Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Siz, dat setje is snoezig zeg!

He Mys, gatsie zeg. Lekker dan, de natuur zeggen ze dan.

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zoo pff kom net uit de stad...En het is echt super koud! Ben bijna bevroren... :( en ben niet eens met leuke kleding thuis gekomen :cry:

3. supermummy

supermummy Niet meer actief

Goede vangst SUUS! Leuk zeg en ook niet duur!
    fotootjes?

Tot hoe lang duurt de uitverkoop in Nederland?

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Sorry, ditmaal geen fotootjes. Ligt allemaal al in de wasmand.
    Geen idee SM, maar die leuke spulletjes zijn zo weg natuurlijk.

Ariel, da's balen....ik heb de kou tenminste om een goede reden getrotseerd.
    Kon je niets leuks vinden?

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hey meiden,

heeft trouwens iemand van jullie nog C1000-zegels over voor mij?
    Ik moet er nog 31 en zal er zelf nog wel zo'n 10 sparen...

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Helaas suus, kom nooit bij de C1000. En kon indd niks leuks vinden :(

7. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    oe suus , goed geslaagd dan ....

ik ga zo bryan zijn kast uitzoeken ,... 74 past echt niet meer .... nou en ik denk dat dan de kast leeg is , heb maar 4 shirtjes en 1 tuinbroek in 80 ... tis was ":)

misschien toch maar even bij villa hap gaan kijken

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oh doen Mys, want ik heb ook enorm leuke setjes voor jongens gezien. Het is echt de moeite waard met 50% korting.

9. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ja de laatste keer dat ik er was , kon ik weinig vinden voor jongens .... maar zal nog eens gaan kijken

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Hoi,

Weer even een mama-momentje... ben net naar de intratuin geweest en heb me ingehouden en gewoon geen afgeprijsde kerstspullen gekocht! hihi... wel 2 mooie fotolijsten gevonden die precies bij ons huis passen, maar ook die heb ik nog niet gekocht, had ik wel moeten doen want nu spijt! In elke lijst passen 12 foto's en ik wil sowieso in 1 lijst een foto doen van elke maand van het eerste jaar van Fenne... in de andere lijst denk ik wat vrienden en familie foto's... ook wil ik een grote pot met plant kopen, want ik vind dat we best wat groen in huis kunnen gebruiken nu de boom weg is (kaal!)... dus dat wordt als Vincent straks thuis komt uit het werk weer terug naar de Intratuin, ga niet nog eens met Fenne slepen daar...

Suus, goed geslaagd dus... super! Hier vandaag het rokje en shirtje van Noppies binnen gekregen, cute! En heb je trouwens al op de H&M site gekeken? De voorjaars collectie staat er op, best leuke (basis) dingen bij vanaf maat 86.

Maja, hoe verloopt de verjaardag van Lune? Jullie eten zelf toch wel lekker taart enzo? En hebben jullie al wel cadeautjes gegeven of is ze echt te ziekjes daarvoor?

Mystery, heb jij even lekker een goed excuus om te shoppen, INSLAAN! :) ;)

Sizzel, super cute dat setje voor Nora en ik vind dat vanaf februari best de voorjaarskleuren weer mogen hoor, vanaf maart kan het soms al best zonnig zijn!

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    mannen :rolleyes:

12. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    bekijk het van de positieve kant, jij hoeft niet meer langs de slager vandaag! ;)

13. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hahahah die wen

huh even tussendoor , er staan ineens puntjes onder mijn tekst .... hoe kan dat nou ... dat wat je ook krijgt in word of zo ... vreemd

ja kaal he wen , ik wil hier ook veranderen , vind er niks aan .. bah .. naja ..

14. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ow nu staan die puntjes niet in de tekst vreemd ..

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Wie kookt er hier trouwens ook vaak recepten uit het boek "opperdepop"?
    Vinden jullie kleintjes het ook zo lekker... ben nu sinds 2 weken overgestapt op de 10-12 mnd recepten en Fenne smult er van... vooral de ovenschotel met couscous is favoriet... en de hutspot vind ze ook heerlijk... vandaag ga ik voor de doperwten risotto, ben benieuwd! :D

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    puntjes? :(

17. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    och wen ik heb het boek hier wel staan , alleen nog nooit gebruikt :(

bryan krijgt nu ook al de 12 mnd potjes , of hij eet met ons mee :)

18. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ja , ik denk dat het aan mijn nieuwe Firefox ligt , automatische spellingcontrole of zo

19. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Zonde Mystery, er staan echt super recepten in... heel simpel en gezond. Als ik bijvoorbeeld die pastasauzen maak dan maak ik een grote pan en vries de porties in, dan hoef ik steeds alleen wat elleboogjes te koken... en ze eet ook met ons mee hoor, als we iets eten wat zij ook kan eten dan...

20. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ja ik weet het wen .... ik ben echt te lui tegenwoordig , koken voor ons zelf word ook steeds minder :( .... ik zit niet lekker in me vel denk ik of zo ... weet ik veel ...

iedere keer denk ik en nu ga ik er wat aan doen ... maar er komt helemaal niks van ... bah ..

Deel Deze Pagina