Zooooo dan. Ik moet dat met mijn maagproblemen maar niet doen denk ik. Hm, misschien pak ik zo nog een wijntje, de fles is toch open. Lekker Shiraz, goed te zuipen. Hm, eerst even naar boven, Luuk mikte zijn speen uit bed en zonder slaapt hij niet. Meneer is nu dus aan het feesten en dan is het zo brullen.
Meiden, nog snel even een berichtje van hier. Zwangerschapspagina is zo traag, gek word ik ervan! Leuke foto's gezien van Luuk en Nora die zo te zien het erg gezellig hadden samen En wat een beauty is Julia zeg! Ook foto gezien van een zielige snotterige Fenne, beterschap voor je meisje Wen! De box staat hier ook nog. Sofie vindt het niet leuk om er in te zitten, maar af en toe moet ze toch. Naar de wc gaan gaat hier gewoon met de deuren open en vaak met toeschouwers in de badkamer (badkamer hebben we beneden) Beterschap voor Suus en Maja. En werkse morgen! Leuk een kist beschilderen Ik ben helaas niet zo crea.. Bij Sofie komen de eerste twee boventandjes door Ze heeft er helemaal geen last van! En ze heeft vanavond voor het eerst groente op Broccoli, ze zat wel te rillen erbij, maar elke keer ging haar mondje weer open. Na een hapje of 5 vond ze het wel genoeg, maar ben best trots op haar! Morgen gaan de kinderen weer naar school, dus terug in het ritme van haasten 's ochtends, bleh! Ook morgenmiddag met zus naar de vk. Ze is best zenuwachtig of alles goed is. Ga nu de zoveelste was maar even in de droger doen...
meiden jullie zijn irritant hahahaha , nu ga ik hier morgen dus ook schuiven en verbouwen dat bryan zijn eigen speelhoekje heeft haha
Nou waar hij kan staan daar staat nu een ladenkastje en op een ander plekje de kattenklimpaal. Ach, hij kan overal spelen nu dus komt vast goed.