hahaha Mom2be... hij is wel meteen van actie ondernemen die vent van jou! Maar hoezo zou jullie loopwagentje dan niet goed zijn? Loopt Elena al wel aan de handjes mee? MissN, veel sterkte met de operatie van Jaydee, snap helemaal dat je het spannend vind... maar komt echt goed, houd het succes verhaal van Suus maar in gedachte... Naatje: vindt Mike het ook niet leuk om te kijken als jij bezig bent? De keuken bijvoorbeeld doe ik altijd met Fenne erbij, meestal zit ze dan op de grond en zit heel gefascineerd te kijken wat ik allemaal doe... als ik de vaatwasser uitpak dan mag zij een bakje ofzo er uit hebben om even mee te spelen... als ik kook dan zet ik haar in de kinderstoel bij me en dan volgt ze echt elke beweging die ik maak en luistert goed naar me als ik vertel wat ik allemaal doe. De was opvouwen kan ook samen, geef Fenne een paar kledingstukken om mee te rommelen en ze heeft het idee dat ze meehelpt... en boven stofzuigen doe ik terwijl zij in haar bedje met wat speel goed zit, dan steek ik af en toe even mijn hoofd om de hoek om me te laten zien als ik op een andere kamer ben... zijn maar tips hoor, misschien heb je er niks aan, maar misschien ook wel...
Ja fijn he mys.... op de woonkamer doe ik nog wel mijn best... en de keuken ook (open) maarre... ik boven is wat minder zeg maar.. Wen.. hij is toch nog bezig. Het wagentje klapt gauw om, ze loopt al wel aan de handjes mee, maar vertrouwt dat wagentje gewoon niet, op zich terecht hier moet je eigenlijk al goed voor kunnen lopen (aanbiedingsloopwagentje zeg maar). En onze tv doet het al daaaaaaaaaaaaagen niet, storing, dus ja, dan moet je wat... ha, ha.
whahahha , dan moet je badkamer eens zien , kan niet eens douche nu ... bleg ... en nu ben ik aan het veranderen en nu is het een nog grotere teringzooi ....
Hallo! ik heb niet echt terug gelezen... En ik schaam me diep want ik was er niet op Lune's verjaardag! Alsnog gefeliciteerd! Leuke dag gehad? Ik was bij m'n moeder en die heeft geen computer laat staan internet! haha! dus vandaar! Iemand even een update?
oh die loopwagentjes ken ik ja, das toch best raar dat ze dan een loopwagentje ontwerpen (die bedoeld is om te leren lopen) waar je voor moet kunnen lopen! maar is hij zo handig dan? en hier boven ook meestal wat rommeliger dan beneden hoor... ach, daar stoor ik me niet zo aan, als de badkamer maar sowieso eens per week een grote beurt krijgt...
Hoihoi, Ik had beloofd om vanavond op iedereen te reageren, maar het is zoveel, dus iedereen die het nodig heeft een knuf van mij! Ik ben vanmiddag meegeweest met mijn zus naar de vk. Ze kreeg haar eerste echo. Ze is nu 6 en een halve week zwanger is was op van de zenuwen. Gelukkig zag alles er goed uit, zelfs het hartje klopt al Volgende week mag ze weer komen voor een echo. Ben zo blij voor haar en zelf was ze zo opgelucht! Sofie was ook erg goed in haar hum vandaag. Echt geen kind aan gehad. Ze is toch al heel makkelijk hoor. Ik zet ze bij wijze van spreken 's ochtens op de grond en haal haar daar 's avonds weer vandaan. Ze kan zich er goed zelf vermaken! Las nog iets over een meeting bij Mrijn, zijn daar al suggesties voor een datum voor?
Ja echt wel..zodra hij de stofzuiger ziet, komt hij er als een gek op af, gek ding! Fijn voor jou en je zus dat de echo ok was, en al een kloppend hartje, das best snel toch? Je zus is zeker helemaal happy, of kan ze nog moeilijk genieten?
Mijn zus is helemaal happy idd, maar echt genieten gaat pas komen na de 12e week. De vorige keer is het vruchtje gestopt met groeien in de 8e week en wist het pas toen ze 12 weken zwanger was, ze begon toen te vloeien. Vandaar dat ze nu elke week voor een echo mag komen.