Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ik ga ff het eten op zetten!

2. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Ohh Sizzel is er: HAAAAAAAAAAAAAAAAAIIII :whistle:

3. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    En daar gaat ze weer.... hi hi, nou dan ga ik ook maar de huisvrouw uithangen... hmm... wat zullen we eten?

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    hihi... Mom! Tessa slaapt ook hoor, maar ik ben met andere dingen bezig. Ja, ik heb naast dit forum ook nog een ander leven... ;) Niet te geloven hè?

5. supermummy

supermummy Niet meer actief

Wij eten gehaktballos met rodekool en aardappelen +verse apfelmoes :)

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wij eten spaghetti! Mjammie. Heb ik al dagen trek in.
    Net ff een bakkie leut en en met m'n vriendin zitten bellen. Die had ook luierdag vandaag.

7. supermummy

Als Sara dadelijk wakker word gaan we naar de intocht van de driekoningen kijken dat word hier groots gevierd (net zoals Sinterklaas in Nl)

8. supermummy

hehe luierdag

9. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Bedankt voor de tips! mijn moeder heeft niet echt hobby's ofzo, dus dat maakt het wel moeilijker. Wss wordt het een vitalizeebon en een pandoraarmband, maar die zijn zo verschrikkelijk duur...

@Wen; Leuk dat filmpje van Fenne! En wat is het lekker opgeruimd bij jou zeg, pfffff.....

Meiden, het lijkt altijd alsof het bij jullie allemaal zo makkelijk gaat, maar worden jullie er nou nooit gek van. Mike is al de hele dag wakker, zit overal aan waar ie niet aan mag zitten. Wordt er soms echt moe van..... Ik probeer de kamer op te ruimen, ben nu al de hele middag bezig, en nog ben ik niet klaar. Kan soms echt wel janken.... Gister ook, is ie de hele dag wakker, heb geen moment voor mezelf..

Nou ik ga weer verder.

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ow, Tessa is weer wakker. Ga ze ophalen. Ben weer weg.

11. supermummy

ja een moment voor jezelf is idd wel lekker en erg Nodig zo af en toe.
    Slaapt mike dan helemaal niet meer overdag?

12. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Gister heeft ie niet geslapen, en sliep ook pas om 23:30u.

Nu piept ie wel, en zou em dus naar bed kunnen brengen, maar dan slaapt ie pas vanavond laat weer :(

:(

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goedemiddag ladies!
    Net thuis van werk, gatverdamme wat kunnen sommige mensen smerig zijn zeg! Heel de wc zat onder de stront! En heel het huis ruikt daar naar urine en ik krijg de lucht gewoon niet weg! :confused:

Me zwager heeft net ook een ongeluk gehad op de A12, hij heeft zelf gelukkig niks en zijn auto ook niet, maar het is wel chaos daar nu!

Verder niet heel erg veel te melden...

14. supermummy

Ja lastig is dat Naatje.
    Ik doe in ieder geval dingen die ik MOET doen (zoals afwassen etc)als Sara wakker is, zodat als Sara slaapt ik lekker tijd voor mezelf heb zoals een kopje koffie en internettijd.

15. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    HE grilssszzz

Ariel... wil je wel heeeeeeeeeeeeeel gauw gaan douchen, ik ruik het hier gewoon, bah! (en: thank God dat je zwager niets heeft!)

Naatje, sneu zeg van Dylan (en voor jullie natuurlijk). Ik heb trouwens echt geeeeen idee wat voor kadootjes je gaat geven.. wat zijn dat?

Boon... dus luieren is jou 'drukke' leven, ha, ha.

SM dat klinkt erg leuk.. is dat nog van kerst.. de 3 koningen (zeg maar de 3 wijzen uit het oosten) oh nee, het is een of ander winter feest he?

16. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Hij slaapt nu, dus zal ie er vanavond wel weer laat in liggen :(

Ga nu maar snel het eten klaar maken, want de laatste tijd eten we ook niet fatsoenlijk :(

17. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Wij eten lekkere verse maaltijdsoep van heeeeeeel veel verschillende groenten! Vanmorgen ruim een uur staan hakken en snijden in de keuken..
    lekkere rookworst erin.. en een warm broodje erbij..jammie! heerlijk met dit weer!

jeej ariel.. das schrikken meid. Gelukkig heeft ie niets!

Naatje.. Oh. nora kan soms ook vreselijk irritant zijn.. maar ja.. welk kind niet! Ze doet ook nog maar 2 korte slaapjes op een dag. Vooral als nora van die magneetdagen heeft... (dat ze continu bij je wil zijn.. aan je wil hangen e.d.) dat vind ik echt doodvermoeiend!

18. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    internetijd.... :) .. .. ik krijg er ineens hele rare gedachten bij... wat een puber ben ik toch vandaag... :rolleyes:

19. supermummy

hehe wat voor een gedachten?
    ik weet niet wat jij op internet doet?

20. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    He ik kruip de keuken in, heb net bedacht hartige taart te gaan maken. Tot later!

Deel Deze Pagina