het vest pluist heel erg waardoor kindjes kunnen stikken in de plukken stof... je kunt 'm dus terug brengen omdat ie niet veilig is...
Maja; Wat vervelend van Lune's 1e verjaardag! Maar belangrijker is dat ze weer lekker opknapt en voorlopig niet meer ziek wordt. Dikke knuffel voor Lune!
Mike (en Rocky) vindt het altijd leuk om me te achtervolgen als ik aan het stofzuigen ben. Dus vanmiddag ook. Kijk ik opeens naar achter, staat meneer gewoon half, later liet ie ook nog eens zijn handen los Daarnet deed ik Mike in badje, en ja hoor, meneer gaat weer staan. Hij gaat opeens snel, 2 weken geleden kon ie niet eens kruipen hihihi. Als ik em aan zijn handjes meeneem, dan stapt ie ook al heel goed door, dus denk dat ie wel voor zijn 1e verjaardag loopt...... En nu ga ik lekker ATWT kijken, dat is echt al heel lang geleden dat ik daar tijd voor had.....
Dankje Wat cool dat Mike los staat! Stoer! Mys, wij eten een pasta met gehakt, groente en een sausje van tomato frito en kruidenroomkaas.
oe da klinkt intresant maja wij gaan nog even ter afsluiting van de vakantie gourmette/wokken ... heerlijk , zo'n zin in ..
Leuk is dat hè gourmetten! Wij hebben het op kerstavond voor het eerst met z'n 3-en gedaan. Gaan we echt vaker doen, was erg leuk en gezellig. Had alleen beetje erg veel vlees hahaha...
haha naatje , ik heb ook altijd teveel vlees maar da gaat dan gewoon de vriezer in en je zegt met zijn 3e , wat had je voor mike dan ?
Het vlees kwam uit de vriezer dus heb het weg moeten gooien. Mike heeft champignons, aubergine en paprika op. En natuurlijk stukje stokbrood. En hij heeft een paar kleine stukjes vlees op. Hij vond het allemaal lekker