Missn, weet niet hoe het overkomt hoor, maar ze kan het maar beter nu achter de rug hebben. Ik was 3 of 4 toen het gebeurde en kan het nog herinneren, moest meteen kotsen toen ik bij kwam. Nu heeft zij het niet door, alleen jullie wel. En dat is zo rot...
Dat klinkt idd heerlijk Viv! Volgens mij is dat zooooo belangrijk, even bijkomen van het moeder zijn. Want dat is een 24/7baan!
ooow , ik kende het rust en regelmaat wel , maar die 3de snapte ik niet , maar ja , reinheid LOL dat is ook niet aan mij weg gelegd
@mys die heb je toch echt nodig meid is goed voor jezelf en ook nog eens goed voor ron en bryan die dan eens wat mannentijd hebben werkt hier ook heel goed
hier hetzelfde....ik vergeet mezelf echt. ik ben sinds dat dylan geboren is pas 3x iets voor mezelf gaan doen. verder neem ik mijn manneke overal mee naar toe (kan ook voor mijn gevoel niet anders) ik voel me schuldig als ik hem weg moet brengen aangezien ik al de hele week van huis ben
En ik was 26 met de amandelen (voor de tweede keer!) en wel 3 keer per jaar buisjes de laatste 5 jaar..... Dus ik beaam dit volkomen. Ik ben bij Tess erg blij dat ik het gedaan heb, maar goed daarvoor vond ik het ook doodeng en heb ik ook even flink getwijfeld of het de beste keus was..... Achteraf gezien....
gek he die papa momenten daar is wel tijd voor ......terwijl als mama iets voor zich zelf wilt doen dan is het...ja maar schat ik moet nog dit, ik moet nog dat
ik snap wel hoe je je voelt kikkert maar je hoeft je niet schuldig te voelen als je 1x per week een uurtje mamatijd wilt hebben is goed hoor, ik voelde me in begin ook schuldig maar doet goed
Tjonge...jullie gaan weer snel! Even kijken... ik ben dit jaar naar Kane geweest, en Appelpop en Thermen, dus 3 keer echt ontspannen. Nu moet ik zeggen dat Mike niet echt een heel lastige jongen is hoor, maar soms heb je van die dagen Misschien is het wel een sprong kijk het nog wel even aan...
Oh, ik moet zeggen dat ik de eerste paar keer wel een klein beetje schuldgevoel had. Maar na een paar keer ging ik er enorm van genieten en nu zou ik niet meer zonder willen. Het maakt mij echt een leukere moeder, beter ontspannen, vrolijker, geduldiger.... En Jan vindt zijn moment met Tess echt geweldig en ik wil ook dat zij net zoveel tijd met elkaar doorbrengen als Tess met mij doorbrengt.