Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hé goedemorgen Debie!
    Thanks. Ga van de week zeker ff kijken daar. Wilde toch nog ff naar het centrum van de week, dus dat komt mooi uit.

2. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    mijn schatje spuugte mij vanochtend helemaal onder :( , dit heeft ze echt nog nooit gehad. bah, is gewoon warm.

Gister leuke dag gehad, ze heeft heerlijk in de maxi gelegen met haar ogen open. :D Vandaag lekker weinig doen.

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goeiemorgen allemaal,

hier weer een prima nacht gehad. Tess had alleen vanmorgen een giga poepluier. Deze was totaal groen, dus ga vandaag wel even de KA bellen of het wel goed is. De laatste tijd alleen maar groene poep en moest het van het cb in de gaten houden.
    Ik zit te twijfelen of ik moet gaan wandelen, want ze slaapt nu zo lekker. Vaak als ik ga wandelen is mevrouw klaarwakker en gaat ze na 10 min. jengelen. Volgens mij is wandelen niet haar favourite bezigheid, maar wel die van mij....lastig hoor.

Wij hebben ook even de combisleeper overwogen, maar vonden hem te duur. Maar je kunt idd de slaapzak ook in de zomer gebruiken, door een gedeelte af te ritsen. Nu wij inbakeren ben ik blij dat wij hem destijds niet gekocht hebben.

Debora, jemig wat vervelend allemaal. Ik hoop dat jullie iets voor hem kunnen doen, zodat hij weer een beetje kalmeert. Kan me voorstellen dat jullie je enorme zorgen maken. Dikke knuffel!

Boney, succes met de badkamer vandaag. Ik hoop dat die man snel komt, want dan kun je de rest van de dag doen waar je zin in hebt.

Ik heb ook het slangetje van de Hema, ik vind het ideaal. Gewoon laten leeglopen in de emmer en weggooien. Maar we gaan binnenkort ook eens douchen met haar, ben benieuwd hoe ze dat vind.

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    vind=vindt....oeps

5. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hier ook slangetje van de hema :D

Weer een halve kilo eraf :p gaat langzaam. Vanavond weer sporten, ga maar oud en vertrouwd body attacken. Ben benieuwd of ik de les volhou, heb echt een conditie van nul komma nul.

Vraag me af wat het weer gaat doen, wil zo nog ff wandelen en boodschappen doen, morgenochtend krijgt ze de eerste prikjes, en wil daarna maar naar huis omdat je hoort dat sommige kinderen daar ziek van worden :(

Ga zo is ff op de hyves bijlezen. Las wel dat de 10e h ny niet doorging, jammer.

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hihi suus, sinds ik niet meer werk en haar vaak bij me heb als ik type maak ik de domste fouten. Als mijn schatjes van school hier mee zouden lezen (of de ouders) mag ik vast geen les meer geven. hihi

7. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oei, ik had toch spierpijn na het sporten van zaterdag. Kon echt merken dat mijn lichaam flink wat te verduren heeft gehad. Maar dan is het dus maar goed dat ik weer wat doe.

Dus Debie, langzaam maar weer een beetje opbouwen.

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ja, ik merk ook dat mijn intelligentie hard achteruit ga als ik niet werk. Dat kan ik ook vaak in de zomervakantie merken. Net of het dan ineens niet meer hoeft ofzo. Komt alleen zo gebrekkig over....ha ha ha.

9. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Dwazie, hoe gaat het nu met Elise? Zijn alle hulptroepen inmiddels langs geweest? Nog goede tips gehad?

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Spelfouten is hier heel erg. Zeker de D's en de T's. Ik heb dat nooit begrepen en zal het ook nooit gaan begrijpen....

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Nee, maar als onderwijzeres kun je het bijna niet verkopen om dat soort fouten te maken. Gelukkig ben ik inmiddels intern begeleider en mag het wel....ha ha ha.Draai het wel zo dat het goed uitkomt.

12. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    nou dames , ben ik weer

bryan had gisteren om 22.00 uur de fles gekregen en sliep door tot 5 uur :D vind t zo knap van hem hihi

verder ja slaapzakje had ik al gezegt ,

ga vandaag weer lekker met de was verder ,en lekker op t gemakkie

13. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    gekke is dat ik prive twijfel en wel fouten maak maar op mijn werk eigenlijk nooit. Ik vind typen ook erger dan schrijven. Ik ga over een maandje of 4 mezelf wel weer ff verdiepen erin.

14. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Arghhhh, ik ben blij als de bakerzakken binnen zijn. Hij heeft om half 8 de fles gehad en ligt weer te huilen. Elke dag is hij na een uurtje slapen weer aan het huilen. De nachten gaat hij door maar overdag is het spoken.

Suus, ff een vraagje, leg jij nog wat over Tess heen als ze in de bakerzak ligt? Ik ben bang dat het snel te warm is.

Vandaag heel mijn schema in de war want we komen niet uit met de voedingen. Ik moet om 12.30 met hem bij de osteopaat zijn en wil proberen hem om 11.30 te voeden maar dat gaat hij niet redden ben ik bang. En om 11 uur moet ik maar kolven (normaal om 12 uur) want later dan red ik het niet.

Nog even een vraagje, hoe lang ligt jullie kleine boven? Luuk gaat tot een uurtje of 2-3 na de voedingen terug in zijn bedje. Rond 2-3 uur neem ik hem mee naar beneden en daar blijft hij tot een uurtje of 9-10. De ellende bij Luuk is dat hij in het donker ab-so-luut niet boven wil slapen in zijn eentje. Als ik boven ben dan is hij wel rustig, zelfs als hij me niet kan zien maar wel horen. Hij lijkt gewoon bang of eenzaam dan, echt apart.

15. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    weet iemand of er ook een muziekmobiel is zonder muziek, die alleen beweegt?

Heeft er iemand toevallig de tiny love symphony?

16. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    ik geloof dat mijne zo heet debie! Daar kun je het geluid van uitzetten!

17. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Stomme K computer (IK WIL EEN LAPTOHOPPPP), heb ik een heel verhaal met reacties getypt, weg verhaal :evil: . Ik ga niet weer opnieuw beginnen hoor, sorry.

Dan maar even allemaal een knuffel ;)

Geen idee Debie. Ik heb er 1 voor aan de maxicosi die ook stil kan maar dat is een klein dingetje, niet voor boven de wieg of box ofzo.

18. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    morguhh dames,

hier ook een fijne nacht gehad.
    keano kreeg om 8uur de fles en ging half 9 na bed toe.
    hij melde zich om even 2uur en hup na het eten weer na bedje.
    vanmorgen om kwart voor 7 was ie er weer en heb m 7uur eten gegeven.
    ideale tijden ivm mijn andere 2 schoolgaande kindjes.
    merk nu dat er echt regelmaat in zit.

:idea: mistery als ik jou was zou ik toch even het cb bellen om te vragen wat nu het beste is kwa voeidngen.
    ik zelf zou hem niet zo gaan verhogen hoor want het kan ook teveel zijn.
    hier merk ik als keano zijn fles niet leeg heeft hij de volgende voedingen meer honger heeft en dan geef ik hem watie heeft laten staan erbij.
    zo blijft hij per 24uur netjes op het aantal melk zitten wat hij mag hebben

19. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ik vind jullie adviezen allemaal heel lief dames , maar als het aan t cb ligt moet ik de normen voor een NORMALE baby volgen , ja sorry dat doe ik dus niet , dan heb ik heel de dag een huil baby , bryan drinkt de flessen van 180 cc met gemak weg , laat ook nooit wat staan , dus teveel is het gewoon niet ...... ik moet donderdag naar het cb , en als ik t daar aan kaart zeggen ze altijd , ja maar hij MAG MAAR zoveel , ..... daar heb ik niks aan , had eigenlijk gehoop dat een van jullie zich niks van t cb an trekt en net als mij een beetje vogelt :( ... geeen verwijt hoor naar jullie ! ieder heeft zijn eigen manieren van doen ..... toch dikke knuff dat jullie mee denken , maar ik pluis zelf wel een beetje :D

20. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    die van mij kun je het muziekje ook uit zetten dmv een klein knopje op het muziekdoosje.

Deel Deze Pagina