Maar jullie bepalen of ze Dylan uit het bedje mogen pakken hoor! Moet niet gekker worden....tssss. Sorry hormonen he.
Mijn schoonouders komen zondag, zie ik ook weer zo tegenop. Vorige keer zat ze zich er al mee te bemoeien dat ik Luuk oppakte toen hij huilde. Ik moest hem niet te snel pakken zei ze. Ik heb gezegd dat de regels veranderd zijn en het nu wel mag. Ze gaan straks oppassen 1x in de 2 weken en ik zie daar nu al zoooo tegenop. Ik snap precies hoe je je moet voelen Kikkert
ik heb mezelf ook voorgenomen als ze hem nog een keer oppakken terwijl hij ligt te slapen dat ik er iets van ga zeggen...en ik denk niet dat het bij gewoon zeggen blijft maar dat de bom lichtelijk een beetje ontploft
kikkert ik zei gewoon dat ze nog een beetje misselijk was en dat ze ddaardoor niet opgepakt mocht worden.. en daarnaast zeg ik gewoon als ze slaapt dat moet je haar laten liggen klaar...
balen meid dat je nog zo last hebt van je bekken en schaambeen ! gelukkig hier een stuk minder last ervan nu, maar volgende week ga ik weer naar de bekkentherapie loop je nu ook nog bij een fysio ervoor?
Is dat een Premaxx zak? Ik heb er 2, 1 waar hij in kan liggen en 1 van BabyBjorn voor als hij wat ouder is. Bij mij schiet alleen 1 band steeds los en daar moet ik eens op het gemak naar kijken. Ook hoe Luuk er het beste in kan liggen. Ik heb een poging gedaan vanmorgen maar dat werkt niet met een krijsende Luuk naast je.
@dees ow ik begrijp je gevoel helemaal. ik wil ook niet dat zij op dylan gaan oppassen. dat voelt gewoon niet goed dus dat gebeurt ook niet als het aan mij ligt
Dan moet de bom maar barsten. Dan weten ze gelijk waar ze aan toe zijn. Oja Dees, dat was ik alweer vergeten. Hebben jullie nog overwogen om het af te zeggen? Ik vind het eng om de draagzak te gebruiken. Bij elk nieuw iets twijfel ik alweer of het het goede is. Ah, ik word gek van mezelf. De VK gaf me vorige week ook al het advies om iets meer afstand te nemen. Als ze huilt iets te gaan doen (afleiding) en af en toe als mijn mannetje er is weg te gaan. Maar ik vind dat erg moeilijk. Ik weet dat ik me er teveel op focus, maar knop om is lastig.
Nee, momenteel geen fysio en aan de oefeningen kom ik niet toe. Dinsdag neem ik de pijn ook meteen mee bij de huisarts.
pff heel herkenbaar ..... hier ook met schoonouders je moet dit en dat , nou ik heb al gezegd ik moet niks..... zijn lieve mensen ... maar niet van oh ik zou dit en vroeger dat............als vroeger zo goed was waarom gaan ze niet terug in de tijd ....lekker rustig
he tis ook lastig meid... neem je tijd... maar wil je wel op je hart drukken dat het heel belangrijk is...
dames die draagzak waar ze in kunnen hangen/liggen zijn die prettig? ik heb alleen zo eentje waar ze rechtop in hangen zeg maar. maar ik twijfel of ik z'n zak haal waar dylan in kan liggen.
Ik heb eigenlijk geen idee hoe Tess erin moet liggen. Zal in ieder geval de onderkant iets moeten ophogen en stabiel maken, anders vliegt ze alle kanten op.
nee die oefeningen kom ik ook niet aan toe o fijn dan kan je het meteen melden en mischien weer fysio want zo is ook niks
Ik wel ja, ik wil het ook helemaal niet meer. Mede omdat ze ineens die vakantie hadden geboekt zonder overleg terwijl daar afspraken over gemaakt waren. Maar Olaf wil het wel want anders verwachten ze dat we straks elke week langs gaan komen. Ze wil namelijk een band opbouwen met Luuk en hem op zien groeien. Ze willen nu ook elke week langskomen maar we hebben het vorige week tegen kunnen houden.
Pfff, ik hoop dat het straks goed gaat en dat jullie er een goed gevoel over krijgen/hebben. Zoniet, dan zou ik niet te lang wachten met het bespreekbaar maken. Maar het blijft een lastige zaak.