Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    we hebben wel het boek maar we werken er niet echt mee aangezien alles via de computer gaat

2. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ik heb 302 en 402 al allemaal gehad.. hihi.. dus als je vragen hebt hoor ik het wel! ;)
    (inmiddels wel al 6 jaar geleden dat ik klaar was met de opleiding, maar ben nog best up to date volgens mij!)

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    402 heb ik niet en 302 gelukkig al afgesloten :) en naar mijn gevoel ook nog best goed gedaan :)

4. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hier ook.

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hey meiden,
    Even snel een berichtje.
    Met Lune gaat het een klein beetje beter maar nog niet super. Haar keel lijkt iets minder pijn te doen en ze heeft vandaag nog niet overgegeven maar dat begon gister ook pas eind vd middag, hoop dat alles er nu lekker in blijft. Ze drinkt matig. Steeds een paar slokjes, maar ze krijgt dus wel wat binnen gelukkig. Ze huilt nog steeds veel en is duidelijk niet lekker en heeft zich er alweer een paar keer onder gepoept. Tis net appelmoes met klontjes :pale: (sorry :D )
    We hebben de visite voor mogen in elk geval afgezegd. Dat wordt dus geen 1e verjaardag vieren :cry: Zo jammer! Maar het is niet anders. Ik zei al tegen Wen dat we ws in de lente het alsnog gaan vieren en dan lekker de tuin er bij betrekken. Verzinnen we wel wat op.
    Jullie bedankt voor de lieve woorden en Wen, ook bedankt voor het updaten ;)

Kusss!

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Nou, de teennagels zijn geknipt....whaahaaa. Het viel me 100% mee, knippen gaat best makkelijk. Daarna boterham gegeten en 2 koekjes en nu lekker spelen.

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedenmiddag meiden

hier ff met mannetje naar een andere bank en ook een nieuwe vloer wezen kijken, bank zijn we nog niet over uit, en de vloer wel

heb ff een vraag topic geopend over slapen Gwen heeft soms dagen dat ze helemaal niet meer op de dag slaapt en soms mag ik blij zijn met een uurtje slaap op de dag, ik denk dan soms is Gwen de enige hier die helemaal bijna niet meer slaapt op de dag? hoeveel slaapt die van jullie nog?

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Helemaal niet meer Joma?

Hier slaapt Tess 's ochtends 2 of 2 1/2 uur en 's middags 1 1/2 of 2 uur nog. In ieder geval slaapt ze nog zo'n 4 uur overdag.

9. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Maja, lees net je bovenstaande bericht....
    Wat ontzettend sneu (vooral voor jullie, want Lune weet niet beter) dat haar verjaardag niet door kan gaan. Maar lijkt me veel leuker om het te houden als ze lekker vrolijk is en zich goed voelt.
    Ik hoop dat vandaag alles erin blijft zitten, zodat de weerstand weer opgebouwd kan worden.

Een heeeeeeele dikke knuffel voor jullie en we denken aan jullie!

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nee vandaag zit het slapen er ook niet meer in ze heeft net een uur in bed boos gedaan en gehuild toch maar eruit na een uur en dan weer net zo vrolijk is ze dan voor ze er inging, dus als ze wakker blijft heeft ze er geen last van zegmaar, alleen zou het nog wel lekker vinden dat slaappie smiddags , en ze is vanaf vanmorgen 8.15 wakker zegmaar en gaat er 19.30 weer in

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Maja dikke knuff hopenlijk knapt Lune snel op! en kan je haar verjaardag dan niet over een paar daagjes vieren? als ze weer opgeknapt is.

12. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    joma , hier slaap bryan ook bijna niet , soms in de auto een haze slaapje van 10 min , en dat was het dan .... ik herken het wel ,
    als we een gewoon ritme hebben slaapt hij meestal of niet of 1 x van ong half uur tot uur ...

@ maja , dikke knuffie , balen dat het zo loopt !

@ suus , good Job Girl !

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    dylan heeft nooit veel slaap nodig gehad, hij slaap alleen s'middags de ene keer 1uurtje en de andere keer wat langer. dylan heeft nooit echt smorgens geslapen

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @maja ow wat sneu vooral voor jullie want lune die weet immers niet beter. hopenlijk knapt ze snel op en kunnen jullie het als nog volgende week ofzo vieren. knuffie

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    maar hij slaapt dan toch een uurtje das wel lekker hier helemaal niet meer na de nachtslaappie

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    en bryan is dan ook niet moe?

17. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    de ene keer is hij wel moe , maar kan hij zijn slaap gewoon niet krijgen .... de andere dag niet moe :)

iemand nog tips waar ik goedkoop jongenskleertjes kan kopen .,... moet echt nieuwe kledig voor bryan hebben

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    hier hetzelfde... en ze slaapt 's nachts tussen de 13 en 14 uur...

19. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    HALLO MEIDEN

ALLEMAAL NOG EEN GOED 2009 GEWENST VANAF HIERZO!

fijn dat het met lune nu iets beter gaat hoor,het is idd jammer dat de verjaardag niet door kan gaan maar gelukkig is ze nog te klein omdat te begrijpen.

over de slaapjes ik heb hier nog een mannetje die dus euh 2x per dag slaapt.
    liefste beiden keren 1,5uur.
    van half 11 tot 12uur rn van half 4 tot 5 uur dan rond 8uur te bed tot half 9 smorgens.
    ben ik wel erg blij mee want zo heb ik wel de tijd voor mezelf en voor de andere 2.

iohg ja tand nr 3 een punt is door en het is dus zijn hoektand onderin die van boven is nu al 3 wkn aan het aankomen en die zie je zo duidelijk.
    wel erg leuk wnat nu heeft keano als eerste 3 ondertanden bij de andere was het toch echt eerst 2 onder erna 2 boven.

zo nu ga ik ff wat terug lezen.

Deel Deze Pagina