@och arme Fenne zeg... nou dan heeft ze idd stoer gedaan zeg... hier ff spamfoto van Marijn... net genomen... echt lachen zat er niet in...maar de tandjes staan er leuk op..hihihi...
VOlgens mij heeft SArah de waterpokken. ZItten allemaal bultjes met vocht op haar buik, rug en hoofdje en ook in de lies. Ik dacht dat ze dat zo jong nog niet echt kregen. ZOu het ook iets anders kunnen zijn? Vorige week wel veel koorts gehad dus zou ermee te maken kunnen hebben? EN ze mag dan niet naar het kdv of wel? Liefs
hier staat een beetje info anouk , misschien heb je der wat aan http://nhg.artsennet.nl/uri/?uri=AMGATE ... 8253097966 @ ichy , och wat een koppie
Fenne heeft ze ook al gehad, dus het kan wel... als er no vocht in de bultjes zit is het besmettelijk en zou ik in ieder geval even met kdv overleggen. Vervelend zeg! Heb je anders foto, kan ik 's kijken of het lijkt op wat Fenne had... waterpokken komt in verschillende stadia, dus ze zal bultjes hebben die al wel uitgedroogd zijn en blaasjes etc...
ben ik weer.. de kou getrotseerd en ik heb het gehaald! hihi leuke kleertjes voor Nora gehaald voor haar verjaardag.. zal straks ff showen! (denk ik als ik het niet vergeet) ennuh.. Dees! Leuk! de 27e staat dus vast! Gezellig! euh.. ichy wat ziet Marijn er knap uit!
Ff tussen het werk door. Lune van harte gefeliciteerd met je verjaardag dat je maar een hele mooie grote meid mag worden
Ichtus, wat een knappe kerel die Marijn! Hoeft hij de helm nu niet meer op? Anouk, Sarah de waterpokken?Heeft ze er last van,jeuken ze erg? Wen, ach arme Fenne, heeft bij het kunstjes doen vannacht zich zelf bezeerd.arm meisje!
Grrr mijn man is echt gek! Gisteravond was ik werken, kom ik daarna thuis, zie ik dat in de box een stuk plastic ligt dat bolletjes plastic waarmee ze dingen verpakken in pakketjes enzo. Die je zo lekker kan indrukken en dan klak zegt. Ik zeg wat moet dat in de box? Ja hij vond dat ook vroeger zo leuk om mee te spelen.....toch niet een baby van 10 maanden GRRRR
hier is de foto van de kleertjes van Nora! Vind ze er wel heel zomers uitzien, maar het jurkje is best dik! (Ik vond het gewoon super lief!)
IEEEEEEEEEEEKS , ik kom net buiten , zie ik dat de zwerfkatten hier een konijn hebben geslacht ... ..... bah bah ....
Gunst zeg, Tess kwam vanmorgen pas om 9.30 uit bed. Dus ik ben pas tegen 10.00 weg gegaan, wilde uiteraard eerst mijn meissie zien. Maar Siz, het was idd errugg koud, maar ben blij dat ik gegaan ben. Want ik heb maar liefst gekocht voor Tess: * 3 leggings * 3 shirtjes * 1 broek * 1 spijkerrokje * 1 jurkje * 1 vestje * 1 blouse En dat allemaal voor in totaal 56 euro en bij villa happ en name it, ben helemaal happy! Nu even Tess uit bed plukken, want ze is net wakker....