Hey lieverds! Kom nog even verslag doen natuurlijk! En wat was ik verrast door jullie kaartje.. Superleuk en lief zeg, dankjullie wel namens Lune! Ik had de tranen van in mn ogen, emo muts haha! Mijn moeder was er net en vroeg 'wat is er?' Ik: 'Lune heeft een heel lief kaartje gekregen' *snif* hahaha! Heb de bevalling vandaag ook in stukjes weer beleefd hihi.. Lune is redelijk te pas vandaag maar is wel heel snel moe en heeft veel op bed gelegen. We hebben vanochtend visite gehad van mijn ouders en schoonouders, toen zij weg waren kwamen de buren nog even een kopje thee drinken en mijn broer is ook nog geweest. We hebben het dus heus nog wel gevierd Vanochtend hebben Jeroen en ik samen Lune uit bed gehaald en na de fles kadootjes uitgepakt met een feesthoedje van jip en janneke op. Heel gezellig met zn drietjes. Ik heb vanmiddag nog even een uurtje geslapen, ben namelijk verkouden geworden en voel me niet lekker. Lune ligt nu weer op bed maar wil niet slapen. Hopelijk straks wel want gisteravond was drama en vannacht ook. Ik zal straks nog even spammen van vandaag.. Eerst Lune er weer uithalen want ze wil duidelijk niet slapen. Tot straks!
maja wat fijn om te horen dat lune al klein beetje beter is en dat jullie het toch een beetje hebben kunnen vieren zou hier is het eten bijna klaar maar goed ook want ik barst van de honger oh als ik jullie allemaal hoor wil ik ook gaan shoppen maar helaas
fijn om te horen dat je het kaartje leuk vond en och jeej , beterschap meis sow ik heb even ingeslagen , ariel kwam met een hele leuke en niet dure site ... ben benieuwd wat het totaal kost , was 4 halen 2 betalen
Tuurlijk... maar waarom meteen vanaf de 12 mnd dan? oh... nu ik die zo bekijk is het net een kookboek voor jezelf hihi... zijn gewoon al dingen als Hachee met rode kool, Morokkaanse gehaktballetjes, Andijviestamppot met spekjes etc... ik denk dat je dan net zo goed gewoon kunt geven wat je op dat moment voor jezelf kookt... wil je iets met vlees of vis? Laat maar ff weten, want 't zijn best lappen tekst om te tikken...
Jeempie Maja, het blijft ziekenboeg bij jullie . Jaaaaa foto's! Fijn dat je het kaartje leuk vond ook. Het eten was jammie. Luuk heeft slaap dus ik ben benieuwd of hij nu wel wil slapen. Gisteren was het een strijd namelijk. Eetse Vivi Ja Sizzel, vanaf de babyzaak is het een half uurtje en die afsluiting is er nog maar je kan er gewoon door hoor. Van hieruit naar jullie weet ik niet hoe lang dat is.
oh Sizzel lees nu dat je kopietjes kunt maken... nog makkelijker! en Suus, het is echt niet veel werk hoor... wat Fenne vanavond gegeten heeft was alleen maar uitje snipperen en met de rest in de pan gooien en dat 20 minuten laten staan: snipper een sjalotje fruit 't sjalotje in de pan gooi er 40 gram risottorijst bij 1/2 theelepel Italiaanse kruiden 100 gram doperwten 250 ml boullion en 15 tot 20 minuten zacht laten koken (af en toe omroeren en eventueel water bij doen) en klaar is kees... alleen nog wat geraspte kaas er over! (dit zijn trouwens 2 porties hoor) Maja: toch stiekem een beetje gevierd dus... en das maar goed ook, zo'n dag als deze mag natuurlijk niet zomaar voorbij gaan, dat vinden opa's, oma's en ooms en tantes natuurlijk ook... En nu ben jij dus ook weer ziekjes aan het worden... jakkie bah! maar... foto's foto's foto's... ben wel benieuwd naar haar jip en janneke hoedje! Mystery, dat is balen dat je niet lekker in je vel zit... hoop dat het snel over is hoor!
opperdepop, hier een hele middag vanalles gemaakt, eet ze het niet, grrrr, geef mij maar olvarite denkt ze hihi
haha Debie... Fenne moet echt niks van potjes hebben... wil ze echt niet eten, nooit gedaan ook, nadat ze 1 hap heeft genomen gaat haar mondje niet meer open...