Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Dat is wel fijn iedere week een echo.
    Ik zal voor haar duimen!

Wanneer is jouw zus uitgerekend? De mijne is nu iets van 12 weken ofzo...

2. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    leuk leuk al die zwangeren hier :)

3. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik heb even een poll gestart op onze hyves om een datum te prikken in maart.
    Ik stel voor om het op een middag (van 2 tot 6) te doen en er dan een hightea van te maken. Misschien kan iedereen iets lekkers meenemen (hartig en zoet).

Als iedereen haar voorkeur invult, maken we wel even een overzichtje met de top 3 data en wie precies wanneer kan, ok? Snel invullen dus!

4. Cassie

Cassie Actief lid

5 jul 2007
    252
    0
    0
    Nederland
    Hihi, die foto’s van Bryan, wat een prachtig ventje.

Inderdaad Mrijn, manlief is weer terug naar portugal ‘snik snik’. Gisteren is hij vertrokken en ik miste hem vreselijk, Zoë en ik waren allebei depri, maar gelukkig gaat het vandaag weer een stuk beter. Die eerste dag is altijd ff wennen.

En die arme Jaydee, ik duim dat alle problemen dan over zijn ...

Hmmm, mama momenten ..., ik ben sinds Zoë geboren is twee keer een avond zonder haar geweest, toen we in Nederland waren wilden opa en oma oppassen. De eerste keer vond ik het vreselijk, de tweede keer genoot ik ervan, maar sinds we terug zijn in Spanje ben ik weer continu bij Zoë. Ik werk ook thuis, dus dat is wel heel gemakkelijk, maar niet altijd even goed denk ik, af en toe is het wel belangrijk even tijd puur voor jezelf te hebben. Ik krijg wel steeds meer behoefte aan momenten voor mezelf, maar die tijd komt wel. Nu geniet ik van mij vrije avondjes. Zoë ligt tegenwoordig rond half 9 al op bed dus ’s avonds doe ik lekker mijn ding.

En wat een leuke foto’s van Mike, dat koppie!

En wat is Rocky een schatje! Wij hebben hier ook 2 hondjes, van 1 en 2 ½ jaar oud.

En wat fijn dat je zus het hartje al heeft kunnen horen Meiske, ik duim dat het goed blijft gaa voor haar.

5. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ cassie dank je meid :)

leuke fotos naatje :)

@ de rest dikke knuffie

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @naatje wat een lekker manneke is die mike toch....en wat een schatje jullie puppy *zwijmel*

7. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    mrijn , waar ligt jou woonplaats vlak bij ?

8. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Hmm, zeg maar tussen Rotterdam en Roosendaal in.

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @cassie wat een super mooie echo meid! en knuffie voor jou en je meiske een knuffie....echt respect hoor alleen zijn, zwanger en nog een kleintje in huis...(weet niet of ik dat zou trekken hoor)

10. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hmm oke :)

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    te ver voor mij ;)

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ben weer weg nog ff tv kijken, douche en nog ff leren in bed (voor toets woensdag)

fijne avond en slaap lekker

13. Cassie

Cassie Actief lid

5 jul 2007
    252
    0
    0
    Nederland
    Dankjewel Kikkert :oops: . Af en toe zie ik het ook ff niet meer zitten hoor, dan denk ik 'hoe ga ik dit doen!', maar dan probeer ik te denken aan al die vrouwen vroeger, zals mijn oma, die hoogzwanger nog op het land moest werken, een aantal kids in de gaten houden, het volledige huishouden doen etc. Dan valt het voor mij wel mee....
    En gelukkig hebben we hele lieve buren. We hebben hier geen gewoon water van de waterleiding maar krijgen eens in de zoveel tijd water en moeten daarmee de tanks op vullen (ik zal niet in details gaan treden van het hoe en wat maar het is zwaar werk en een hoop geklim en duurt een paar uur). Ik zie niet in hoe ik dat voor elkaar ga krijgen met Zoë en mijn buikje op een veilige manier. Gelukkig hebben we een hele ieve buurman die het nu zaterdag voor mij gaat doen, dus echt alleen sta ik er niet voor :) .

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    sow das ook niet niks meid. wel een lieve buurman zeg hou hem maar in ere want die zijn er niet meer veel tegenwoordig. het komt allemaal goed en als je het ff niet meer dan staan wij altijd voor je klaar meid.

15. Cassie

Cassie Actief lid

5 jul 2007
    252
    0
    0
    Nederland
    :oops: :oops: :oops: *DIKKE KNUFFELS!*

16. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Naatje, mijn zus is 28 augustus uitgerekend, en de jouwe? Gaat het goed met haar?

Mrijn, ga nu even naar hyves!

17. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb gestemd :D

18. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja, had het al ergens gelezen. Geweldig vind ik het!

Voor degene die aan het denken is om zo'n stapeltoren of muziekding van hout te kopen: ik heb een site gevonden die goedkoper is en gratis verzendt boven de 35 euro :D Zal even de link opzoeken...

Deel Deze Pagina