Ik heb de vorige keer een AB-kuur gekregen toen het 2 weken aanhield. Het was toen een luchtweginfectie, maar goed....het was toen over. Maar nu dus weer hoesten en snotteren. Tis natuurlijk ook de tijd van het jaar....
ja ik hoor hem echt piepen bij het hoesten gisteren ging hij bijna over zijn nek daar door ... hij is ook erg hees , en lijkt keelpijn te hebben ...
En nou doet hij alsof mijn telefoon gaat....zelfde deuntje op zijn telefoon laten afgaan.... Ik ga hem maar even aandacht geven, want hij vraagt er duidelijk om... Ik heb gewoon soms 2 kinderen thuis.
Oh Mys, ga dan morgen even naar de HA. Tess gaf toen ook 2 keer daags over door het hoesten. En eten en drinken deed pijn aan haar keel, dus ik vermoed hetzelfde.
goeiemorgen allemaal @mys wel goed in de gaten houden he meid, want bryan had ook een luchtweginfectie toen hij in ziekenhuis terecht kwam dus bij twijfel direct naar ha meid! Bij bryan was het wel een heftige reactie maar ik gun dit geen enkele moeder dus vandaar wil je natuurlijk niet onnodig ongerust maken
IK BEN LUIIIII , IK DOE NIKS VANDAAG ... hahahah , neee heb veel plannen weer , maar ja .... het doen he !