Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    oooh ik weet het al

18 kg :)

2. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ sm , ja ik weet het ... maar moet t ook maar doen he .. das meestal het probleem :)

beterschap !

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Dan ben je hier vlakbij.....komen jullie wat drinken?

4. 40plusmama

We zijn net thuis, flink groenten ingeslagen om voor Luuk weer vooruit te koken en in te vriezen. Ook lekker fruit ingeslagen. Zullen ze litchi mogen? Die waren hier nu 2 euro de kilo dus meteen een kilo meegenomen.

Ik ga zo even koken voor ons. Luuk heeft vandaag makkelijk gegeten, een potje en yoghurt. Wij eten gebakken vis, rijst, wokgroenten en tereyaki saus.

Laterssssss

Oooooooh ja, Marijn is veranderd zeg, woow! Hele vent al. En ik heb een kadoooootje voor Ichtussssss, neh neh neh neh neh. Als het binnen is dan komt het jouw kant op. En meeting, ja snel plannen anders komt het er niet van.

5. 40plusmama

Ik heb hem ook, kan hem de 27ste meenemen, kan je wat kopietjes maken misschien?

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Dees, ik vind dat zo'n mooie foto van jullie tweetjes als avater!
    Nou, Luuk heeft dus voorlopig voldoende. Litchi.....geen idee. Misschien eens eentje proberen om te kijken hoe hij erop reageert?

He gatsie SM, jij kwakkelt ook wel de laatste tijd....irritant he. Zo tussenin hangen....niet echt ziek, maar ook niet optimaal.

Pffff, word helemaal dol van die wisselingen in slaaptijden van Tess.
    Vanmorgen kwam ze pas om 9.30, dus ze ging er pas om 11.30 in. Kon ook echt niet eerder, omdat ze nog niet moe was. Maar goed, ze kwam er dus pas om 14.00 uit en dan zit je he.....
    Pas tegen 16.30 gaf ze een beetje aan moe te zijn en ze ligt er dus net in. Sliep al wel onder de fles....maar wat nu? Waarschijnlijk slaapt ze uit zichzelf zo'n 2 uur, dus zou ze pas om 19.00 eruit komen. Maar ik wil absoluut dat ze uiterlijk 20.00 in bed gaat, aangezien die avond ons heilig is. Maar goed, een uurtje eruit en dan eten, douchen en nog spelen....dat gaat niet lukken. Dus maak ik haar om 18.00 maar wakker, maar leuk vind ik dat niet. Maar met 1 slaapje trekt ze het nog echt niet. Lastig hoor.

7. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ja moeilijk hoor suus ....

maar ze speelt sávonds ook nog dan ?

8. 40plusmama

Das lastig Suus. Luuk gooit ook ineens alles slaaptijden om. Soms moeten we hem zelfs rond 22.00 uur wakker maken voor een fles. Hij heeft nu net de warme hap op en gaat normaal dus nog een tukkie doen maar hij is nog hardstikke actief dus laten we hem maar even. Dan eet hij een soepstengel als wij gaan eten en dan daarna slapen of de laatste fles, net wanneer hij moe is.

Ik moet zo gaan koken maar nog geen zin :)

Mys, hoest nou met Bryan?

Ooh ja, de avatar, ja ik vind hem ook mooi en dat vind ik zelden van een foto waar ik op sta ;)

9. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    over avond eten , ik heb sinds gisteren wat anders gedaan ,
    hij krijgt zijn happie rond 18 uur , en daarbij krijgt hij een beker melk ... na het eten gaat hij naar bed ... dan heb ik dat hele fles verhaal niet meer :)

scheelt een hoop gestress

@ dees, nou hij is echt stront verkouden , hij hoest veel temp rond de 38 .... hij word wat vervelend van zichzelf , vind ik sneu

10. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    is goed!

11. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ik zal even kijken of het erin zit ok? we gaan namelijk eerst naar mijn zusje toe en geen idee hoe lang we daar blijven!

12. 40plusmama

Luuk krijgt normaal tussen 7 en 8 nog een fles en soms slaapt hij dan. Ik maak hem dan nog wel wakker als wij ook naar boven gaan anders vind ik het te lang. We hebben het schema nu een beetje veranderd.

rond 7 uur 180 +6
    rond 9 uur fruit
    rond 12 uur brood en beker melk (ong. 100cc)
    rond 3 uur cracker met water/thee/diksap
    rond 5 uur warme hap met beetje yoghurt
    rond 7 uur laatste fles

Tussendoor staat er de hele dag water.

Balen dat Bryan nog niet zo lekker is.

13. 40plusmama

Help je mee onthouden dat ik hem dan inpak?

14. 40plusmama

Dat dacht ik al ;). Kijk maar, gewoon een sms-je als jullie toch komen dan kan ik koffie maken :) . Bij geen sms komen jullie niet....

15. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    uhmm schema ,... het zit er op het moment niet echt in
    maar ongeveer zo :

rond 9.30 210 melk
    en een broodje

12 uur brood

16 uur papfles

18 uur avond eten met melk

en dan tussendoor drinkt hij vanalles eigenlijk wel , en krijgt hij koekjes
    uhm
    maria koekjes ... :D

16. 40plusmama

Ik heb Nijntje koekjes gehaald maar hij heeft er nog niks van op.

17. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ow die heb ik hier ook voor als we ergens geen gaan of zo :)

18. 40plusmama

Kben ff koken en eten

19. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    is goed! tis ongeveer een half uurtje vanaf tilburg naar jullie toch? En dan weer 1,5 uur voor ons terug naar huis. ik ga ff kijken hoe ik het evt kan doen, komen we dan laat ik het je nog weten!

20. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    :) met mijn geheugen.. ik ga het proberen! :rolleyes:

Deel Deze Pagina