ja , ik denk nu weer dat er iets gaande is met die tandjes , maar ik durf er dus gewoon niet meer op te hopen
nou Mys hij krijgt ze echt wel hoor! Sara heeft 2 ondertanden. Sooo Mrijn Julia heeft al veel tanden zeg!
mys het zou wel grappig zijn als bryan ze nu ook krijgt dan lopen de 2 kereltjes gelijk met elkaar op
wat een rust hier vanavond ... ik ga nu naar bed , lekker filmpje kijken , bryan is al weer een x wakker en uit bed geweest net , ach hij is zo verkouden en benauwd .. zo sneu .. nou slaap lekker meisjes , en tot MOGGEL !
Nog even welterusten tegen jullie zeggen en dan lekker naar bed. Lune is veel wakker geweest vanavond, veel huilen. Jeroen heeft met haar lopen pielen want ik was even winkelen met mn ouders. Heb slingers, feesthoedjes en 2 kadootjes voor Lune gekocht. We gaan het natuurlijk wel met ons 3tjes vieren en mijn ouders komen ook nog even langs. Ik heb een treintje van hout gekocht met allemaal losse blokjes en een dieren-voelboekje. Die vindt ze vast heel leuk. Verder krijgt ze (wij eigenlijk ) nog een Ikea kast. Toen ik thuis kwam was Lune nog onrustig, ze hoefde niet te spugen, had niet echt honger maar wel ergens last van. Uiteindelijk na een zetpil en wiegend tegen mama aan in slaap gevallen en hoop dat ze doorslaapt.. Welterusten allemaal! Ik kom morgen vast nog wel even verslag doen
Ik kom even inloggen en zie opeens de banner van maja! Joehoe! 1 jaar! Wat staat dat leuk die banner! Gefeliciteerd kleine meid en dat je je maar snel beter gaat voelen. Dan doe je je verjaardag gewoon nog eens dunnetjes over! Kusje...
Hiep hiep hoera!!! Lune is 1 jaar!!! Maja en Jeroen, van harte gefeliciteerd met Lune's eerste verjaardag! Ik hoop dat ze zich vandaag beter voelt en toch een beetje kan genieten van haar verjaardag! Een fijne dag voor jullie 3-en! en natuurlijk 3 verjaardagskussen voor Lune!
sizzel geweldige site he, ben ook dol op houten speelgoed. Ga ook wat kopen voor haar verjaardag van hout, weet alleen nog niet wat. Wij hebben zo loopfietsje van een koe voor ilse, ook erg leuk
ER IS ER EEN JARIG......HOERA HOERA DAT KUN JE WEL ZIEN....DAT IS LUNE! Lune, gefeliciteerd met jouw 1 ste verjaardag en ik hoop dat je ondanks het ziek zijn toch een geweldig leuke dag hebt! Maja en Jeroen, gefeliciteerd met de eerste verjaardag van jullie dochter.
lieve Lune! Van Harte Gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Wij hopen dat er nog heeeeeeeeeeel veel verjaardagen mogen volgen! Dikke kus Nora en Sizzel
Goeiemorgen, ik lag gister om 21.00 al te pitten op de bank, ik was zoooo moe. En waarvan? Geen idee..... Tess slaapt nog steeds en Jan trouwens ook. Ik hoop wel dat ze zo wakker worden, want ik wil even de stad in. Alweer? Ja, alweer. Ik wil met de opruiming gaande even flink inslaan. Hoe is het met jullie allemaal?
Houten speelgoed is zo geweldig! Heb ook aan iedereen gevraagd dingen van hout te kopen. Het hoeft natuurlijk niet, maar ik vind het tijdloos en altijd erg mooi! Wij zullen veel houten speelgoed voor haar kopen!
Zeg Debie (of Sizzel), wil je me even de link geven voor de site? Ik moet nog iets voor de eerste verjaardag van Tess kopen.....
Ik ben ook dol op hout, ziet er vaak net iets netter uit....Tenminste, totdat Tess ermee speelt....ha ha ha.