er weer vandoor :)

6. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Heej meiden, jeetje wat gaan jullie hard allemaal.
    Ik heb vandaag eens lekker kunnen uitslapen. Angela was lekker rustig en heb haar om 10.00 uur ff bij me in bed gelegd. Daar heeft ze gewoon geslapen tot 13.15 uur. Af en toe wel een keer wakker, want dan was haar speen weer foetsie, maar ik schrok om 13.15 uur gewoon wakker en zij sliep nog lekker, maar ik dacht ja.. maar we moeten nu toch echt maar eens naar beneden. En heb haar daar gelijk de fles gegeven. Nu lag ze een beetje te jengelen in de box en heb haar lekker op de bank gelegd dat ze lekker naar buiten kan kijken. Ze ligt helemaal tussen de kussens en ze geniet gewoon.. heerlijk.
    Vanavond een druk avondje voor de boeg.
    Eerst komt mijn mannetje thuis om 16 uur dan gauw eten maken om vervolgens om 16.30 uur naar Arnhem te vertrekken, Danny is bij Angela vanavond de hele avond, dan moet ik in Arnhem 3 mensen knippen, daarna moet ik naar Huissen naar m'n bazin voor m'n nagels en ook moet ik haar dan nog knippen en kleuren en haar dochter knippen.. dus dat zal wel een laat avondje worden, nou ja.. ben toch lekker uitgeslapen..

Nog wat gebeurd hier. ik ga even een stukkie terug lezen

7. 40plusmama

Goeiendag zeg, ik heb het druk als een klein baasje :) . Ik ken mezelf niet eens zo :rolleyes:

Jammer van de meeting. Wat anders verzinnen dus. We hebben het er wel over op Hyves (wegens omstandigheden niet hier ;) ) en verzinnen wel wat anders dan.

Even een dikke knuffel aan Ichtus *KNUF*

En verder ben ik het alweer vergeten. Ik heb terug gelezen voor de fles en ben het alweer kwijt. De dementie is ook hier niet over.

Ooh ja, over het zwanger zijn missen. Ik heb het ook hoor, heel erg! Het was zwaar en ik heb veel pijn en ongemak gehad maar dat vergeet je snel. Ik mis het getrappel en de bolle buik. Olaf wil voorlopig nog geen nieuwe poging wagen maar ik liever gisteren dan vandaag :) . Ik besef me wel dat ik dan zwanger wil worden om het zwanger zijn. Zodra we er klaar voor zijn willen we zeker ons embryootje terug laten plaatsen. We hebben er nog 2 in de vriezer dus als die goed ontdooien kan het zijn dat het nog een keertje lukt. Spontaan zal niet gaan ben ik bang, we hebben minder dan 5% kans.

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Boney mischien kan je alvast vragen of ze het ook de 10e doen?anders toch het weekend ervan?

:) en dan kunnen we onderling wat met meiden regelen die naar rotterdam komen met het openbaar vervoer en dan ergens verzamelen die ook langs rotterdam komen en met elkaar mee rijden! moet toch te doen zijn meiden? :)
    meer zeg ik er hier niet over ;)

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Hier Gwen kan toch nog lachen gelukkig :)

10. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Zo meiden ben ik ook weer even..heb net lekker 2 uur gewandeld...
    wat een heerlijk weertje is het toch..
    Heb Jaydee net lekker de fles gegeven en die ligt nu nog heerlijk (stil) in der bedje..ben benieuwd voor hoelang, want ze heeft al de hele dag geslapen behalve tijdens de voedingen.

Vanavond komen de nieuwe bewoners van ons huis de vloeren opmeten...
    Ga nu eerst even hamburgers maken voor me broertje...en voor mezelf heb ik lekker een griekse maaltijdsalade..haha ik moet op de lijn letten he...;)

Tot straks meiden..

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hier had Tessa ook veel van die lachstuipjes. Met dr ogen dicht heel ontspannen....
    Maar ik weet zeker dat ze op de dag dat ze 3 weken was heel bewust heeft gelachen naar me. (joepie, de 1e glimlach was voor mij...!)
    Ze heeft dan echt haar ogen open, kijkt gericht en lacht met haar mond open.
    Ik kan je vertellen wen: je smelt...
    Ik denk dat het niet lang meer duurt hoor bij Fenne

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Kijk Ariel, toch handig die dinnetjes hier. Scheelt weer een nieuwe kopen.

Hier krijgen we Tessa allebei stil. Daar zit geen verschil tussen. Het is niet zo dat ze bij de een vaker huilt als bij de ander. Gelukkig maar. Vind het heerlijk als Peter zich 's avonds even met haar bezig houd.

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    De man van de badkamer is hier lekker bezig. Die maakt me toch een hoop lawaai! En Tessa ligt nog steeds in de kinder wagen heerlijk te slapen. Ben net ff rondje wezen doen. Bloemen wezen kopen. Daarna is ze niet meer wakker geweest. Maar mama staat op springen...

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Wat kan een mens toch genieten van een rondje met de kinderwagen & even naar de supermarkt gaan... :)
    Van mij mag het vanaf nu elke dag zulk lekker weer zijn (of beter natuurlijk)... wat een vrijheid, ga er echt van genieten de aankomende 5 weken!

Ook even een nieuw omslagjurkje gekocht voor de lente... erg blij mee! (zeer voordelig voor zones op mijn lijf die ik niet wil laten zien ;) )

Fenne ligt nu nog heerlijk te slapen in de kinderwagen en het eten staat op... ben benieuwd of ze het vol houdt tot na het eten, want ze slaapt al vanaf 1 uur (met een drinkpauze om 4 uur)...

kortom: wat is het leven toch mooi! :) :)

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ik hoop het echt... zit er steeds op te wachten... ze kijkt me wel goed aan en ziet er ook gelukkig uit, maar lachen ho-maar! :(

Ze zeggen toch ook gemiddeld vanaf 6 weken? Dacht ik?

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Oh wat een poepie is Gwen toch...! Echt lief dat lachje!

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ja, zo ongeveer rond de 6 weken. Daarom vond ik het bij Tessa ook wel erg vroeg, maar ik twijfel er niet aan of het was een echte!
    Als ik een hele hoge stem opzet en dicht bij haar gezicht ga zitten praten en tutten dan lacht ze.
    Maar dat zul je vast zelf ook al wel doen.

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Heey allemaal,

ik hoor weer aan de linkerkant...joehoe!

Dees, die inbakerdoek van mij is wel gekrompen in de droger, dus dat zal er ook mee te maken hebben gehad. Maar ik had begrepen dat de comode niet zo enorm veel groter is dan de piccolo. Maar je mag altijd retourneren hoor! Anders vraag je of je bij het cb de doeken even uit mag proberen, dat heb ik ook gedaan. Dan kun je gelijk even meten.

Hier is Tess om 14.00 toch in slaap gevallen (ze was duidelijk aan het twijfelen....jengelen of slapen...en het is toch slapen geworden). En is na de voeding van 16.00 weer direct in slaap gevallen. Ik moet nog steeds enorm wennen aan mijn "nieuwe" dochter.

Wen, wat klink je heerlijk enthousiast! Je hebt echt lekker genoten vandaag of niet? Ik hoop morgen even te kunnen wandelen.

Boney, dus Tessa kan prima tegen lawaai. Dat is wel handig. Is het muurtje gelukt?

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Joma, wat een mooie foto!

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ja haha... allemaal geprobeerd natuurlijk, maar zal vast snel komen... heb soms het idee dat ze het grappig vindt als ik in haar wangetjes 'knijp', maar twijfel nog of het echt lachen is...

Deel Deze Pagina