Heeeej dames... @Maja.. fijn dat de Jarige zich heeft vermaakt.. het ziekzijn maakt het dan niet echt af.. hoop dat ze lekker slaapt vannacht en een beetje opknapt.. en jij zelf ook zo te horen.. Moet wel even zeggen dat de tranen me in de ogen sprongen bij die kusfoto.. PRACHTIG zeg.... @Kusjes hier.. STOERE mannen kussen WEL hoor.. Marijn grijpt mijn hoofd vast en zuigt mijn hele wang naarbinnen..en tussendoor maar AAAAAh zeggen... geen moeite mee.. arme toekomstige vrouw.. laatst stak ik mijn tong uit... pakt ie m beet en komt met open mond op me af.. JA DAAAAAAAAAAAAAAAAAG! @schema.. 7.30 fles 210 en brood 12.00 fles 210 en brood 16.u/16.30 warm eten (potje of eigen) toet en om 17.15 nog halve fles (laat de helft staan) en dan naar bed.. op etens tijd wordt ie wakker.. en na een uurtje.. of anderhalf gaat ie er weer in.. om 17.15 gaat ie naar bed tot 7.30 de volgende morgen... vanmiddag had ie om 16.30 - 39.8 C... zetpil gegeven en naar bed gebracht.. wil m eigenlijk nu nog een zetpil geven zodat ie de hele nacht door kan.. ben altijd zo bang dat het doorschiet en een koortsstuip wordt...hmmm ga zo wel even kijken.. als ie rustig slaapt en niet idioot warm voelt laat ik m wel slapen... @Dees.. cadeautje? Wrom? en jaaaah kom maar op met die datum.. euh ik zal een gooi doen.. zaterdag de 17e jij deze kant op? kan die dag niet jouw kant op heb dan geen auto.. had je nou door de weeks nog een vaste vrije dag? @Mys... balen dat je niet zo lekker in je vel zit meis.. moeilijk om die spiraal te doorbreken.. ik ken t maar al te goed.. niets lijkt te lukken.. motivatie als een visstick...en ik heb bergen zelfmedelijden... heel handig als je juist UP UP UP moet.. NOT!.. *Geeft mys een knuf.. komt wel weer goed schatje*.... @Prachtfotos gezien.. @SM.. hoop dat je genoten hebt van je rustige daggie...snel beter wroden hoor... @Wen.. lekker hoor dat ze jouw kookkunsten kan waarderen...helemaal goed.. ben ook erg blij dat het hier gewaardeerd wordt.. en ik ben een ramp in de keuken.. dus mijn kids hebben gewoon geen smaak..whahahaha.... @Debie.. ik ben ook vooooooor Olvarit...handig, snel, geen gesmeer en kost geen tijd.. echt mijn ding.. ik ben nl te lui voor dat gekokkerel..net als Suus..hihihihi @en Mooie Gwen in de slee.. prachtig hoor... en nu vergeet ik ongetwijfeld nog mensen, maar meot er even weer in komen.... is Marijn trouwens echt zo veranderd? nou ja.. zal morgen s een stoere foto maken in zijn nette outfit en gel in zijn kuif.... kraag omhoog en hij kan zo bij dirty dancing..de mini's.... en nu... nu ga ik naar bed.. ik is moe... welterusten dames.... Love you alll.....
Nou, het pyamapapje hoeft ze niet Dikke tranen huilen Ze wil gewoon mama's melk en ligt nu heel tevreden dat naar binnen te klokken Daarna ga ik ook mijn bedje opzoeken. Trusten!
@lune van harte gefeliciteerd met je 1ste verjaardag! ook voor papa en mama proficiat! liefs van ons drieen
Hoooooi! Maja, toch nog een beetje verjaardag van Lunepunepoepchinees. Wat een leuke kado's heeft ze gehad zeg. Dat loopfietsje vind ik ook wel wat voor Tessa haar verjaardag. Ik ben nog druk op zoek naar een kado. Maar we hebben nog even. Tessa is 1 van de laatste hier. Sofie van meiske wil pyjama papje niet? Tuurlijk niet. Mamamelk ik toch veeeeeeeeeeeel lekkerder? Zo lekker dat ze 's nachts nog een keer wil proeven. Kun je tegelijk me mama kroelen. Wat wil je nog meer Nee, even sereneus. Balen joh... Heb je het met een fles gegeven of van een bordje met een lepeltje? Drinkt Sofie al wat anders dan BV? Ik geef Tessa zo min mogelijk ander drinken. Ze krijgt haar drink beker met water wel eens onder het spelen. Dan neemt ze af en toe een slokje, maar ze klokt het niet achter elkaar weg dus dorst heeft ze dan niet. Peter geeft wel eens wat diksap of verdunde vruchtensap. Ik wil het liever niet, maar hij wil dat dan proberen omdat hij bang is dat ze te weinig binnen krijgt . Bij de boterham oefen ik altijd met water of thee met drinken uit een gewone beker. De ene keer gaat dat erg goed, maar de andere keer lijkt of ze goed drinkt, maar dan laat ze alles zo weer langs haar kin naar buiten lopen. Hoe lang wil jij doorgaan met de BV? Ik nog zo lang mogelijk. Wel wil ik als ze 1 jaar is geweest af gaan bouwen zodat ik alleen nog een ochtend en avond voeding over heb. Als dat een tijdje goed gaat en m'n productie is weer stabiel, dan wil ik alleen nog een ochtend voeding over houden. Die krijgt ze dan zolang ze wil. Ik wil namelijk errug graag van dat kolven op m'n werk af. Ik werk natuurlijk alleen maar 's avonds en kolf ongeveer op het tijdstip dat Tessa naar bed gaat. Het lijkt me een heerlijkheid om niet meer op m'n werk te hoeven kolven. Maar die ochtend voeding wil ik voorlopig nog niet kwijt. Ik vind dat een heerlijk begin van de dag. Nog heel slaperig allebei. Tessa nog in slaapzak en mama weer terug in een warm bedje.... Daarna nog even samen kroelen en nog een uurtje verder slapen. Heerlijk! Heb jij je andere kinder eigenlijk ook zo lang BV gegeven? Euhm... Wat wilde ik nou nog zeggen? Denk denk... Ow ja, over potjes. Tessa heeft op Terschelling voor het eerst een potje op. Ik had nog wat gekregen potjes in de kast staan en die hadden we mee genomen. 1x spaghettie op. Vond ze best lekker en ik vond het ook redelijk smaken. En 1x doperwt met wortel. Ieeeeuuuw wat is dat vies zeg. Alsof je oude kranten zit te eten. Dat krijgt ze dus echt nooit meer. Ze vond het ook niet lekker. Die structuur kent ze ook niet. Het was helemaal gepureerd en dat had ze nog nooit op. Ook 1x fruit geprobeerd. Maar ook dat was niet echt een succes. En ik moet zeggen dat als je mij met m'n ogen dicht zou laten proeven ik niet zou kunnen vertellen wat ik zou eten. Was geloof ik een potje met banaan en appel of zo. Maar die spaghettie ga ik zeker halen. Is wel reuze handig voor als je weg moet. Ff in de magnetron en klaar is Boney. En daar zitten ook stukjes in zodat je nog een beetje kan zien wat je eet. Zelf hou ik er ook niet van als ik niet kan zien wat ik eet. Nou, nu wel weer genoeg tekts neer gezet hier. Tjonge zeg... Hihi. Ja en nog wat. Volgens mij was dat WEN. Jij hebt hier wel eens een site neergezet met speelgoed. Oa ook houten speelgoed. Zou je die nog eens voor me op willen zoeken? Volgens mij had je daar een loopwagen of zo vandaan. Was een erg leuke site. Nu ga ik slapen. Ik hoor Tessa af en toe geluidjes maken dus die zal nog wel een slokje mama melk willen. Ook mijn melk is schijnbaar zo lekker dat ze daar 's nachts gewoon een keertje van wil proeven... Als ze daarna weer lekker verder slaapt vind ik het geen probleem. Wel is ze weer wat snotterig sinds vandaag. Net lag ze gewoon een beetje te snurken. Truste allemaal. Van de week kom ik ook met foto's van het ijs. Vandaag weer even geschaatst. Heerlijk zeg. Zo vanaf je achtertuin het ijs op. Tot morgen. Kus
Goedemorgen Ik was om 7 uur al wakker, Sofie ook. Ze heeft gedronken en besloten dat het echt al ochtend is Vannacht heeft ze maar 1 keer gedronken, dus dat gaat de goede kant op. Boney, ik heb het pyamapapje in een fles gedaan. Op zich drinkt ze daar wel uit, maar dus geen melk. Ze krijgt 's middags altijd een koekje en een beetje roosvicee in een flesje. Dat gaat op zich goed. Ze wil echt niet drinken uit een tuitbeker ofzo. Vanavond nog maar een keer proberen of ze een pyamapapje wil. Ik heb er nog 1 over nl. En over bv, ik wil ook na haar 1e verjaardag zo af gaan bouwen dat ik eerst alleen nog de ochtend en avondvoeding geef en daarna ook alleen de ochtend. Ik heb al mijn kinderen een jaar bv gegeven. Zo rond de 14 maanden was het helemaal afgebouwd, omdat we dan weer een kinderwens hadden. En ik heb gewoon geen eisprong zolang ik bv geef! Na Kas was er even geen kinderwens meer, maar hij wilde zelf niet meer bij mij drinken. Ik denk wel dat Sofie het langst zal drinken, omdat ze toch de laatste in de rij is! Zo, ik zal de kinderen eens aan gaan kleden. En straks internet maar weer afstruinen voor schaatsen voor Stijn Doeidoei!
Goedemorgen ladies! Hier echt een vreselijke nacht gehad! Rosalie besloot om 3 uur dat ze niet meer in dr bed wilde liggen, dus had ik dr in ons bed genomen. Daar besloot ze een feestje te bouwen en heb dr dus om half 5 weer naar dr eigen bed gebracht met een fles. Daar werd ze na een half uur weer wakker en toen heeft vin dr weer in slaap gekregen. En om 6 uur was het mama's beurt weer en ben ik naast het ledikant op de grond in slaap gevallen Heb dus nu overal spierpijn GRRRRR
goedemorgen hier heeft Gwen lekker geslapen van 19.00 tot 8.30 lekker hoor zo pyamapapje ze slaapt er gewoon goed op. hier is het weer een beetje aan het dooien, bale hoor
maja bedankt voor de site, die had ik nog niet en zijn daar echt veel goedkoper, had alleen poppenwagen rond de 80 euro gevonden. Vind zelf die rode ook erg leuk maar twijfel of blank niet beter is. pyjama papje neem ik mee voor onderweg, geen geklooi met warm water of zo. (nu geen last meer van maar dronk ze ook bij 6 maanden al koud) echt een aanrader om te kopen is die leuke leerzame stad van phiser price, officieel vanaf twee jaar maar ilse vind hem nu al helemaal geweldig en kan zelfs de oven om pizza's te bakken al openen. volgens mij ga ik echt ongi worden nu de tweede maand dat we echt aan het proberen zijn. 8) mystery wat voor webwinkel zou je dan willen beginnen? o'ja vanaf morgen ga ik beginnen aan het o zo slechte niet helpende dieet van sonja bakker met een eigen draai eraan, baal echt zo van mijn lichaam, moet gewoon echt aantal kilo af. zag ichtus ook weer lekker actief hier en ariel ook, gezellig laarsjes heb ik trouwens een leuk paar gevonden al bij de bristol kan het bijna niet geloven, haha. maatje 19 gekocht, en goed voor de sneeuw en ze kan ze ook leuk daarna nog aan. Heb trouwens gister ook nog 3 shirtjes bij de hema gekocht en heleboel bij de prenatal, hebben zulke leuke nieuwe dingen nou genoeg gelult, tot later
Mogguh meiden. Ik ben aan het ontbijten maar ff op Ichtus reageren. Ik ben vast op dinsdag vrij en de 17de gooi ik in overleg.
Goedemorgen lieffies @ meiske balen joh , dat ze dat ook niet lust en mengen ? misschien langzaam overstappen met de avond voeding ? misschien lust ze het dan wel ? @ ariel och meiske toch ... das niet leuk he ... dikke knuffie @ joma , kijk , zo moet dat ! nou hier ging t redelijk , om 1 uur werd bryan weer wakker , van de benauwd heid , ben hem toen maar even wat drinken gaan brengen ... opnieuw neusspray gegeven , en toen weer slapen na veel drama ... vanmorgen ga ik hem uit bed halen , nou alles was nat ... zijn bed , zijn slaapzak zijn handen zijn haren ...echt zeiknat , van het snot * sorry * zo sielig ... maar goed verder niet veel op de planning vandaag OW OW EN GELUKKIG IS HET KOUDER !
@ debi , met voornamelijk kinder en baby kleding , de eerste opzet is er al , ik verkoop nl al via mp . en dat ga ik nu dus via die web winkel doen . @ dees smakelijk
Mystery, ik kan het nergens mee mengen, want ik heb geen kolf Ahh, wat zielig dat Bryan zo verkouden is Ontbijtse Dees Debie, ik zal zo eens kijken hoe die stad van fisher price er uit ziet. En Sonja Bakkeren? Succes ermee!
ow das wel klote dan ja ... ach als het jou niet stoort zou ik het zo houden , als je zegt van nou onderhand wil ik wel wat anders kun je overwegen een kolf te huren om te proberen of het daadwerkelijk helpt
Goedenmorgen, Tessje kwam vanmorgen om 8.40....we hebben dus weer heerlijk uitgeslapen. Alleen zijn we allebei niet echt super te pas. Tess is weer enorm aan het hoesten en snotteren en ik voel me rillerig. Zo balen! Pyamapapje is hier helaas ook NOT DONE, dat blieft mevrouw niet. Nouja, dan niet hoor. Bones, waar blijven de foto's van het schaatsen. Ikke is nieuwsgierig. Ariel, pfffff....wat een nacht zeg. Enig idee wat er met Rosalie was dan? Agossie Bryan ook al zo snotterig....sneu he Mys? Debie, balen van de ongi! Die stad van fp heb ik ook, had het boven gezet, maar misschien haal ik het wel naar beneden dan. Maar ze heeft al zoooooo veel nieuw spul. Ik wens je succes met het dieet. SM is ook aan het dieeten, misschien kunnen jullie elkaar motiveren. Joma, lekker he, dat doorslapen. Dooien ja? Hier nog niet hoor.... Ik ga Tess zo de fles doen en mijn vriend de nek omdraaien.....sow he, wat is die strontvervelend. Hij denkt echt dat hij grappig is.....flauwerd...pffff, heerlijk zo adhd in de ochtend. En zodra Tess weer wakker is gaan we naar vrienden.....
@ suus , ja echt vervelend , hij hoest ook heel erg , ik vraag me af en toe wel af hoelang ik zoiets moet aan kijken ... ik ken dit nog niet , bryan was nooit zo ziek als dit