Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38

dit word de uitnodiging voor dylan's eerst verjaardag :D

2. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ naatje , he balen meis , daar ook al zo'n 'lastig' kind :)

@ kikkert mooi meid !

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Leuke uitnodiging Kikkert! Heel gaaf. Zelf gemaakt?
    Ik wil ook zelf uitnodigingen gaan maken en versturen. Ben nog op zoek naar ideetjes.

Truste meiden.

4. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    goedemorgen!

Nora dacht vanmorgen eens 1,5 uur eerder wakker te worden dan normaal! Dus was ze om 06.30 uur klaarwakker. Ze heeft net heerlijk gegeten en gaat zo weer terug naar bed.

ER LIGT HIER GEWOON 12 CM SNEEUW! JEEEEEEEJ..

5. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ik denk dat ik straks lekker met nora ga wandelen.. lekker de sneeuw in! (nora lekker dik ingepakt in de kinderwagen welteverstaan.. en mamma klauterend door de sneeuw... hihi..)

6. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Maja en suus.. hoop dat jullie een beetje opgeknapt zijn en heerlijk aan het werk kunnen straks.. (of al zijn..)

7. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ik zal straks eens even een foto maken van hier.. die zet ik dan vanavond hier op het forum.. (ben niet zo goed met foto's op de pc zetten e.d.

pfff.. lijk wel een schizofreen.. zit hier lekker in mijn eentje tegen mezelf te kletsen.. ach.. zo lang het maar gezellig is he.. hihi..

maar nu.. ga ik ff poetsen, de was aanzetten e.d.. ja.. dat kan nu wel, nora slaapt toch al weer lekker!

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ben je er nog Sizzel?

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Morning mama's,

Sizzel, was Nora gisteren eigenlijk wel lekker gaan slapen nadat ze zo overstuur wakker werd? En je was vroeg op zeg...
    Hier ook vroeger dan normaal echt er uit gegaan... om half 8 werd ze wakker voor de fles, en wat ik toen zag was echt niet pretty... ze had haar hele gezichtje onder de opgedroogde groene snot, ook was er weer veel uit haar traanbuisjes gekomen en zaten haar oogjes half dicht geplakt... ik overdrijf echt niet, ze zat helemaal onder! :( Dus toen heb ik het bad maar vol laten lopen om het er vanaf te weken... tijdens het afdrogen zag ik dat ze nog wel moe was, dus nu ligt ze er toch nog even in... maar hoor haar wel kletsen nu... :D

Boney, weer lekker laat hier... heb je net misgelopen vannacht!

Kikkert, super mooie uitnodiging!

Sneeuw: hier ook, heel veel! :D :D

10. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Jee wat een nacht.... Echt zo overstuur brullen. Maar we vragen ons ook af of Sarah ons niet aan het uitproberen is want als we haar oppakken is ze stil en gaat ze heel vriendelijk lachen maar als we haar laten liggen wordt het een hysterisch gehuil. We hebben haar een half uur laten huilen en toen zijn we even gaan kijken en toen weer 3 kwartier laten huilen maar wat moet je?
    Op gegeven moment even bij ons in bed maar ze kon nog geen halve minuut stil blijven liggen, bleef over het bed schuren en toen heb ik haar maar in haar bedje gelegd en de deur dicht en laat maar huilen, het helpt toch allemaal niks. Uiteindelijk heeft ze toch og 3 uurtjes geslapen....
    GA zo even met haar naar de huisarts, toch even controleren.

Liefs Anette

11. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hey wen.. was net te laat.. hahaha.. heb inmiddels al weer heel wat gedaan. Nora sliep maar een half uurtje dus dat schiet ook niet op!
    Net ff wat fruit gegeven en dan gaan we hier zo de sneeuw in! leuk!

moet ook nog ff naar de winkel dus dat gaat allemaal in 1 moeite door!

12. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    wen, wat sneu voor fenne zeg.. ach.. zo zielig! en ja.. je kunt het er dan beter afweken dan eraf trekken, want dat is ook niets! Dat doet pijn! Heeft Fenne nog veel last van al het snot e.d...
    Nora is gisteren gelukkig lekker gaan slapen, alleen weer vroeg op vanmorgen! haha..

Anoek, wat jij beschrijft hebben wij hier ook een paar keer al gehad. Meestal tijdens een sprongetje!

Denk dat ik Nora vanmiddag lekker in bad doe! Dan is ze lekker fris als pappa thuis komt!

pffff.. er komt nu een odeur voorbij.. hihi. denk dat ik nu ook moet gaan boenen! ;)

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goeiemorgen meiden

hmm ik zou vandaag weer beginnen maar ben niet gebeld of ik op wacht sta ofzo raar ga zo maar eens bellen

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    weet iemand hier toevallig hoe je in frontpage een menu maakt? :(

15. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    sorry Wen, kan je niet helpen. ff googlen?

16. supermummy

supermummy Niet meer actief

Zo ben weer bijgelezen....
    was wat veel, heb leuke fotos gezien van Gwen op het ijs,Elena op haar sleetje,Jarige Luuntje en snotkop Fenne :)

Kikkert, sorry hoor maar wat een *piep* jou man.
    Hij gaat voetballen en jij moet maar het huis opruimen?En dan ook nog zeuren erover?

17. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Dat is dus ook mijn probleem, ze zit natuurlijk rond de 11 maanden en ishet nu een sprongetje tegelijk met de waterpokken of toch niet want van al die andere sprongetje hebben we nauwelijks iets gemerkt qua slaapgedrag. Vind het moeilijk wat te doen

18. supermummy

Oh ik lees nu van Sarah, aah arm meisje!Maar dat is wel erg lang dat ze zo hard huilt! Goed dat je haar toch effe laat nakijken.

19. supermummy

Op 12 januari vliegen we weer lekker voor een weekje naar Nederland heb er zo'n zin in :)

20. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    supermumy, heb je het weer hier gezien, en weet je het zeker dat je hier wil zijn, haha. Nee, leuk dat je deze kant op komt. Is al bijna!

Deel Deze Pagina