Huh huh, soms is het een echte zwaan-kleef-aan.... Mrijn, wat een moppie zeg. En wat heeft ze al veel tandjes, geweldig om te zien.
hihi.. dropka kun je niet bij de drogist halen.. hihi.. naar de slijter! (maar dat snapte je natuurlijk wel!) Dropka is een sterke likeur met dropsmaak net een hoestdrankje van de dokter maar dan met 30% alcohol..
ik ga trouwens echt een meiden speelgoedkist maken.. lekker beschilderen met roosjes erop e.d.. ga wel eerst even een ontwerp maken.. Denk dat Nora's naam er ook op komt!
yep! 1 of 2.. en echt waar.. je knapt er van op.. (de keelpijn wordt dan echt minder en het hoesten wordt ook minder)
Klinkt leuk Siz, misschien dat ik in de zomervakantie mijn creatieve kant weer eens ga stimuleren. Is dropka net zoiets als dropshot?
Ik stuiter niet na drank maar krijg het warm of ik word zo eil als oter . Behalve als ik teveel op heb, dan ga ik slapen
Whaahaa, alleen dat vlammetje in het logo....zegt genoeg....zo staat mijn strot ook in de fik dan....
brand je in ieder geval die slechte bacillen ook weg.. en dan neem je gewoon de dubbele portie..weet je zeker dat ze allemaal dood zijn..
Zag het ook Siz. Ik ben nu in ieder geval aan het zweten....whaahaa. Terwijl ik me net gedoucht heb, lekker handig. Lieve dames, bedankt voor de tips en ik duik lekker mijn bed in. Ik weet niet of ik morgenavond nog fut heb om te posten...maar dat zien we vanzelf wel. Allemaal een hele fijne avond en goede nachtrust! Voor de werkenden: werk ze morgen! Koes koes.