ik maak wel eens spinazi overschotel en uhhh gehakt ovenschotel uhm effe denken hoor .. ik maakte er altijd nog meer .. moet ik even over denken
hahah sizzel die is goed zeg ,... nou bryan ligt in bed, die was zo moe onderhand , dus we gaan nu op het gemakkie lekker gourmette .. tot dadelijk !
Goede avond ladies! Gelukkig nieuw jaar allemaal! Ben er weer ff na lang weggeweest te zijn. Pff spullen verkopen via eBay en marktplaats en een eigen webwinkel. En werken en huishouden is veel werk! Zijn er hier nog spannende dingen gebeurt? Rosalie dr eerste tandje is eindelijk door! En ze loopt langs de tafel en de bank! Eergister stond ze ook even alleen alleen daar was ze zo van geschrokken ze zichzelf liet vallen en heel hard ging huilen hahahaha
Ik kom alleen even hoi en doei zeggen. Slapen is de laatste tijd drama bij Luuk en het is steeds een strijd. Vandaag wel voor het eerst pyamapapje gegeven in de hoop dat hij wat langer slaapt. De volle 250cc ging er met gemak in. Pffffffff, en weer bleren
Als je de site van de H&M opent dan komt er direct een melding, moet ook wel met zulke dingen, dat gevaar kunnen ze niet lopen... moet alleen aan die arme kindjes denken die dus bijna gestikt zijn door dat vest, hoe zouden ze er anders achter gekomen zijn?!
zo jullie zijn weer lekker op dreef zeg hihi oh JA tandjes bijn Gwen is haar 8 ste tandje sinds vandaag door!
Ach, lieve Lune... Nog steeds niet in orde. Voor jou is het niet zo erg dat je nou juist jarig bent morgen, maar papa en mama hebben zich deze dag heel anders voorgesteld. Slaap vannacht maar goed en heel lang, dan ben je morgen in ieder geval weer een beetje blijer! Tandjes: Juul heeft er 8 en zelf al 1 kies! Is mijn guppie toch ergens koploper mee! Over pluisjes... Ik heb een vies verhaal... Ik moest vanmiddag een poepbroek verschonen en bij het afvegen bleef er steeds een zwart dingetje zitten, precies bij het gaatje. Ik kreeg het niet weg met vegen, dus ik heb het met een doekje vastgepakt en toen ik het weghaalde, trok ik een draad van stof van 5 cm mee Hahahaha, ranzig hè? Ariel: wet is de URL van je site?
Veel leuk speelgoed voorbij zien komen En een schattige foto van Lune. Wat een knap meisje is het toch Ovenschotels, mjammie! Haha, Mrijn, een draad van 5cm. Zie het al helemaal voor me Pyamapapje moet ik ook maar eens gaan kopen voor Sofie. Misschien wil ze dan maar 1 keer drinken 's nachts. Het valt iig te proberen! Deze week heb ik het verjaardagscadeau voor Sofie al gekocht. De wheelybug muis. Ik vind hem geweldig en ik denk zeker dat Sofie dat ook vindt!
tegenwoordig zijn het idd alleen nog sarah en bryan want deze mama verkondigd heel trots dat er 2 tegelijk komen zo ga ff banken tot morgen