Vroeger deden wij ook altijd pannekoekjes bakken, maar ik had geen zin om beslag te maken. Maar dat zou ook nog kunnen.
Sow he Wen, dat vestje heb ik weleens in de handen gehad, maar gelukkig nooit gekocht. Hoe kwam je erachter dan? Agossie Lune, wat ben je toch een pupke. Ik hoop dat je snel weer beter te pas bent, want je bent al bijna 1 jaar! Tja, dilemma dat eten....elke avond de laatste tijd. Ik heb wel honger, maar beide geen zin om te koken.... Even vragen hoor.... Antwoord: "wat wil JIJ dan?"
vandaag eten wij de restjes van de gourmet wat over was enmorgen ga ik een rode kool ovenschotel maken mmmmmm lekker
goedeavond! oh... lune.. wat ben je zielig..lief meisje toch.. knap maar snel op... jeej wen.. gelukkig heb ik het vestje niet! maar bah.. je zou zo je kleintje kunnen verliezen doordat ze een slecht vestje verkopen.. belachelijk en ontoelaatbaar! heb straks een kraamcadeautje gekocht voor de kleine van een vriendin van mij! zal zo even een foto plaatsen. het is een houten brandweerwagen! Zo leuk! Heb het gekocht in een winkeltje hier in de buurt wat alleen houten speelgoed verkoopt!
oja.. wat vanavond gegeten *vers getrokken kippesoep! Jammie *aardappelen, *broccoli met champignons en ui *boerenschnitzel *vanille yoghurt! (erg boeiende info dit )
uhm ik maak aardappelpuree, en ik rul gehakt met stukjes ananas dan doe ik in een ovenschaal eerst een laag aardappelpuree dan de gehakt met ananas en daar bovenop doe ik de blokjes rodekool en dan nog een laag aardappelpuree en uiteindelijk doe je beetje gesmolten boter met wat paneermeel mengen en dat bovenop de aarappelpuree (voor lekker korstje) en dat doe je dan 45 minuten in de oven op 200 graden
hij is om echt mee te spelen. er zit een ladder bovenop die je omhoog kan doen, en de ladder die je aan de zijkant ziet kan eraf! echt zooo leuk!
Ik ga morgen ook op kraambezoek mijn nieuwe nichtje bewonderen. Ik heb wat kleertjes gekocht en ik heb cupcakes gebakken met erboven op geglazuurd haar naam en geboortedatum.
ik heb daar trouwens zo'n ouderwetse bromtol gezien.. 19,50 kostte die... denk dat we die sowieso halen voor nora's verjaardag.. Ze vind alles wat draait zo interssant! en dan nog blokken erbij.. of een mobiel.. (allemaal van hout) hihi..