Ik kan echt eerlijk zeggen dat Sara nooit lastig is Ze is zo makkelijk dat ik altijd nog genoeg vrije tijd heb
hahaha... ja *ZUCHT*... als ik de beslissing alleen zou kunnen nemen dan... Sizzel, zo grappig dat ze hetzelfde blijven klinken, zullen ze straks misschien ook wel beetje dezelfde stemmetjes krijgen Naatje, ik moet eerlijk zeggen dat het hier altijd wel opgeruimd is, ik kan het gelukkig goed bijhouden allemaal omdat Fenne nog erg veel slaapt op een dag, minimaal 2 x 2 uur. Als ze dat niet zou doen dan zou ik dat ook lastiger vinden. Maar Mike kan zich ook moeilijk zelf vermaken, of niet? Misschien dat die fase over een tijdje voorbij is en hij wat meer zelf zit te spelen, dan heb jij natuurlijk tijd om het huis rond te gaan... en alsof een beetje zooi in huis nou zo erg is meid, moet je je niet druk om maken, je bent geen huishoudster, je bent de mama van Mike! Mom2be... nou... ik weet nog zo net niet of jij wel kan wat ik kan hoor... dont underestimate me! Ik doe het via tinypic (niet weer doordenken) en dan is het gewoon bestand zoeken en klikken op uploaden, ff wachten en daarna de URL hier plaatsen...
Wat een leuk filmpje van Fenne! Wat stapt ze al goed! Zoë snapt haar loopauto nog niet, ze is gelukkig zat met het kruipen en vindt stappen (nog) niet leuk maar dat komt nog wel. Hihi, wat leuk dat er nog meer februari-mamas zwanger zijn! Ben dus niet de enigste . En bedankt voor de complimenten over de echo en Zoë, altijd leuk om te horen , tja, die ogen heeft ze van papa, jullie snappen dus wel waarom ik verliefd op hem werd . Oh wow, wat een mooi nichtjesupermummy! Alles goed met haar? Naatje, Zoë heeft ook zulke dagen, erg vermoeiend. Gelukkig gaat het nu sinds een paar dagen weer wat beter en slaapt ze weer overdag en s avonds ook op tijd, maar ze heeft een paar weken gehad dat ze helemaal niet wilde slapen, erg vermoeiend. Dus misschien heeft Mike hetzelfde en slaapt hij binnenkort ook weer beter. Ik doe hetzelfde als supermummy, ook afwassen en zo als Zoë wakker is, zodat als ze slaapt ik lekker wat tijd voor mezelf heb.
Dus zij zit nooit aan dingen waar ze niet aan mag komen? Want dat is het probleem hier. Hij kan niet echt spelen. Hij zit aan de plant, aan de snoeren, aan de bench, noem het maar op. Dus continu moet je hem in de gaten houden, oppakken en weer op zijn plaats zetten.
Ja daar heb je ook gelijk in. Wil deze week het huis op orde brengen en het dan goed bij gaan houden. Maarja met die feestdagen is het een beetje blijven liggen. Wil ook Mike zijn kamertje, babyproof maken, en hem dan daar laten spelen. We hebben alles gelijkvloers, heeft zijn nadelen maar ook voordelen. Als ik bijv. de douche instap, dan komt Mike meteen achter me aan, en dat vind ik niet zo fris. Als ie gewoon wat vaker zou slapen, zou ik meer tijd hebben. Maar idd, misschien is het gewoon een fase... (hoop ik) Heb nu lekker een fles wijn open getrokken, en een sigaretje en het gaat alweer wat beter.... Zowel de pup als Mike liggen nog lekker te slapen, en mijn vriend (word ik soms ook gek van) is nog weg, dus ben home alone
Ik moet gewoon wat vaker hier op het forum komen, is wel fijn om het hier kwijt te kunnen Het enige wat mijn vriend zegt; En jij wil nog meer kinderen? Echt zo'n verkeerd antwoord!
Doe mij zo'n kind! Grapje hoor, Lune is echt een scheetje. Vandaag is ze afwisselend heeeel lief (constant kusjes geven) en aan het lachen en lol maken, maar ze is ook een echt handenbindstertje hoor, poeh! Als haar iets niet aanstaat, berg je.. Even in de box zetten bijvoorbeeld, of op de grond zetten om te spelen, of op haar buik leggen om te tijgeren of of of.. Mijn kleine lekkere monstertje
Tja.. Het ligt heel erg aan mijn eigen bui hoe ik op zo'n moment/dag/week met haar om kan gaan. Als ik zelf niet lekker in mijn vel zit ga ik er zoveel mogelijk met haar uit om haar af te leiden. Als Jeroen dan thuiskomt neemt hij de zorg over en soms ga ik dan 's avonds nog even de deur uit. Verder ben ik heel blij dat ik nou 20 uur ga werken, dat is voor mij echt een prettige afleiding denk ik en als ik even weg ben geweest kan ik ook beter tegen Lune haar 'gedram'. Ook vind ik het lekker dat Jeroen woensdags thuis is, ik ga vanaf volgende week die dag dan ook werken maar ook als ik thuis ben is het fijn. Dat breekt zo lekker de week! Als ik helemaal alleen voor de zorg op zou draaien en niet zou werken zou ik gek worden denk ik
Aaah, wat weer een geweldig filmpje! We hebben even met zn drietjes gekeken Lune helemaal enthousiast toen ze Fenne zag hihi..
Idd, als ik met Mike ergens naar toe ga, dan hoor je hem niet, gaat ie lekker spelen en heeft ie het reuze naar zijn zin. Soms denk ik echt dat ik geen goede moeder ben...
Kom me even snel melden..... Pffff, ik ben de dag doorgekomen en daar is ook alles mee gezegd....En nu is.......Jan ziek! Het houdt niet op hier. Maja, hoe is het met jou gegaan vandaag? Ik heb niet teruggelezen, dus ik geef iedereen een knuffel die het graag hebben willen. Tess is vandaag op het kdv geweest en heeft zich goed vermaakt. Ze is nog steeds enorm snotterig en hoesterig. Vrees dat ze aan het einde van de week wel ziek zal zijn met al die bacterien thuis en op het kdv....
Jemie... Het houdt bij jullie ook niet echt op hè Suus! Dan mag ik eigenlijk niet klagen, want Mike is nog helemaal niet ziek geweest... Dikke knuffel terug!
@ naatje ik herken veel in wat je verteld hier is het ook een ramp op het moment , soms zie ik het ook even niet meer zitten .. ook ik ben nu hier alles een beetje bryan proof aan het maken ... dikke knuffie lief ! verder niet veel onthouden .... owja , mooie echo gezien van Cassie , * kriebel kriebel * hier gaat het iets minder , bryan piept nu bij adem halen ... best wel balen , morgen even naar de ha bellen of ik er iets mee moet doen ... ik heb hem net weer neus spray gedaan , luuf gesmeerd en toch een zetpil gegeven , alleen dan van 120 ipv 240 ... hopen dat hij zijn slaap kan pakken , ook hebben wij zo'n fresch air globe , die heb ik ook even bij hem op de kamer gezet , met eucalyptus geur ik hoop dat het helpt
weer veel zieke kindjes beterschap en een knuffel ik mag net zoals naatje niet klagen dylan is ook nog helemaal niet ziek geweest ff snel koken (vlees, gebakken aardappelen, boontjes) misschien tot straks
Gelukkig nog iemand die zich ook zo voelt... Uhmmm....ik heb nog 1 kamertje over...ik denk dat ik daar maar een mama-kamer van maak. Lekker een loungebank met ontspannende muziek, wierook etc... Wat sneu dat Bryan zo ziek is... zal idd morgen de ha even bellen...heeft ie dat sinds kort?