Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    tttttttttttthanxxxxxxx

2. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ik zie dat de grote verhuizing van zsp op 10 en 11 januari is! Dus dan gaan we denk ik tijdelijk even naar onze hyves toch?

3. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    oeh nu ben ik echt weg!
    tot straks!

4. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Jaaaa, Lune alweer 1 jaar (en Deesje zit te huilen bij de berichtjes)

5. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Drukke dag vandaag. Ik ga zo boven aan de slag en Olaf beneden. De badkamer moet gedaan worden en alles stofzuigen en dweilen. Daarna douchen en boodschappen doen. Ik ben dus weinig te vinden hier. Sowieso heb ik er even moeite mee nu de verjaardagen eraan komen. Gisteren ook al een flinke huilbui gehad om Thijs*. Ik weet niet hoe we het voor Luuk zo goed mogelijk kunnen doen. Voor hem moet het feest zijn maar ook denken we aan Thijs*. Ik wil niet dat hij later het gevoel krijgt dat er een 'sfeertje' hing op zijn verjaardagen. Ik heb het hier met Yvonne ook al steeds over en die helpt me wel. Ik doe het goed zo zegt ze maar ik twijfel.....

Nou, dat pyamapapje lijkt te hebben gewerkt! Hij heeft tot 8.30 geslapen en dat is voor de 2de keer in zijn leventje. Die houden we erin zeg! Nu maar hopen dat het inderdaad daardoor komt. Hij was wel om 5 uur even wakker omdat hij zijn speentje kwijt was. Na een slokje water en zijn speen sliep hij heerlijk verder.

Meiden, ik ga aan de gang ennuh Sizzel, dat van de 27ste is goed, jippie!

6. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Lang zal ze leven
    Lang zal ze leven
    Lang zal ze leven in de gloria
    In de gloria, in de gloria

Hieperdepiep HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    HIEPER DE PIEPER HOERA HOERA!!!!

LUNE IS 1 JAAAAAR!!!!!

GEFELICITEERD MEISJE... en natuurlijk ook papa en mama.....

maak er een mooie dag van....

en een knuffel van Marijn...

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    En nu.. NOG EEN KEER....

Allemaal een super 2009 Gewenst... dat alle dromen en wensen mogen uitkomen.. veel geluk, voorspoed, liefde, gezondheid en al het andere goede gewenst!

Big hug..US

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Lang zal ze leven lang zal ze leven lang zal ze leven in de gloria, in de gloria in de gloria hieper de piep hoera
    :({|=

Lieve lune gefeliciteerd met je eerste verjaardag hoop dat je je al wat beter voelt en toch een klein feestje kunt vieren met je papa en mama

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik had t van de week nog niet gezegd.. of ja hoor..

Lisa ziek.. koorts, aan de snotter en de dunne....
    Marijn ziek.. hoge koorts.. (vanmorgen 39.4) en blegh...
    Jurian.. aan de dunne....

gaat lekker..hihihihi....

maar goed.. dan hebben ze het ook maar weer gehad...lisa is inmiddels wel koortsvrij.. Marijn begon gister en jur valt wel mee hoor...

@Dees.. meis ik snap heel goed dat je niet weet hoe je de verjaardag moet invullen.. maar volg je hart.. dan kun je het niet fout doen.. kan sowieso niet trouwens...Luuk zal het zich niet herrinneren en als ie zo oud is dat ie eventueel zou kunnen bevatten dat er misschien een " sfeertje" hing op zijn eerste verjaardag dan is hij ook oud genoeg om te begrijpen dat dit heel logisch is...maar dit kun je objectief ook zelf wel bedenken.. je hart zal dit ongetwijfeld niet echt overnemen...en ook dat is logisch...het zal hoe dan ook een hele bijzondere dag worden meis....1 om nooit meer te vergeten....

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    geeft niet ariel dan zie ik ze van de week wel komen ;) je hebt het ook druk gehad he.

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja heb het wel druk indd, maar wel stom van me! Vanaf disc 4 van seizoen 2?

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Gaat de meeting bij Mrijn nog door?

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik moet echt ff data gaan plannen...

@Dees, Sizz, Maja, Thirza... kom maar op met die data.. dan gaan we ff wat vast zetten...want anders wordt t 2010....

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Hieper de piep... hoeraaaaaaa!

Gefeliciteerd lieve Lune
    !

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @ariel ja dat klopt vanaf disc 4 seizoen 2

17. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hiep hiep hoera voor onze jarige job ..

gefeliciteerd met je 1ste verjaardag Lune

en voor paps en mams ook proficitat met de kleine meid !

18. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    zo dan nu een goedemorgen :)

@ ichtus , balen meis dat je kleine ziekjes zijn , ... en koorts , verschrikkelijk , ben vlij dat bryan er vanaf is bijna ..

@ dees , wat ichy zegt , volg je hart ... dan komt het goed !

19. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ sizzel , jammer foto gemist :( .... wat knap dat ze los staat meis , trots !

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Goeiemorgen op deze eerste verjaardag van Lune!

Ik ben kapot, Fenne werd vannacht om 02:30 uur huilend wakker, we hebben haar eventjes gelaten om te kijken of ze zelf weer zou gaan slapen, maar al snel is Vincent er heen gegaan... die kan daar echt niet tegen hihi, vind ie zo zielig... en wonder boven wonder ging ze weer slapen... maar een uur later weer hetzelfde... dus toen ben ik maar een klein flesje gaan maken voor de dorst en om weer lekker in te slapen... maar daarna nog een aantal keer dat ze wakker werd en een paar huiltjes gaf, gelukkig hoefde we er niet uit, maar werden wel steeds wakker... ik snapte er niets van! :( Maar wat zie ik vanmorgen! :confused: Ik denk dat ze is gaan staan en weer gevallen is ofzo, want ze heeft haar tandje in haar bovenlipje staan... zo sneu! Ook een drupje bloed op de mouw van de slaapzak, arm ding... dan mag je best huilen voor papa & mama, vind nog dat ze dan bescheiden gehuild heeft, want ze was echt niet overstuur...

Deel Deze Pagina