Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Suus, wat fijn dat Tess vandaag zo lekker slaapt...!

Enne... ja echt genoten vandaag! Begin steeds meer mijn draai te vinden op de dagen dat ik alleen ben met Fenne... komt echt een soort ritme in... en ik ben nogal iemand die van structuur houdt, dus erg blij mee!

Mijn borsten staan op springen zeg... ik ga maar eens even wat kolven... even de eerste druk er af! pffff

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Herkenbaar Wen! Hier krijg ik nu ook steeds meer een soort van ritme. Ben ook verzot op structuur, duidelijkheid en ritme.

Ga even een sigaretje roken. Tot zo!

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hier ook een foto van mijn miss world...

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    ow, over roken....
    Ik was gestopt toen ik net zwanger was.
    Wilde echt niet meer beginnen, maar ik rook er nu af en toe 1 :oops: ik wilde het echt niet doen, maar kon het niet laten. Ik rook er max 1 per dag. Soms ook een paar dagen zelfs niet. Heb dan ook niet echt trek.
    Stom van mij hé... Ja ja, geef me maar flink op m'n donder!

5. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Boney wat een heerlijk poppetje zeg!

6. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    ik ben weer begonnen met roken..ik rookte tijdens mijn zw. schap een stuk of 3 op een dag..dit op aanraden van de vk...!
    Maar rook nu weer gewoon..ik wou gaan stoppen..maar zodra we in ons nieuwe huisje wonen stoppen we allemaal...

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Thanks missN. Net ff snel gemaakt. Het is niet de mooiste foto, maar ze stond zo lekker in de zon...

De meneer van de badkamer is weg en heeft een grote troep achter gelaten. Ga ff stofzuigen en dweilen boven. Daarna eten

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    FOEI BONEY! EN IK HOOR JE NOG ZO ZEGGEN DAT JE NIET MEER ZOU BEGINNEN! ZONDE! :(

ach, misschien is het even een fase en stop je er vanzelf weer mee over paar dagen... hihi ;)

En wat een schatje zeg! Ben benieuwd wie nu de echte miss world wordt wanneer alle dames mee doen over 18 jaar... :)

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hoe plaatsen jullie zo'n foto hier? Want die staat dan toch alleen in je eigen bestand?

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    wen ik ga naar www.fotoverkleinen.nl
    daar verklein ik de foto.
    dan ga ik op de foto staan en klik rechter muisknop
    dan eigenscappen
    dan kopieer ik de link nnaar hier

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    duidelijk? beetje lastig typen met links en een beeb aan de tiet...

12. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Erg is dat he? Ik merk steeds meer aan mezelf dat ik zonder structuur nergens ben... mijn vriend is het tegenovergestelde en dat botst nogal eens hihi...
    Zo had ik het idee dat ik Fenne voor de laatste voeding in badje wil doen en daarna fris (en moe van de Natusan) het bedje in... maar hij vind dat onzin, waarom moet dat op een vast tijdstip, ze is nog veel te klein om die structuur te merken... maar ik doe het niet alleen voor haar, maar ook voor mij... zo weet ik waar ik aan toe ben... zelfde met de ochtend, ik weet dat ze rond 11 uur wakker wordt... zorg ik er voor dat ik voor die tijd aangekleed en gedouched ben, dan voed ik haar en dan was ik haar en verruil pyjama voor kleertjes... zijn we daarna klaar voor de dag! Die structuur heb ik nodig hahaha

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    heel duidelijk! :D

14. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hey meiden

ik heb weer niet terug gelezen ,maar wil even jullie advies ,
    bryan krijgt nu flessen van 180 cc en 5 maal per dag , maar sinds gisteren is het na de fles brullen , zou hij nu niet meer genoeg hebben aan die fles van 180 ? ik moet dan echt een aantal keer die speen er in doen en dan wordt hij stil . iemand een idee ?

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Zal straks eens foto maken... ze ligt nu nog steeds te slapen... kleine slaapkop vandaag zeg!

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    In boekje wat ik van CB heb staat het volgende:

vanaf 1 maand: 5 x 110 tot 150 ml
    vanaf 2 maanden: 5 x 130 tot 170 ml

dus als ik het daar op baseer dan krijgt Bryan meer dan voldoende...

drinkt hij heel snel? misschien heeft hij nog zuigbehoefte, heb je al een speentje geprobeerd?

17. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ja maar dat is gebaseerd op maanden ,......
    bryan weegt al veel meer dan de standaard baby van deze leeftijd , dat is t probleem ,

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Mystery, als beebjes na de fles huilen is dat niet altijd omdat ze nog honger hebben. Het wordt nogal eens daarmee verward, waardoor ze soms overvoed worden. Tja, heb het ook alleen maar gelezen en gehoord hoor.....wil niet betweterig overkomen. Ik zou het cb even om advies vragen, kan zijn dat hij meer nodig heeft, omdat hij zwaarder is.

Ik rookte tijdens de zwangerschap niets (3 maanden ervoor ook niets). Maar na de bevalling de eerste maand ong. 3 per dag, maar zit nu alweer op 5 per dag. Ben bang dat ik zo langzamerhand weer naar 10 zal gaan. Tis voor mij echt even een momentje van ontspanning. Jammer, jammer, jammer......

Ik deel mijn dag ook elke dag hetzelfde in.Voor mijzelf, want ik functioneer dan het beste. Maar ook Tess heeft het erg nodig, ze doet het er goed op.

Het lukt mij niet om het lachen op foto vast te leggen, dat vind ik best wel jammer. Maar komt vast binnenkort wel een keer. Wij willen a.s. zaterdag een videocamera kopen, lijkt me zo leuk voor later al die beelden.

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik mag niet eten van m'n dochter.... :( Verga van de honger...

20. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    hoe zien jullie dagindelingen er dan uit...

misschien kan ik er iets van leren haha

Deel Deze Pagina