Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ik heb het boek ook staan maar gebruik het ook bijna niet, ben te laatste tijd veels te druk bezig zo druk dat ik niet eens tijd heb om voor ons fatsoenlijk te koken :oops: pff mama zijn en werken en studeren valt me toch wel erg zwaar hoor

2. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ik moet zeggen dat ik het erg knap vind hoor vivi , om dit alles te doen ....

3. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ik weet van mezelf gewoon dat ik ontzettend lui ben ... echt ik werk 24 uur ... das alles ....

en toch is het een zooi hier :(

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ik kan ook best lui zijn hoor mys

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    oh mystery... zo bedoelde ik het niet hoor... ik ben zelf ook geen topkok, Vincent kookt eigenlijk altijd, maar voor Fenne koken ben ik echt super leuk gaan vinden... ben ook altijd mega trots als ik iets voor haar heb gebrouwselt en ze zit er met smaak van te eten... en daarom maar ik vaak ook grote porties, dan hoef ik niet elke dag te koken ;)

6. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ow nee weet ik wen :D maar ik ben gewoon niet me zelf ... ik weet niet wat het is ...

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hormonen misschien? bryan is immers pas 10 maanden dus de hormonen zijn pas je lichaam uit en daar zul je ook weer aan moeten wennen

8. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    zou dat het zijn ... ik weet het niet .. weet alleen dat ik vanalles wil , maar niks kan wat ik wil :(

9. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Da's niet zo fijn Mys. Wat dan ook de reden is, ik hoop wel dat je snel weer beter in jouw velletje zit.

Ik denk dat ik Tess later naar huize "Wen en Vin" stuur. Ik ben meer van de makkelijke hap en kan geen energie vinden om uitgebreid te koken. Maar ik ben nooit een culinair wonder geweest.

Tess heeft net 1 1/2 boterham + 1 koekje + 250cc diksap gehad, da's zelfs veel voor haar doen. Maar mevrouw heeft honger, want ze heeft een nieuwe hobby dat veel energie kost. Ravotten met papa of mama. Ze vindt het helemaal geweldig om op de bank met kussens te klimmen en klauteren en dan achetover laten vallen in onze armen. Op de kop houden, op de bank "gooien", "er bovenop duiken", zijn een schaterlach gegarandeerd. Soms is ze helemaal bezweet....ha ha ha.
    Hoe drukker/gekker, hoe beter.
    Ik vond dat vroeger ook geweldig!

10. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    thnx suus :)

en wat leuk he , als ze zo vrolijk zijn , bryan vind het ook geweldig als we met hem spelen ... maar ja . dat doe ik ook niet zo vaak meer ... :( .. blegg

nou ik hou op met die klaagmodus .. bah

11. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    koken voor de kleine.. net broccoli met kip en aardappel aan nora gegeven.. (zelfgemaakt) maar ze vond het maar lala... heeft denk ik de helft op en toen bleven de kaken stijf op elkaar.. geen favoriet dus.. en toch heb ik dit al vaker gemaakt.. vreemd.. Nora schud ook echt "nee" als ze iets niet wil! ;)
    nu zit ze dus nog aan een boterham die ze dus al bijna op heeft.. kleine muppet!

12. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    knuff voor mys!

Suus jij hebt ff lekker inkopen gedaan zeg! Heerlijk! Moet ik binnenkort ook eens gaan kijken. hihi.. en al die leuke zomerkleertjes die er nu weer hangen.. zoooo cute!

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    haha die nora heeft al een eigen willetje :)

ik ga zo meteen ook maar eens koken want de ovenschotel moet 3 kwartier in de oven maar wel lekker :)

14. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    thnx siz...

balen dat ze je prakkie nie lekker vond :(

15. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    wij gaan morgen even naar tilburg, naar superstore van asten.. eens kijken wat ze daar allemaal hebben!

16. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    wen, geef eens een lekker recept uit opperdepop? zou je dat willen doen? dan wil ik het ook eens proberen voor Nora? en dan wel iets vanaf de 12 maanden of zo!

17. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ik zal ook eens voor je kijken siz :) heb het boek ook

18. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0

wij vonden het daar tegenvallen :(

19. supermummy

supermummy Niet meer actief

hoi meisjes!

Mys niet leuk dat je niet lekker in je vel zit!
    Je moet gewoon iets gaan doen wat je wilt veranderen en waar je energie uit haalt en wat je leuk vindt.Als is het maar 1 dingetje.

Mijn man is alleen naar zijn schoonfamilie gegaan, ik voel me niet lekker, heb oorpijn en keelpijn.Wel jammer dat ik nu mijn nieuwe nichtje nog niet kan zien, maar ik vond het niet zo´n goed idee om daar ziek aan te komen bij een net geboren baby (weet eigenlijk niet zeker of dat kwaad kan) Nu heerlijk een middag en avondje voor mezelf :)

20. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    zeg meiden weet iemand tot hoeveel kilo de kinderen in de auto stoel mogen ?

Deel Deze Pagina